Onko keksitty sähköistä henkilövaakaa, joka ei söisi jo ensipunnituksella patteria tyhjäksi? Minulla on kolme, merkkejä: SOEHNLE, CLATRONIC, HYUNDAI. Tänään vien ne SER -keräykseen kun se on punnitus ja patterit.
Aiemmin minulla oli mekaaninen, mutta se näytti mitä sattui ja joutui sen takia metallinkeräykseen.
Nyt pitäisi löytää parempi sähköinen JOS SELLAINEN ON PYSTYTTY RAKENTAMAAN nykytekniikalla! Tai kävisi se mekaaninenkin, jos TOIMISI.
Henkilövaaka
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Otappa lääkkeesi.
- AnonyymiUUSI
Laita itse kytkin pariston johtoon.
- AnonyymiUUSI
Toiset laitteet purkaa pariston itsestään vaikka ei käyttäisi mutta paljon on myös vikaa nappiparistojen laaduissa mitä nämä sekatavarakaupat myyvät. Lapsena juotin johdot paristonpitimeen ja johtojen toiseen päähän Duracellin D-paristot - sitten kesti kauemmin kuin lapsuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957