koska suomen lehdistöstä voisi lukea kyseisen otsikon? jos islamin uskolla on kristittyjä kohtaan hyvä tahto ! ? niin voisiko mekkaan rakentaa kirkkoja ? : ) allah rakaistaisi kirkkoja mekassa !
kirkkoja mekkaan rakennustyöt käynnissä
3
260
Vastaukset
- T. Ollo
Saudeissahan on paljon siirtotyöläisiä ja heidän joukossaan kristittyjä. Johan uskonnonvapaus edellyttäää... Ai niin, tunnetaanko Saudeissa koko termiä uskonnonvapaus?? Se taitaa olla tätä pahaa läntistä hapatusta.
- T. Ollo
karvapää kirjoitti:
saa lukea vähän väliä että islam pitäisi kieltää...ahdasmielisiä on joka paikassa.
ihmisiä, siis yksilöitä on tälläkin palstalla aivan liikaa. Se ei kuitenkaan ole koko totuus Suomesta. Kerropa itsellesi montako uskonnonvapauslakimme mukaan rekisteröityä islamilaista uskonnollista yhdyskuntaa tässä maassa toimii. Kysy myös - jos et vielä tiedä - mitä nämä yhdyskunnat ja niiden vastuuhenkilöt ajattelevat Suomen uskonnonvapaudesta.
Pelkään pahoin, että Turkissa (maassa, joka pyrkii EU:n jäseneksi) on hankalampi perustaa kristillisiä seurakuntia kuin Suomessa perustaa islamilaisia seurakuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000