Free Use Wife

Anonyymi-ap

Viikolla sitten tanssitin naista, jolla luki t-paidassa " Free Use Wife ". Hän vilautti tuota tekstiä pleiserinsä alta ja kysyi aivan suoraan kolmanneksi pyöräksi. Vastasin, että en nyt oikein tiedä. Ja nainen sanoi tulevansa viikon päästä samaan paikkaan ja suunnilleen samaan aikaan, jos mielesi olisi vaikka muuttunut. Minä olen 18 v. ja tuo nainen ehkä 35 -45 v. , mutta siro ja kaunis... ja aah niin jumalaisen seksikäs. En ole aikaisemmin ollut tuossa tilanteessa, pitäiskö suostua ?

10

988

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei pidä suostua, todennäköisesti naisen mies raiskaa sinut. Vaimo on laitettu syötiksi.

• Anonyymi

Kannatta olla varovainen tuollaisten tarjousten kanssa. Onko liian hyvää, ollakseen totta ?

• Anonyymi

Reippaasti kimppaan vaan, kun pyydetään. Ei homot tai bi-miehet toimi vaimoa hyväksi käyttäen. Niillä on ihan muut jutut.

• Anonyymi

Suostu ihmeessä. Kyllä noita kimppajuttujen etsijöitä on paljon liikkeellä. Vaimo käy kesäisin lavoilla tanssimassa sillä mielellä. Ja minä odotan vesi kielellä, mitä hän saa haaviinsa. Mutta ihan oikeasti, harvoja ovat ne kerrat, kun hän ei ketään sopivaa löydä. Oikein vallattomaksi kun hän rupeaa, niin corolla on tupaten täynnä ehdokkaita.

• Anonyymi

Milf ikäiset on innokkaita nuorten kollien perään. Ei turhia lepertelyjä, suoraan asiaan ja saa laskea paljaalla sisään.

• Anonyymi

Hei! Sä olet 18? Elä hetkessä ja muistele myöhemmin! Olisi jo pitänyt mennä!

• Anonyymi

No joo. Joko sinä et osaa englantia tai sitten se mielikuvitus nainen ei osaa.

• Anonyymi

Tai sitten nainen oli tilannut tuon t-paidan nettikaupasta valmiilla tekstillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten nainen oli tilannut tuon t-paidan nettikaupasta valmiilla tekstillä.

Ehkä niinkin, mutta vaihtamalla tuota verbin paikkaa lauseessa, merkitys muuttuu.

• Anonyymi

Miksikäs ei jos et itse seurustele ethän sinä silloin toimi väärin ketään kohtaan kuin korkeintaan itseäsi ja periaatteitasi mutta varaudu silti siihen ettet heistä kuule tai näe ja kumit on itselläsi mukana ja käytät niitä koska tuskin olet ensimmäinen mutta toisaalta varaudu myös siihen että nainen saattaa haluta sinusta sinulta jotain enemmänkin jos saatkin hänen olonsa tuntumaan halutulta

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe