Viikolla sitten tanssitin naista, jolla luki t-paidassa " Free Use Wife ". Hän vilautti tuota tekstiä pleiserinsä alta ja kysyi aivan suoraan kolmanneksi pyöräksi. Vastasin, että en nyt oikein tiedä. Ja nainen sanoi tulevansa viikon päästä samaan paikkaan ja suunnilleen samaan aikaan, jos mielesi olisi vaikka muuttunut. Minä olen 18 v. ja tuo nainen ehkä 35 -45 v. , mutta siro ja kaunis... ja aah niin jumalaisen seksikäs. En ole aikaisemmin ollut tuossa tilanteessa, pitäiskö suostua ?
Free Use Wife
10
988
Vastaukset
- Anonyymi
No ei pidä suostua, todennäköisesti naisen mies raiskaa sinut. Vaimo on laitettu syötiksi.
- Anonyymi
Kannatta olla varovainen tuollaisten tarjousten kanssa. Onko liian hyvää, ollakseen totta ?
- Anonyymi
Reippaasti kimppaan vaan, kun pyydetään. Ei homot tai bi-miehet toimi vaimoa hyväksi käyttäen. Niillä on ihan muut jutut.
- Anonyymi
Suostu ihmeessä. Kyllä noita kimppajuttujen etsijöitä on paljon liikkeellä. Vaimo käy kesäisin lavoilla tanssimassa sillä mielellä. Ja minä odotan vesi kielellä, mitä hän saa haaviinsa. Mutta ihan oikeasti, harvoja ovat ne kerrat, kun hän ei ketään sopivaa löydä. Oikein vallattomaksi kun hän rupeaa, niin corolla on tupaten täynnä ehdokkaita.
- Anonyymi
Milf ikäiset on innokkaita nuorten kollien perään. Ei turhia lepertelyjä, suoraan asiaan ja saa laskea paljaalla sisään.
- Anonyymi
Hei! Sä olet 18? Elä hetkessä ja muistele myöhemmin! Olisi jo pitänyt mennä!
- Anonyymi
No joo. Joko sinä et osaa englantia tai sitten se mielikuvitus nainen ei osaa.
- Anonyymi
Tai sitten nainen oli tilannut tuon t-paidan nettikaupasta valmiilla tekstillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten nainen oli tilannut tuon t-paidan nettikaupasta valmiilla tekstillä.
Ehkä niinkin, mutta vaihtamalla tuota verbin paikkaa lauseessa, merkitys muuttuu.
- Anonyymi
Miksikäs ei jos et itse seurustele ethän sinä silloin toimi väärin ketään kohtaan kuin korkeintaan itseäsi ja periaatteitasi mutta varaudu silti siihen ettet heistä kuule tai näe ja kumit on itselläsi mukana ja käytät niitä koska tuskin olet ensimmäinen mutta toisaalta varaudu myös siihen että nainen saattaa haluta sinusta sinulta jotain enemmänkin jos saatkin hänen olonsa tuntumaan halutulta
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337