Marsiin kyllä lähetetään luotaimia ym. mönkijöitä. Samalla lennolla voisi laittaa laskeutujan Marsin kuulle. Tehtäisiin siitä vielä suora lähetys. Marsin Monoliitille vaan joku härveli niin näkisi kaikki ilman Nasan sumennuksia että mikäs se siellä kuussa törröttää. Monoliitti se kuitennii on.
Miksi Phobosta ei tutkia kunnolla?
Anonyymi-ap
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä minulle kerrottiin kansalaisopiston kurssilla jota piti koulutettu fyysikko:
tekoäly etsii Marsin kuu kuvista löytyykö niistä mitään ei-luonnollista.- Anonyymi
Mikä oli kurssin aihe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli kurssin aihe?
Miten tietotekniikkaa ja tekoälyä käytetään avaruustutkimuksessa.
- Anonyymi
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/08/04/article-1204254-05F2E104000005DC-903_634x264.jpg
kivi on kiljuu nasulaiset päät punaisina. Eivät näe metsää puilta- Anonyymi
No vastaa ,onko se luonnollinen kohde?
- Anonyymi
Onhan sillä toinenkin kuu. Eikö ne ole sitäkään vielä löytäneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940