Kiinnostaa tietää mistä kaikkialta ihmiset ovat saaneet ruokamyrkytyksen. Suomesta? Ulkomailta? Mitä ruokaa söitte?
Mistä olette saaneet ruokamyrkytyksen?
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
En tietääkseni saanut sellaista mistään enkä edes ulkomailla.
En ole saanut mistään enkä koskaan ruokamyrkytystä koska en juo raakaa (pastöroimatonta) maitoa ja olen tarkka kypsentämättömistä kasviksista. Suurin osa eli kaksi kolmasosaa ruokamyrkytyksistä aiheuttaa kasvisperäiset ruoka-ainekset.
- Anonyymi
Viimeksi Atrian lenkistä noin 30 v sitten. Sitä ennen ainakin Sodankylän varuskunnassa 1964-65 vaihteessa maksalaatikosta. Pari muutakin tapausta, mutta en muista tarkemmin.
- Anonyymi
Erehdyin ostamaan Budapestin lentoasemalta Cokiksen jäillä, vatsa tuli kipeäksi ja
ripulit tuli housuun ja en pystynyt menemään lennolle Suomeen kuin vasta seuraavana
päivänä. Eli älä missään ota jäitä juomaasi vaan aina raakaa viinaa tai hiilihapotettuja
juomia. - Anonyymi
Aikoinaan torin lihapiirakka haisi pahalle. Syöttivät lapselle vanhaa jauhelihaa. Tuli muistaakseni maha kipeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184