Marinin hallituksen haukkujat??

Anonyymi-ap

Mites ny ko nykyhallitus ottaa enemmän velkaa ku marinin hallitus jota haukuttiin. hähä hähä sattuiko omaan nilkkaan??

9

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*

SDP:n Marin hallitus - Vei Suomen Vuosikausiksi - VELKA-VANKEUTEEN - !

SDP +LaitaVasemmisto +Vihreät ja VasemmistoKEPU - On Suomen Syöpä !

*

• Anonyymi

Persu ajaa köyhät nälkä kuolemaan.

• Anonyymi

Tais sattua.

• Anonyymi

Mutta vihreät on viisaita.

• Anonyymi

Marinin hallituksessa johti psykopaatin tavoin Kiuru koko sekoilua eikä kukaan tehnyt siitä loppua. Nyt se akka on ehdolla vaikka mihin virkoihin. Oli kaiken huippu kun tässä rajalla tunnin sisällä meni raja poikki ja pyssymiehet oli paikalla estämässä viruksen siirtymistä lännestä. Lännestä tuli koko suomen uhka Kiurun mukaan. Voi v.... mitä sa aikaan. Sellaisen velan tälle maallle että sitä maksaa vielä meiän lapsen lapsetkin. Mitä teki virustohtorit, jammailivat mukana ja lääketeollisuus sekä osakkeen omistajat rikastuivat. Sama psykooosi on toiminut maahanmuuttajien vyöryessä maahan vuonna 2015, vaikka vähän pienimuotoisenakin. Tässäkin sama kuvio rikkaat rikastuivat veronmaksajien kustannuksella ja mukana tuli rikollisuus joka painettiin aluksi villaisella. Mihin olisivat muuttuneet tänne tullessa jos tapelleet omissa maissaan satoja vuosia. Näin se vain jatkuu......ja nyt on menossa sotapsykoosi ......EU psykoosi joka suoltaa lakeja, asetuksia, suosituksia jne.... meille aivan kun emme itse osaisi ajatella ollenkaan. Nämä lait estävät kohta elämisen, rakentamisen, kaiken tekemisen. Pian meillä on EUn AI robotti nurkassa kertomassa mitä tehemme. Eikö kukaan keksi lopettaa tätä hulluutta, sanoa stoppppp.

• Anonyymi

Kiuru ja Marin, Suomen edelliset alasajajat.

• Anonyymi

Minä olen käsittänyt ett Marin jakoi miljardeja ,hyvä niin,mutta velkarahaa ja rahalla on kova korko. Nyt maksetaan Korkoa koron päälle. Periaatetta oli hyvä ja kannatettava ,mutta väärinperustein.

• Anonyymi

Miettiikös kukaan ku marinin hallituksen jakamat rahat korona tilanteessa meni isommalta osin yrityksille jotka sen rahan turvin saivat pyöritettyä yrityksiänsä ja samalla ei tarvinnut irtisanoa työntekijöitä. eli pelasti monen perheen elämän turvatessaan työpaikkoja. Mutta miten nyt sitten tämä hallitus??

• Anonyymi

Ilmiöpöytiä ja karkkeja ei ole orpon hallituksella.

Ja ne marinin infot..voi jessus.miten lampaita vedettiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      2924
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1299
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1269
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      365
      1179
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1073
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      404
      1005
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      914
    10. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      910
    Aihe