Iso luuta heiluu huuhaalla

quistis

nykyisin usein....Niin mikä meitä oikein vaivaa?Miksi pitää ilkeillä?? Onks niin paha olo et pitää siirtää se naapurille?? Halaa kuitenkin kaikkia:o)

65

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli

En ole ilkeillyt kellekään koskaan. Ehkä vahingossa... Muista en tiedä. Viesteistäni on poistettu suurin osa, vaikka olen aina noudattanut suomi24 sääntöjä.

• quistis

Saa luuta heiluu...MM vain ilmoitti tuol alempana et oli poistanu jotain...Joku kai vain taas "rakasti" mua:o)))

• että SINUA rakastettiin
        quistis kirjoitti:

Saa luuta heiluu...MM vain ilmoitti tuol alempana et oli poistanu jotain...Joku kai vain taas "rakasti" mua:o)))

yksitypyä kylläkin älä innostu ja menenkin tästä saman tien

• quistis
        että SINUA rakastettiin kirjoitti:

No jos niin sanot:o(

• yksitypy
        että SINUA rakastettiin kirjoitti:

aika paha. Kaikkia huuhaalla olijoita rakastetaan.
        Olemme kuin yhtä perhettä. Minä vaan ehkä äänesssä liian paljon. Minulle sait kyllä aika pahan mielen aikaan tuolla sanomisellas :=((((
        Toivottavasti korjaat sen tänään tai viimeistään huomenna, tai lähden täältä taas kerran :=(((

• Anneli
        quistis kirjoitti:

...mutta minkä sille mahtaa? Olisiko jokin kirjoittanut Annelina? Tai halunnut viestini pois?

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

Olemme kuin yhtä perhettä. Minä vaan ehkä äänesssä liian paljon. Minulle sait kyllä aika pahan mielen aikaan tuolla sanomisellas :=((((
        Toivottavasti korjaat sen tänään tai viimeistään huomenna, tai lähden täältä taas kerran :=(((

tarkotti mua:o(

• quistis
        Anneli kirjoitti:

...mutta minkä sille mahtaa? Olisiko jokin kirjoittanut Annelina? Tai halunnut viestini pois?

Sellasta toisten nikillä kirjoittelua on liikenteessä..Sääli!! Sul muuten hauskat jutut!!Mistä ammennat...Heh:o)))

• ?!?!?!
        yksitypy kirjoitti:

???????

• LonesomeMan

Teehän puhdasta jälkeä!

• quistis

stefun hommia ne:o)) Mä vain halaan:o))) Ai niin ja toisia se kai ärsyttää...Halaaminen??

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

stefun hommia ne:o)) Mä vain halaan:o))) Ai niin ja toisia se kai ärsyttää...Halaaminen??

pikkasen vaan alkaa punastuttaan.

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

pikkasen vaan alkaa punastuttaan.

ei muuta niin tuun heti halaan sua!

• quistis
        quistis kirjoitti:

punastu...Halaaminen on kivaa..Antaa hurjasti energiaa ja tuntuu niin hyvälle...Nyt halaa:o)

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

ei muuta niin tuun heti halaan sua!

Se tekis kyllä mukavaa ;)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Se tekis kyllä mukavaa ;)

silmät kii ja ajattele et just nyt halaan sua jos vaiks telepatia pelais.

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

punastu...Halaaminen on kivaa..Antaa hurjasti energiaa ja tuntuu niin hyvälle...Nyt halaa:o)

Meni hetki aikaa... putosin tuolilta. x)

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Meni hetki aikaa... putosin tuolilta. x)

Ei ollu tarkoitus:o))) Sattuiko...Pitääkö puhaltaa...En kyl uskalla halata enää:o)) Tai jos silleen ihan vähän vain:o)

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

silmät kii ja ajattele et just nyt halaan sua jos vaiks telepatia pelais.

.. tunnen hengityksen, melkein tavoitan sen... lähemmäs vielä, vielä hiukan....

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

.. tunnen hengityksen, melkein tavoitan sen... lähemmäs vielä, vielä hiukan....

tuun vaikka syliin asti.

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Ei ollu tarkoitus:o))) Sattuiko...Pitääkö puhaltaa...En kyl uskalla halata enää:o)) Tai jos silleen ihan vähän vain:o)

...ei ollenkaan, onpas tytöt hurjalla päällä tänään :)

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

on vasta lämmittelyä...Odotas vain..Ei kun mä olen ihan kiltti...Mä vaan halaan:o)))

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

tuun vaikka syliin asti.

...minusta tuntuu että täällä on joku, sinäkö se täällä huoneessa olet? Taitaa olla koko huuhaa vierailulla, niin voimakkaita tuntemuksia on...

• yksitypy
        LonesomeMan kirjoitti:

tytöt ovat hurjina? Minä en ole tänään hurjalla päällä. Joskus menee kyllä vähän överiks :=))))
        Kiinnostaisko sua tuo eijariina? Olen nimittäin sen puhemies. Eikun nainen :=)))

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

...minusta tuntuu että täällä on joku, sinäkö se täällä huoneessa olet? Taitaa olla koko huuhaa vierailulla, niin voimakkaita tuntemuksia on...

me tullaan yleensä porukalla ja quistisin kans tulee viel tora siitä kumpi sun syliis sit lopultakin pääsee. Pidän kyl tiukasti puoleni ja sit pyydän muita nätisti poistumaan.

• eijarina
        yksitypy kirjoitti:

tytöt ovat hurjina? Minä en ole tänään hurjalla päällä. Joskus menee kyllä vähän överiks :=))))
        Kiinnostaisko sua tuo eijariina? Olen nimittäin sen puhemies. Eikun nainen :=)))

jo hyökkäsin liki sen kimppuun mut jos sä kuitenkin ensin puhuttelisit sitä.

• LonesomeMan
        yksitypy kirjoitti:

Niinkuin se klisee menee :)
        Kaikki menee yleensä pieleen siinä vaiheessa kun asiat menee ystävyyttä pidemmälle, menettää siinä yleensä sivussa tusinan ystäviäkin vielä :(
        Minä alan kohta runonlurituksia teille kirjoittamaan.

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

...nyt Typy ala kaikil eijarinaa ...(((
        mie jo mänös Hänen luo Polosel..)))))
        ahaa,tuos tieviitas lukee,jot Somero.
        kävisköhän aitoo Huuhaa-setää moikkaamas..))))
        en taida,ehtii eijarina nukahtaa,jään alaovel surkuttelemaan kovaa kohtaloani...((((

• eijarina

aivan samaa. Varsinkin eilen ja kyl oli taas tänäänkin sellasta touhua etten ymmärrä?! Eikö todella ole muuta keinoa purkaa turhautumistaan tai muita patoutumia.

• quistis

mä olen oiva kohde sellaiseen:o))) Ymmärrän kyllä sen:o))En vain ehtinyt nähdä niitä kirjoituksia:o)
        No voihan se olla et ne ois ollukkin tänään ihan liikaa mulle:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mä olen oiva kohde sellaiseen:o))) Ymmärrän kyllä sen:o))En vain ehtinyt nähdä niitä kirjoituksia:o)
        No voihan se olla et ne ois ollukkin tänään ihan liikaa mulle:o(

tuntu välillä et ne oli kohdistettu minuun, ainakin eilen ja osittain tänäänkin jokaiseen mun sanomiseen täyty tölvästä jotain.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

tuntu välillä et ne oli kohdistettu minuun, ainakin eilen ja osittain tänäänkin jokaiseen mun sanomiseen täyty tölvästä jotain.

mehän ollaankin kämppiksiä...Heh..Se kuule onkin hauskaa...Asutaan yhdessä huuhaalla:o)) Kyl oikeesti me saadaan kaikki kyytiä!!Mut se ei ole Sun pienuuttasi se:o))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mehän ollaankin kämppiksiä...Heh..Se kuule onkin hauskaa...Asutaan yhdessä huuhaalla:o)) Kyl oikeesti me saadaan kaikki kyytiä!!Mut se ei ole Sun pienuuttasi se:o))))

ei olekkaan ja mehän pysytään kämppiksinä toivon mukaan viel kauan.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ei olekkaan ja mehän pysytään kämppiksinä toivon mukaan viel kauan.

nyt tarjoo Sulle iltapalaksi tikkarin:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

nyt tarjoo Sulle iltapalaksi tikkarin:o)))

hienoo!!! Mä kävin just hakemas meille tuoremehuu. Alko niin suuta kuivaan kun kävin halaamassa tota Lonesomemania.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

hienoo!!! Mä kävin just hakemas meille tuoremehuu. Alko niin suuta kuivaan kun kävin halaamassa tota Lonesomemania.

nopee;o))) Mä halaan kaikkia varmuuden vuoksi..Silleen kimpassa;o)))

• sir-nylkynen

pahoittaa toisen mieltä arvostella ja sanoa pahaa.
      Kaikki osuu joskus omaan nilkkaan .
      Nylkynen haluaa rakastaa kaikkia ja olla kiitollinen jokaisesta päivästä joka vietän kanssanne

• quistis

sama ideologia,kuin Quulla...Halaa häntä niin:o)))

• yksitypy

taas kaikille.
      Kivoja muistoja ovat nää huuhaajutut olleet taas meille jokaiselle.
      Mutta nyt on aika käydä uneen
      ja huomenna nähdä millainen päivä taas tulee :=))

• quistis

Nää tosi hyvät unoset:o)) Halaa typyä:o)))

• AMR-52

...naitsss..,))) mie kielinero..))
        NUKU HYvin,mikäli helle sen suo..t.antza

• eijarina

Kauniita unia!

• AMR-52

..halit lämmittää ain sydänalaa...(huokaus)..))
      vaik tää kylmä maziina,välittaa tän avulla
      toisel iloisen mielen...))) hellä rutistus Q:lle...)))

• quistis

hellästä rutistuksesta A!!!! Tuntui tänään erityisen mukavalle:o)))

• quistis

katsoin jo sun meili osoitteesi.Kirjoitan tänään ,jos pääsen yläkerran koneelle.Kohta esikoinen häätää mut tältä masiinalta:o(((

• eijarina

kanssa sun osoitteen itselleni. Meilaa ihmeessä jos haluut.

• quistis

Mä yritän parsia iteeäni kasaan...Ammattiauttajalle se on vaikeaa...Usko pois..Toisia on helpompi auttaa:o)) Sä olet mulle niin ystävällinen.Kiitos:o)) Ja hyvä yötä,jos en enää pääse konelle:o)))

• eijarina

kaikille. Meen tonne yksityis puolelle nyt vähäks aikaa ja sit nukkumaan. Toivottavasti tavataan huomenna.

• AMR-52

..eijarina..))) koita nyt ens yönä saada nukuttuu,tuskallist kyl kuumas huonees..(((
        jos teltta sul,laita partsille,oisko viileempää?

Hyvää Yötä Siulle..........t.antza

• hullunhassua

pitää olla hei ja kliffaa. Peruna on hyvä ruoka - makkara myös. Halibatzulibat ja mussun tussun hei! Ei pingoteta jookosta.

• quistis

..tehdään niin,kuin Sä sanoit...:o))

• quistis

Mä yritän parsia itseni kasaan!!Helpompi ammattiauttajan toisia koota ja kasata:o)) Mut mä yritän kovin:o))) Hyvää yötä,jos en pääse enää koneelle:o)) Sun kanssa on mielenkiintoista keskustella:o))

• LonesomeMan

Palalilehan takaisin jos ei uni tule :)

• AMR-52

..mukavaa Yötä Quistis...))))..........t.anza

• kippari1

tää huuhaa alkaa olemaan sellaista touhuu et pitää keksii uusi paikka missä voi jutella rauhassa ettei teidän naisten kimppuun aina joku hyökkää valittamaan et vongataan tai jotain muuta;=)

• LonesomeMan

... en kai minä ole syyllistynyt moiseen?

• kippari1
        LonesomeMan kirjoitti:

... en kai minä ole syyllistynyt moiseen?

nyt katsonut kuka täällä on kiusannut ja ketä mut onhan tää huuhaa alkanut mennä sellaiseksi ettei kohta viitsi täällä enää olla kun joku erehtyy sanomaan jotain väärää tai mikä on väärin niin sit alkaa se vinoilu ainakin olen huomannut et huuhaan naisia kohtaa varsinkin:=(

• AMR-52

..jotain vailla oleva purkaa huonol taval
        pettymystään..(( tuskaista varmaan hänel itselleenkin, mut luulis jotain apua hakevan
        pulmaansa.tulla tavoin ei saa ko inhot niskaansa.
        mie nyt löllölleen,kivat illat ja yöt kippari...t.anza

• LonesomeMan
        kippari1 kirjoitti:

nyt katsonut kuka täällä on kiusannut ja ketä mut onhan tää huuhaa alkanut mennä sellaiseksi ettei kohta viitsi täällä enää olla kun joku erehtyy sanomaan jotain väärää tai mikä on väärin niin sit alkaa se vinoilu ainakin olen huomannut et huuhaan naisia kohtaa varsinkin:=(

Täällä on kuitenkin porukka fiksumpaa kuin monella muulla palstalla, siellä näkee sellasta tekstiä kun seurailee että on pakko mennä pois, ei viiti edes osallistua keskusteluihin, kaikki saa rapaa niskaansa. Että eiköhän tämä huuhaan porukka kuitenkin tue toisiaan aikalailla, olen huomannut. Tsempataan!

• kippari1
        AMR-52 kirjoitti:

..jotain vailla oleva purkaa huonol taval
        pettymystään..(( tuskaista varmaan hänel itselleenkin, mut luulis jotain apua hakevan
        pulmaansa.tulla tavoin ei saa ko inhot niskaansa.
        mie nyt löllölleen,kivat illat ja yöt kippari...t.anza

se varmaan on kun pitää kiusaa noita likkoja täällä eikös olis parempi liittyä joukkoon ja jutella mukavia naisten kanssa :=))Mut hyvää yötä sinulle ja koiruudelle:=))

• kippari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Täällä on kuitenkin porukka fiksumpaa kuin monella muulla palstalla, siellä näkee sellasta tekstiä kun seurailee että on pakko mennä pois, ei viiti edes osallistua keskusteluihin, kaikki saa rapaa niskaansa. Että eiköhän tämä huuhaan porukka kuitenkin tue toisiaan aikalailla, olen huomannut. Tsempataan!

oikeessa täällä jo vuosia olen ollut ja täällä on todella mukavaa ja reilua porukkaa:=))Olen kanssa huommannut tuolla toisilla palstoilla et siellä ei viihdy tuntia pitempään vaikka olisi millainen teräshermo:=)))

• jeffjeff

vielä maisemissa ja heti olet pettämässä mua:o(
      niin halasit kovasti "vieraita" että nyt ovat
      halit loppu:o(
      voi että en taidakkaa lähteä reissuun vaan pysyn kotona:o)))

• quistis

koskaan lopu Sun kohdallasi:o)))

• marjuska

ei ole enään kivaa :(

• kaikki ilkeily, toisten nälviminen ja sellainen pois - ja AITO huuhaa tilalle!

*selaa Huuhaan arkistoa*

Jospa se siitä kuitenkin - ajan myötä.......?

Terveisiä yhdelle tosi perushuuhaalaiselle, t. MM.

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2236
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      61
      1091
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      61
      1067
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe