Maalla kun menee ulos

🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurista juoksi pellon reunassa. Olikohan siinä emo viimekesäisine vasoineen? Kauppareissulla näin hevoshaassa kaksikerroksisen hevosen.

10

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maalla voi jopa kuulla hiljaisuudenkin.

• Anonyymi

DM - Enjoy the silence: https://www.youtube.com/watch?v=gxtG2phF4aY . Stressitasot ovat paljon matalammalla ruraaliympäristössä kuin urbaaneissa oloissa. Onneksi kuulen nyt silti lintujen ääniä parvekkeeni kautta vaikka asunkin keskusta-alueella. He ovat onnekkaita keiden pihaan tulee mustarastas tai satakieli lauleskelemaan. Käen kukuntakin kuulostaa miellyttävältä. Niitä on eniten Itä-Suomessa eli ei siellä missä itse olen. - 🍄.

• Niinpä. Täytyy mennä pihalle metelöimään saunapuiden kanssa.

• Anonyymi

Se kun ihmisistä huokuu energiaa ja se on tällä hetkellä hyvin ahdistavaa.

• Mua häiritsee se kun täällä menee neljän maissa kauppaan ja sinne tulee miehiä työvaatteissaan hakemaan lääkettä. Se vanhan viinan haju ei ole kiva.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mua häiritsee se kun täällä menee neljän maissa kauppaan ja sinne tulee miehiä työvaatteissaan hakemaan lääkettä. Se vanhan viinan haju ei ole kiva.

Välillä pitää olla mukavaa ja välillä ei, tasapaino ei muuten säily.

• Anonyymi

Ihana matuvapaa maaseutu!

• Kaupassa ei kieltämättä kuulu kuin suomenkieli.

• Anonyymi

Eikö edes naapuri levittäny paskaa? Tai järjestäny ampuma kilpailua?

• Täällä lannoitetaan pellot luomulannoitteella äitienpäivänä. Haju on niin kamala, että ikkunat pitää pitää kiinni koko päivän ja ulkona käydään vain pakosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5968
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      302
      4935
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2628
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      43
      2549
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1624
    6. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      68
      1513
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1397
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1363
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      116
      1327
    Aihe