POvat vain välissä keräämässä rahaa kun ulkopuolinen toimija. Ja keräävätkin paljon kun katsoo mitä näkee kaupan omistajan tuloista. Suomessa on vielä yksi porras eli esim Kesko ja keskon omistajia..
Jokainen ruoka ja ruokaan liittyvä voidaan helposti toimittaa ostajille
Onhan kaupoissakin eroja, 2kg laadukkaita perunoita maksaa 1,70e. Ei todellakaan halpa verrattuna todellisiin kustannuksin, k kauppa myy 1kg pussia huonolaatuisempaa 1,30e. 1kg on olematon määrä. Joitakin perunoita.
Kyllä on Suomessa erittäin kallista ruokaa, syy on tuottajan ja käyttäjän välissä rahaa, keräävät sekä erittäin korkea lisävero joka on suoraan haitallinen isolle osalle.
Sekä tehoton kuljetus jossa rekoilla ajetaan satoja km ja varastot etelässä.
Kyllä moni k market lopettaa lähivuosina.
Ruokakauppa on iso ruokien hintojen nostaja välissä.
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292291Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99963Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53801
- 62799
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi279792- 46789
- 84763
- 51723