Se estää ihmistä menemästä edes Jupiterin kuihin. Silti voi olla että Europa kuussa voisi olla elämää ja siellä voisi ehkä ihminen selviytyä tietyillä tekniikoilla, sinne matkustaminen altistaa liialliselle säteilylle.
Nyt onkiin Saturnuksen kuut mielenkiintoisia kohteita mahdolliselle etuvartiolle.
No, kunhan saataisiin edes se Mars asutettua.
Jupiterin valtava säteily
4
159
Vastaukset
- Anonyymi
Europan vahva jääkuori on aika tehokas este säteilylle. Elämä taas .................. ?
- Anonyymi
Se niistä kuista sitten!
- Anonyymi
Ensin pitäisi kehittää teknologia, jolla pääsee kuuta pidemmälle..
- Anonyymi
Avaruuteen pääsee vain ne planeetat joiden sivistystaso on korkea ja jotka ovat hoitaneet oman planeettansa asiat täysin kuntoon.
Tämä näkyy Star Trek tv sarjassa parhaiten.
Kali yoga 432000 v ??????? avaruussaga
Dvapara yoga 864 000 v Star Wars
Treta yoga 1296000 v Foundation saaga
Satya yoga 1728000 v Star trek saaga
Nuo monet sci fi kirjat ovat kuin tämän päivän erittäin pitkän tähtäimen profetioita???
2017 sain sanan että Galaksi eli tuolloin vuotta 19 BBY eli vuotta jolloin Luke Skywalker syntyi.
Nyt on vuosi 11 BBY.
Sitä en tiedä mikä saaga soveltuu 432000 v kestävään Kali yogaan eli pahojen maailmanvaltaan. Tuona aikana ei avaruusmatkailu voi kehittyä koska avaruuteen pyrkivän planeetan pitää omata sivistys ja kaikki asiat kunnossa. Mutta pahojen ollessa vallassa se on mahdotonta.
Aikamatkailu toki kehitetään Intiassa 2100 jkr tienoilla. Vähän oon miettinyt Viimeisten aikojen valtiaiden soveltumista Kali yogan saagaksi.
Mutta Star Wars on kyllä myös Eräs varteen otettava mahdollisuus. Vaikka itse ajoitan sen vasta Dvapara yogaan.
Ei ole asiaa Marsia pidemmälle ellei maapallon sivistystaso kasva. Marsissa on mahdollisesti Paratiisi joka on piiloutunut massaan eli tiedostamattomaan. Myös kuissa ja muilla planeetoilla saattaa olla Paratiisi. Siksikin pitää olla Star Trek käyttäytymismalli ja valmius.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891