Tulee paljon käytettyä näitä säilykeitä. Olen huomannut, että kyllä k-kaupan herneet on selvästi parempia verrattuna s-kauppaan,
Säilyke herneet
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain olikin että myös hernekeiton voi tehdä säilyke- tai pakasteherneistä. Pitäisikin kokeilla kun muistaisi ostaa, säästäisi aikaa ja sähköä. Onkohan maussa eroa?
- Anonyymi
Ei tule säilykeherneistä kunnollista hernekeittooa. Kunnon hernekeitto tehdään kuivatuista herneistä, jotka liotetaan yön yli ja lihana palvattua lihaa tai joulun jälkeen joulukinkun tähdettä. Liotetuista herneistä, kun tekee keittoaika noin 1,5 tuntia.
- Anonyymi
Pakko kokeilla vaikka pakasteherneestä, harmi vaan kun tein juuri tavallista, ei viitsi heti uudestaan.
- Anonyymi
Purkkiherneet on kyllä hyvää, ravitsevaa ja halpaa ruokaa. 1 purkki on 85senttiä. Vitamiineja ja proteiinia niissä on hyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184