ja minut on jätetty täysin osattomaksi tuosta palstasuosiosta.
(tosin olen ollut täältä paljon poissa kotitilanteeni takia)
((kissakin kaipaa isääni ja käy välillä vilkaisemassa hänen huoneensa suuntaan jos ovi on raollaan, ja nykyään nukkuu jatkuvasti sänkyni jalkopäässä))
Täällä taas on epäilyjä ja ties mitä,
42
398
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä lemmikit kykenevät haistamaan ihmisten tunnetiloja ja niiden muutoksia. Koirilla ainakin on hyvä vainu ja karhuilla vasta onkin. Venäjällähän joka toisella kolossikerrostalon asukkaalla on jättiläiskarhu lemmikkinään, "koiranaan". Rinssi on jättäytynyt myöskin taka-alalle täällä.
Meillä on kissan kanssa hyvä keskuteluyhteys, vaikka se onkin yleensä kovin harvasanainen.
(mutta se oikeasti reagoi eniten siihen, ettei isä ole enää paikalla)
((nukkui toisinaan hänen sylissään))- Anonyymi
Juu hän hyökkää epäröimättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hän hyökkää epäröimättä
Mitä ne pitää lepattavia lahkeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne pitää lepattavia lahkeita
Oliko mehukasta webmies
Toivottavasti voit kumminkin hyvin olosuhteisiin nähden❤️
Täällä myös koira aikoinaan odotti monta viikkoa, että perheenjäsen palaa..Jatkuva puuhastelu pitää olon kunnossa.
Pitäisi ehtiä Helsinkiinkin yhteen kokoukseen, mutta ei tästä nyt pääse.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Jatkuva puuhastelu pitää olon kunnossa.
Pitäisi ehtiä Helsinkiinkin yhteen kokoukseen, mutta ei tästä nyt pääse.Millainen hoitokokous on suunnitteilla palstasetä? Ei kai niihin istuntoihin ole pakko mennä
Voi Buddy! Sinun charmisi puree aina. Suosiosi on vakio.
Moni vaan jättänyt palstan sivummalle, kun ei tämä oikein toimi..
Palstan toimimattomuus ajaa rekut tiehensä.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Täällä on tosiaan ollut melko tylsä meno viimeaikoina.
Täällä on ollut aina, jännät ei tajua tai ei halua tajuta
buddy-love kirjoitti:
Täällä on tosiaan ollut melko tylsä meno viimeaikoina.
No niin on, mitä tätä on silloin tällöin tullut vilkuiltua. Rekut on poissa ja anonyymit heittelee vain kommenttejaan.
Ite en viihdy palstalla ilman vellikelloa. En jaksa pläräillä ketjuja, että onko joku vastannut.
Elämässä kannattaa aina epäillä kaikkea. Asioihin tulee suhtautua skeptisesti. Tämä on hyväksi havaittu itsesuojelumekanismi.
Eläimet vaistoavat surun. Niillä on oma tapansa osoittaa kaipausta ja ikävöintiä.
Miten voit? Millä mielellä olet?Periaatteessa ihan ok, sillä tästä aiheutui niin paljon byrokratiaa ja muuta hoidettavaa, ettei oikein tule mietittyä mitään muuta. Veroihinkin pitää varautua ja kaikenlaista sekalaista.
Olin aikeissa tehdä erään projektin tässä kevään ja kesän aikana, mutta ei siihen nyt mitenkään ehdi.
- Anonyymi
juv' kpp lim jsom sdi,odyilrs moomkpp LRÖS v'j'm öoosm lsööod sdimyp. ,iys moom v'j'm ,emlääm t'udret tirt jrj
Voi Buddy! *Halaa toverillisesti ja osaaottavasti*
Eihän myö sinnuu olla unohettu. Ollaan vaan kevätväsymystä potevia pöpperöisiä menninkäisiä jotka alkavat pienen murinan säestyksellä raahautua luolistaan.
Kissaparka muistaa jotain joka puuttuu. Tottakai hän etsii turvaa läheltään, Sinä olet nyt se ylikissa hänen näkövinkkelistään.
Ja suosikeista puheenollen; olet ollut suosikkkejani aina. Hassu omalla tavallasi mutta niin fiksu. Ja inhimillinen. Ihminen.Minähän vain teeskentelen fiksua ja se intiasta palkkaamani ryhmä hoitaa asioita tuolla taustalla.
Minä ainakin olen aina pitänyt sinun kirjoituksistasi. En ehkä sitä ole tullut osoittaneeksi autististen taipumuksieni vuoksi.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Itsellänikin on epästandardisuuksia, joista on useimmiten enemmän hyötyä kuin haittaa.
Hiih hii palstasetä katkesin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiih hii palstasetä katkesin
Ps niinhän ne moni itse sen kelailee ns
Kiitän teitä kaikkia lämpimistä viesteistänne.
(mutta varsinaisesti oli tarkoitus saada palstakärhämä suuntautumaan itseeni, sillä se olisi ollut sangen piristävää)- Anonyymi
eikös olekin mukavcs juttu tuo itdeni pelijuttu auttaa maswentuneitas tyttöjä, kuin oli tuo MOY.i´ighwknassajub tkwkkö,,, hqa nujö ayrrqaha cuwkö hijy -jy -jky -jkabub lohimikäärme ihminenkine..
- Anonyymi
En ole mikään reivaaja tai bilettäjä, mutta tämä mongerrus saa kieltämättä mielleyhtymiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään reivaaja tai bilettäjä, mutta tämä mongerrus saa kieltämättä mielleyhtymiä
Leukalukko, soijaa puskee tms- älä siinä sievistele ja väitä ettet tiiä
- Anonyymi
Voit pitää tuon valehtelijan itselläsi. Minä en kaipaa hänenlaisten huomiota. 🙂
Ylipäänsä mitään huomiota.
Jasu- Anonyymi
Olet saanut myös tällä sapluunalla erään toisistaan irrallisen duon myötä huomiota- miltä se tuntuu, palstasetä?
Anonyymi kirjoitti:
Olet saanut myös tällä sapluunalla erään toisistaan irrallisen duon myötä huomiota- miltä se tuntuu, palstasetä?
Voisiko tämä pikkurakki näyttää kuononsa että pääsisi palstasuosiosta osalliseksi itsekin?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Voisiko tämä pikkurakki näyttää kuononsa että pääsisi palstasuosiosta osalliseksi itsekin?
Sylihauvahan tuo varmaan, räksyttelee jostain emännän helmoista piskiparka 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sylihauvahan tuo varmaan, räksyttelee jostain emännän helmoista piskiparka 🙂
Ei ainakaan minun helmoista!
- Anonyymi
Kylläpä se tylsyys hohkaa ihan jokaisesta itsestään.
Piiri pieni pyörii.
Täällä kauan toisiinsa jotenkin tutustuneet pitävät kummallista väljähtynyttä me-henkeä yllä ja sitten on 'ne muut jotka p i l a a v a t palstan'.
Ihan kuin olisi pieni kylä, jossa kytätään, arvostellaan ja haukutaan tulokkaat.
Joo. Kovin perussuomalaista nurkkakuntaisuutta. Junttimaista.
Sitten tehdään tätä vahvistavia ketjuja. Toistuvasti. Hävetkää.
Ehkä vanhojen kannattaakin lähteä ja antaa palsan uusiutua.
Kauhean muutosvastaisia, vanhojenpierujenhajuisia.
Ette te mitään määräile. - Anonyymi
Nyt buddy on pakko kommentoida. Kirjoitit niin kivasti tuosta kisulista.
Muistan, kun olin sairaalassa ja wanha isäni kävi hoitamassa coonia ja maatiaisia. Kyllä. Mulla oli 3 kissaa.
Kun isäni tuli kerran hakemaan mua päivän "lomalle" sairaalasta, niin kissat eivät olleet tuntevinaan.
Isäukon syliin ja jalkoihin menivät kiehnäämään samalla kehräten.
Näköjään tie kissan sydämeen menee latz purkin kautta.
>simiti< - Anonyymi
Keskustelupalstojen pyhä kolmiyhteys. Dazu, kirpela ja anzzy. Joukosta puuttuu vielä zisel ja monte.
- Anonyymi
Kiitos gentsu muistuttelusta, ei unohdeta sinuakaan.
- Anonyymi
niin kaysdon nsidten jslkaspollos, ksstuvgst jw kuolevst hswrias lukkaan6tutukin...
niin metalleisda OlRINA... NIIN PLARINA...PLARINUM, KOEUMETRALLISSASKIN AECOKKSSMPI KUIN KUILYTS - Anonyymi
LUULEN ETÄ TYTTÖJENKIN MIWLWSARÄ HAUSKAA KUN POJAR KAQRAOCSR JAQLKAPALLOKOAKIN MIREN VOITIMME.... UKAKCASS KSI
- Anonyymi
tryrrtöjwen jLKpLLO kEUXD ik PQHMQÄEIKIN QI LOUKKAANNUT SILWI KUIN JOKU TARKKA-MPUJA APUISI AICOR PIHLLW KILOMWRWIN WEÄIAYYWWLRÄ MWQEQÄAEÄJÄLREÄ AUCOR PIHALLE...
- Anonyymi
,po kpitii lao ,iigga,aam åpos ssimmposfaa cipldeasAsimmposa kps mswöoäcipleakp rlu,eo' tiamsoa eoepka-
yodi hssdyacsjs juttu kun tyttöjern kansssa joku pelijuyyukinm että minkälsinen mukasvs.. jne - Anonyymi
niin no palkonhokah joli oikein tsirelijsn asnnos reuoka-annos vähointäänkin piäisi sisälrää 30000000 kilokakoeia, reacintiuosa kin.
- Anonyymi
eilen oli MOPY-ohjelma joks piti ksos kun huoliddssn tytöidtä vähänh... e4ttä mirtrn voidi suttss js jottsd ri viludtukddn bvssttrtkin höh
noniin.. - Anonyymi
niin jooh niith niin asnsd ypoä'dde csry... lasfrelalalsn lsuein pippelin esinahssrskin jännä gtehdään kenkåä...
nooh...joku niin kkk desfon... Jaksamista asioiden hoitamiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724