Vanhemmilla on ruumishuone.
Jääkaappi on ruumishuone.
Kauppojen lihatiski on samanlainen kuin ruumishuone.
Ruumiit haisevat.
Rakkaat läheiset ihmiset syövät ruumiita ja haisevat zombieille.
Kun he kuiskaavat, he huutavat.
Kun he ajattelevat, eivät ymmärrä.
Ovat läsnä, niin tila loppuu.
Kun rakastavat niin tappavat.
Neandertaalien täysituhon keskelle jumala lähetti vegaanilapsen.
Mistä hän on keksinyt olla syömättä lihaa?
Veganilapsen sai aikaiseksi kannibaali.
Luonto maa äiti, mikä tarkoitus sinulla on ollut tällä?
Vegaani lapsen on vaikea halata vanhempiaan, koska he eivät ole halattavissa.
Mistä hätänumerosta voi lapsi soittaa apua, ennen kuin kannibaaleilla pirskeet ovat tulessa?
Raadollista nähtävää.
Vegaani lapsi: Vanhemmat kannibaaleja
5
412
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tämä vegaani lapsi kuulostaa jotenkin kehitysvammaiselta
- Anonyymi
Aika typerä runo jonka on keksinyt harhainen aivokuollut vegaani.
- Anonyymi
Mieluummin lihansyöjä kuin raadonsyöjä.
Eläinlajeista 63% on pääasiassa lihansyöjiä. 32% on kasvissyöjiä ja 3% kaikkiruokaisia. Yksilömäärällä mitattuna suurin osa eläimistä on kaikkiruokaisia.
- Anonyymi00005
Kuulostaapa harvinaisen rasittavalta ja raskaalta lapselta. Kasvatus on joko mennyt pieleen, tai sitten kyseessä on autisti tai vastaava aivovikainen. Mielialalääkkeet turruttanevat onneksi sen verran, että lapsi ei jaksa enää ahdistua ja/tai ärsyttävästi räkyttää ihan tavallisesta ruoasta. Jonkinlainen psykoosi tulee myös mieleen sellaisista harhoista, että sekasyöjät haisisivat ruumiilta tai että lihan syöminen olisi kannibalismia (mitä se ei määritelmällisesti voi olla, mikäli ei syödä saman lajin lihaa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483