Vanhemmilla on ruumishuone.
Jääkaappi on ruumishuone.
Kauppojen lihatiski on samanlainen kuin ruumishuone.
Ruumiit haisevat.
Rakkaat läheiset ihmiset syövät ruumiita ja haisevat zombieille.
Kun he kuiskaavat, he huutavat.
Kun he ajattelevat, eivät ymmärrä.
Ovat läsnä, niin tila loppuu.
Kun rakastavat niin tappavat.
Neandertaalien täysituhon keskelle jumala lähetti vegaanilapsen.
Mistä hän on keksinyt olla syömättä lihaa?
Veganilapsen sai aikaiseksi kannibaali.
Luonto maa äiti, mikä tarkoitus sinulla on ollut tällä?
Vegaani lapsen on vaikea halata vanhempiaan, koska he eivät ole halattavissa.
Mistä hätänumerosta voi lapsi soittaa apua, ennen kuin kannibaaleilla pirskeet ovat tulessa?
Raadollista nähtävää.
Vegaani lapsi: Vanhemmat kannibaaleja
5
411
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä vegaani lapsi kuulostaa jotenkin kehitysvammaiselta
- Anonyymi
Aika typerä runo jonka on keksinyt harhainen aivokuollut vegaani.
- Anonyymi
Mieluummin lihansyöjä kuin raadonsyöjä.
Eläinlajeista 63% on pääasiassa lihansyöjiä. 32% on kasvissyöjiä ja 3% kaikkiruokaisia. Yksilömäärällä mitattuna suurin osa eläimistä on kaikkiruokaisia.
- Anonyymi00005
Kuulostaapa harvinaisen rasittavalta ja raskaalta lapselta. Kasvatus on joko mennyt pieleen, tai sitten kyseessä on autisti tai vastaava aivovikainen. Mielialalääkkeet turruttanevat onneksi sen verran, että lapsi ei jaksa enää ahdistua ja/tai ärsyttävästi räkyttää ihan tavallisesta ruoasta. Jonkinlainen psykoosi tulee myös mieleen sellaisista harhoista, että sekasyöjät haisisivat ruumiilta tai että lihan syöminen olisi kannibalismia (mitä se ei määritelmällisesti voi olla, mikäli ei syödä saman lajin lihaa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644