POvat vain välissä keräämässä rahaa kun ulkopuolinen toimija. Ja keräävätkin paljon kun katsoo mitä näkee kaupan omistajan tuloista. Suomessa on vielä yksi porras eli esim Kesko ja keskon omistajia..
Jokainen ruoka ja ruokaan liittyvä voidaan helposti toimittaa ostajille
Onhan kaupoissakin eroja, 2kg laadukkaita perunoita maksaa 1,70e. Ei todellakaan halpa verrattuna todellisiin kustannuksin, k kauppa myy 1kg pussia huonolaatuisempaa 1,30e. 1kg on olematon määrä. Joitakin perunoita.
Kyllä on Suomessa erittäin kallista ruokaa, syy on tuottajan ja käyttäjän välissä rahaa, keräävät sekä erittäin korkea lisävero joka on suoraan haitallinen isolle osalle.
Sekä tehoton kuljetus jossa rekoilla ajetaan satoja km ja varastot etelässä.
Kyllä moni k market lopettaa lähivuosina.
Ruokakauppa on iso ruokien hintojen nostaja välissä.
Anonyymi-ap
4
229
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli jonninjoutavaa jorinaa.
- Anonyymi
Neuvostoliittolaista "talousajattelua": kauppias on rosvo joka ei tuota mitään. Vain maatalous ja raskas teollisuus on "oikeaa" toimintaa.
Tuo ei ollut totta edes 1950-luvulla ja vielä vähemmän se on sitä tänään. - Anonyymi
Pienet ruokakaupat takaisin joissa ei valikoimaa niin älyttömillä määrillä kuin marketeissa.
- Anonyymi
Se nostaisi vähittäismyyntihintaa entisestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662