Mikä se on teidän kylällä...
Tavallista huonompi ruokakauppa
18
227
Vastaukset
- Anonyymi
No eiköhän se ole k.kauppa....
- Anonyymi
Paras on Prisma, huonointa tuskin edes tarvitsee kertoa.
- Anonyymi
Kyllä se huonoin on Citymarket. Hinnat ovat 30-50% korkeampia ja laatu täyttä paskaa. Ei ome yksi eikä kaksi kertaa kun olen erehtynyt ostamaan useita kuukausia yli PE päivän olevia tuotteita tai homeisia tuoretuotteita eikä röyhkeä kauppias edes suostu korvaamaan KSL:n mukaisesti.
- Anonyymi
Se on juuri noin
- Anonyymi
Ilmeisesti ketjun aloittaja ei ole stadilainen sillä stadissa cittari ainakin Eastonin cittari on hyvä kauppa.
- Anonyymi
Jotenkin epälooginen. Joudun aina kävelemään edes takaisin useamman kerran, kun siellä käyn ostoksilla. Läheisessä Prismassa kaikki on loogisesti omalla paikallaan luonnollisen kulkureitin varrella.
- Anonyymi
Ihmetyttää kun kesko tekee muka tappiota, mutta citymarket kauppiaat samaan aikaan miljoonien voittoa.
- Anonyymi
Kesko tekee voittoa ja maksaa hyvää osinkoa. Vähittäiskauppa on tappiollista, mutta tukku- ja rautakauppa tuottaa hyvin. Se juuri on monialakonsernin idea, että voitollinen puoli paikkaa tappiollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesko tekee voittoa ja maksaa hyvää osinkoa. Vähittäiskauppa on tappiollista, mutta tukku- ja rautakauppa tuottaa hyvin. Se juuri on monialakonsernin idea, että voitollinen puoli paikkaa tappiollista.
En löytänyt enää uutista tai tulikohan TV:stä, saattoi olla vaan joku osa keskosta mikä teki tappiota. Samassa kertoi myös Tokmannin tappiosta. Toivottavasti Tokmanni onnistuu parantamaan ja tuo kilpailua elintarvikekauppaan.
- Anonyymi
Cittareissa voi olla tarjouksessa joku tuote halpa mutta muuten se on kyllä kallis kauppa.
- Anonyymi
No eipä se Salekaan halpa ole. K marketista ja Salesta täydentävät ostokset, mutta Lidl/Prisma/Cittari noin muuten. Näin suosittelen!
Tv TimmyH- Anonyymi
Eipä ole Sale kauppoja stadissa eli en ole koskaan käynyt. Prismassa käyn vuoden aikana yhden käden sormilla laskettavan määrän. Lidlissä lähes viikottain tai ainakin seuraan tarkkaan lidlin tarjoukset.
- Anonyymi
Joo, cittarit on munkin mielestä kalliita ja muutenkaan ei kuulu mun kauppa suosikkeihin.
- Anonyymi
Jyväskylän Cittarissa kauppias ei suostunut korvaamaan 5 kk PE päivän yli menneen tuotteen aiheuttamia vahinkoja (koko ruoka meni pilalle), Kuopion Päivärannan Cittarin heviosasto on nykyään kuin jättikomposti. Varovasti pitää hengittää, ettei mätien hedelmien seassa pörräävät banaanikärpäset lennä suuhun.Kyllä nuo Cittarin elintarvikkeet on ihan täyttä paskaa ja 50% kalliimpia kuin Prismassa.
- Anonyymi
Noinkin voi käydä, jos ei älyä katsoa tuotteen pakkauksessa olevaa PE-päiväystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin voi käydä, jos ei älyä katsoa tuotteen pakkauksessa olevaa PE-päiväystä.
Lähtökohtaisesti kaupan pitää katsoa, etteivät myy vanhentuneita tuotteita. Jos se ei kauppiaalta onnistu niin ei sellaisessa kaatopaikassa kannata asioida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”…ei älyä katsoa tuotteen pakkauksessa olevaa PE-päiväystä.”
Roskisdyykkarin pitää olla tarkkana PE-päiväyksistä. Et kai implikoi, että Cittarit ovat kaatopaikkoja, jossa myydään vanhoja pilaantuneita elintarvikkeita?
- Anonyymi
S-marketti. Kauan olen siellä käynyt, myös muissakin kaupoissa, koska gluteenittoman ruoan jäljessä pitää juosta, kun ei yhdestä kaupasta kaikkea tarvittavaa (hyvää ja maukasta) löydy. Mutta nyt kun s-kauppa vaihtoi "uudisti" Coop-merkkiin, niintulipa sieltä aika paljon kuraa, sen olen huomannut esim. gluteenittomissa spageteissa ja lasagnelevyissä (Coop). Aikaisemmin S-kaupassa oli hyviä tuotteita pastoissa, esim. Barilla oli gluteenittomana todella hyvä. Siitä valmistin pastaruoat vuosikaudet. Nyt tosiaan ihmettelin, kun hyllyltä löytyi vain Coop-merkkiä, että miten voi pasta olla näin mautonta, vaikka samalla tavalla olen sen tehnyt kin ennenkin. Ostin useammasti ja kokeilin, mutta ei, ei maistunut hyvältä ja ihmeellisesti puuroitui limaiseksi koko spagetti. No kokeilin toisesta kaupasta löytyvää Barillaa ja kyllä se oli paljon parempaa, eikä puuroutunut.
Johtopäätös: S-kauppa ostaa ja suosii jotain yleismaailmallista Cooppia (onko halpaa), mutta myyjät eivät itse testaa omia tuotteitaan tai ole verranneet niitä edellisiin. Pitäisi joka kaupassa olla joku myyjä, joka on itse gluteenikko ja testaisi tuotteita ja niiden laatua ja makuja, jotta gluteeniton valikoima pysyisi laadukkaana, eikä asikkkaat vaihda toiseen kauppaan. Vai onko näin, että gluteenikolle kelpaa mikä vain huonompikin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527