Nasa koki valtavat leikkaukset rahoituksissaan

Anonyymi-ap

Ukrainatuen lopettaminen ei auttanut NASAA.
Yhdysvaltojen hallinto leikkais vielä rajusti nasan rahoitusta.
Ylikallis SLS taidetaan pistää jäihin seuraavan lennon jälkeen.

10

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuhlailu loppuu!

• Anonyymi

Liian raju on leikkaus jos mennään alle 20 miljardin eli 18 miljardiin. Kun käytetään hieman numerologiaa niin jaossa voi olla 5, 2 tai 1 talentti.

Tuolla 1 talentilla eli 10-19 miljardilla ei tehdä vielä yhtään mitään. Pitää olla vähintään 2 talenttia eli 20-29 miljardia. Sen arvo voi kaksinkertaistua vaan 1 talentin ei.

Sama kuin rahaa koskee myös kaupunkien asukaslukuja.

1 talentti 10000-19000 asukasta = mälsää
      2 talenttia 20000-29000 asukasta = hyvä suuremman kaupungin esikaupungiksi
      .....
      5 talenttia 50000-59000 asukasta = kaikki tarvittavat palvelut kohtuulliset
      Jne

Tämä numerologia on testattu käytännössä. Se on niin että 1 talentti ei tuota mitään.

Itse olen ajatellut pitäisikö NASAN tuotteistaa palvelunsa eli alkaa tuottaa voittoa myymällä avaruuskuvia yms. Siitä voitaisiin tehdä puolittain yritys.

• Anonyymi

Nasan yllä roikkuu valtavien leikkausten uhka
      Nyt esitetty budjettihahmotelma johtaisi suuriin muutoksiin Yhdysvaltojen avaruusohjelmassa. Leikkausuhan alla ovat esimerkiksi pitkään kehitetty SLS-kantoraketti ja Orion-avaruusalus.

Hukkaanheitettyä kehitystyötä, Jota allokoidaan edelleen raketin hintaan! Siksi kallis!

• Anonyymi

USA karsii kovalla kädellä virastojen menoja, eikä Nasa ole poikkeus.
      Virastoissa on "suojatyöpaikkoja" jo niin paljon että on aika siivota. Mutta moni virasto kärsii myös mädästä johdosta. Nasa taas kärsii osaamattomasta johdosta jolla ei ole visioita. Nasassa yksityistäminen mennyt överiksi. Nasalle saa laittaa tarjouksen joka on 100 kertaa yli ja se mennee läpi. Astronauttius ei tuo johtamisosaamista. Jopa poliitisella johtajalla voisi olla enemmän kunnianhimoa.
      Kuitenkin SLS raketin kustannukset tai sen hinta meni överiksi. McDonnell Douglas päätti rahastaa sillä.

• Anonyymi

Rahat loppuu Nasalta!

• Anonyymi

Nasalla kovat ajat.

• Anonyymi

trump vei nasan rahat, tuleeko monotus epidemia nasaan.

• Anonyymi

No NASAn teatteri esitykset on kalliita ja varsinkin ne taiteilijat jotka lähetetään maalaamaan niitä NASAn tilaamia näkemyksiä valovuosien päähän!...

Omituista se, etteivät ne astronautit saaneen Oskar-palkintoja suuresta "kuussa käynti" näytelmästään vaikka tekivät kaikkensa olevansa uskottavia?

Kyllä NASAlle olis myös kuulunut Oskarit käsikirjoittajille ja varsinkin puvustajille vaikkakaan niissä asuissa ei avaruudessa hengissä selviäisikään!

• Anonyymi

Zelenskyin joukot räjäyttelee oppositin koteja, väittäen Venäjän syyksi.

• Anonyymi
        UUSI

KOLLIMAATTORILLE MAILMAN NIMELLÄ EI OLE MERKITYSTÄ! SEN MAILAMA ON PERSEILYÄ, WINHIHHULOINTIA, UKRAINAHIHHULOINTIA, IHMISTEN SOVAAMISTA!

Sellaisessa mielikuvitusmailmassa se elää kuopiossa pyllymajassaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe