Melkoista hulinaa ollut pelaajamarkkinoilla.
Onko Royals nyt yllättäjän asemassa?
Onnistuuko Haapamäki jakamaan palloa tarpeeksi taitoa löytyy laidoilta.
Mitä tekee wolverines?
Onko Butchers floppi?
Miksi Roosters on taas mestari?
Miesten vaahteraliiga
5
440
Vastaukset
- Anonyymi
Haapamäki oli kyllä vahva u19 peleissä, eikö suomella tosiaan löydy toista kuuppaa joka antais jengille mahkut voittaa?
Piiiiiiiitkä kausi tulossa royalsille tällä kuupalla.
Vahvasti näyttää viime vuoden finaalin uusinnalta, crokot ehkä pieni suosikki tässä vaiheessa. - Anonyymi
Mun mielestä sarja ilkomaalaissääntöä pitäisi muuttaa siten että kos joukkue käyttää kotimaista qb niin saisi otta esim 1 extra ulkkarin…onhan tämä nyt aivan juri sieltä että lähestulkoon kaikki haalii pelinrakentajan jenkkilästäa
- Anonyymi
Miksi pitäisi?
Johtais ainoastaan juoksuhyökkäysten yleistymiseen, sit kun joku tois 3 jenkki rb. Niin itkettäis siitä.
Pelinrakentajien valmennukseen pitäis liiton puolesta satsata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Johtais ainoastaan juoksuhyökkäysten yleistymiseen, sit kun joku tois 3 jenkki rb. Niin itkettäis siitä.
Pelinrakentajien valmennukseen pitäis liiton puolesta satsata.Vai olisko niin että seurojen pitäisi satsata qb valmennukseen.
- Anonyymi
Mitä helvettiä te nyt selitätte? Johan siellä on 3 suomalaista pelinrakentajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298