Pyramidien alta löytynyt valtaisat rakennelmat

Anonyymi-ap

Täällä Impivaarassa ei olla huomattukaan että Gizan pyramidien alta on löydetty valtavia rakennus komplekseja. Syliterimäiset spiraalit ulottuvat satojen metrien syvyyteen eikä niiden funktiota tajuta. Ainoa suomalainen uutinen asiasta oli että joku ufo-tutkija väittää näin. Tämä on mis-informaatiota. Kyseessä on kaksi Pisan yliopiston oikeeta avaruustutkijaa, jotka sateliittin avulla, ilmeiseti Lidar tekniikalla, näkevät maan alaiset ei-luonnoliset rakennelmat.
Oma oletus on että muinaiset kullttuurit olivat omaamme paljon edellä.

1

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "että Gizan pyramidien alta on löydetty valtavia rakennus komplekseja."

Ei, vaan kokeellisen menetelmän avulla on saatu tuloksia, jotka viittaavat, että tuollaisia voisi olla Khafren pyramidin alla.

"Kyseessä on kaksi Pisan yliopiston oikeeta avaruustutkijaa, jotka sateliittin avulla, ilmeiseti Lidar tekniikalla, näkevät maan alaiset ei-luonnoliset rakennelmat."

Mutta tässä on sellainen ongelma, että tavallisesti SAR-tekniilla, jota he käyttivät, kykenee näkemään vain muutaman metrin syvyyteen. Käsittääkseni he väittävät kehittaneensä keinon täydentää havaintoja tekoälyn avulla ja siten saaneet nuo tulokset. Se, mikä herätti epäilykseni heti uutista ensimmäistä kertaa lukiessani, oli se, että he eivät ole osoittaneet menetelmänsä toimivan muissa kohteissa. Olisi erittäin helppoaa ottaa kohteeksi vastaavassa kallioperässä oleva tunneli tms. ja näyttää miten hyvin heidän tekniikkansa näyttää sen. Mitään tällaista näyttöä he eivät tietääkseni ole tarkäjonneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe