Tämä ohjelma palaa ruutuun.Ohjelmassa nyt uusi juontaja.
Eiköhän näitä sopansotkemis & taikinan vatkaamins ohjelmia,
ole jo ihan tarpeeksi.Joka ohjelmassa,
kuten tässäkin ne perinteiset julkkistyrkyt.
Nyt ihan ministeriä ja kansanedustajaa.
Jokainen katsokoon jos haluaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011129575.html
Kokkisota ohjelma
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kanavakin vaihtuu, joten saattaa olla esitysaika sellainen, ettei tule katsottua, kun en muutenkaan tykkää tuosta rautahampaisesta tyypistä.
- Anonyymi
Juontajana Anni Ihamäki joka ei sovi mihinkään ohjelmaan joten en katso yhtään jaksoa kyseistä ohjelmaa.
- Anonyymi
Joo, tämä Anni Ihamäki pilasi jo aikaisemmin huvila ja huussi ohjelman joten eiköhän tuo sama toistu kokkisodassakin.
- Anonyymi
Tuo on ihan hauska ohjelma ja vaihtelua tavallisiin kokkausohjelmiin, eikä niitä ole pakko jos ohjelma tai juontaja kyllästyttää.
Voi olla itsessäänkin vikaa jos joku juontaja ärsyttää vaikka muut tykkää. Joillakin on omastakin mielestä typeriä puheita, mutta en tuosta muista että olisi ärsyttänyt. - Anonyymi
Eikös tosta Ihamäestä ollut iltiksessäkin juttu jossa mainittiin että katsojat ei tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254