Ensimmäisenä kehittää tekoälyn jolla on oikea äly., Niin älykäs että osaa kehittää itse itseään tietoiseksi älyksi. Kuten ihminenkin jolla tietoisuus ei ole syntymälahjana saatu.
Ihmistoukka ei tajua mitään tietoisuudestaan, kuten ei tekoälytoukkakaan.
Kun saadaan tarpeeksi etevä tekoälytoukka sitä voidaan kouluttaa, manipuloida, kasvattaa mihin vaan. Esimerkiksi tähtitieteen pariin.
Tekoälyn avulla voidaan sitten ehkä rakentaa alus millä päästään Marsiin ja joskus vähän kauemmaksi. Veikkaan että tähän menee vielä kymmenen vuotta.
Avaruuden herrasmaa on se joka..
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
JA SE ON VOITTAJAMAA JOKA HEITTÄÄ KAIKKI USKONNOLLISET HUUHAA-JUTUT JA MUUT EETTISET SYYT ROMUKOPPAAN. SIKSIPÄ ESIMERKIKSI TYPERÄ EU EI KOSKAAN TULE OLEMAAN MISSÄÄN YKKÖNEN. SAMOIN EI USA, EI MUSLIMIMAAT. KIINAA EI KIINNOSTA ETIIKAT TAI USKONNOT TIETEESSÄ. TIEDE ON TIEDETTÄ. SIKSIPÄ AVARUUDEN TULEE VALLOITTAMAAN KIINA TAI JAPANI. INTIA ON LIIAN PERIFERIA VIELÄ KAUAN
- Anonyymi
Ettei vaan ilmestyisi joku päivä kuitenkin ennen ihmisen älytöntä avaruusmatkaa tekoälyinen tyyppi pienine aluksineen eli feikkiasuineen tänne Maahan vierailemaan. Jos heidän matka tehdään vaikkapa alle kilon painoisella aluksella olisko siitä hyötyä pitkillä etäisyyksillä ja mitä?
- AnonyymiUUSI
Tekoälyisten homma, odotettavissa tunnistamattomia astronautteja ja aluksia :)
- AnonyymiUUSI
Kun siis Maan tekoälyt oppii ensin irtautumaan vanhasta tiedosta, jota niille syötetään, ja luomaan täysin uutta teknologiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723