Tämä ohjelma palaa ruutuun.Ohjelmassa nyt uusi juontaja.
Eiköhän näitä sopansotkemis & taikinan vatkaamins ohjelmia,
ole jo ihan tarpeeksi.Joka ohjelmassa,
kuten tässäkin ne perinteiset julkkistyrkyt.
Nyt ihan ministeriä ja kansanedustajaa.
Jokainen katsokoon jos haluaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011129575.html
Kokkisota ohjelma
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Kanavakin vaihtuu, joten saattaa olla esitysaika sellainen, ettei tule katsottua, kun en muutenkaan tykkää tuosta rautahampaisesta tyypistä.
- Anonyymi
Juontajana Anni Ihamäki joka ei sovi mihinkään ohjelmaan joten en katso yhtään jaksoa kyseistä ohjelmaa.
- Anonyymi
Joo, tämä Anni Ihamäki pilasi jo aikaisemmin huvila ja huussi ohjelman joten eiköhän tuo sama toistu kokkisodassakin.
- Anonyymi
Tuo on ihan hauska ohjelma ja vaihtelua tavallisiin kokkausohjelmiin, eikä niitä ole pakko jos ohjelma tai juontaja kyllästyttää.
Voi olla itsessäänkin vikaa jos joku juontaja ärsyttää vaikka muut tykkää. Joillakin on omastakin mielestä typeriä puheita, mutta en tuosta muista että olisi ärsyttänyt. - Anonyymi
Eikös tosta Ihamäestä ollut iltiksessäkin juttu jossa mainittiin että katsojat ei tykkää siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527