Youtube kanavalle seuraajia!

Anonyymi-ap

Semmosta vaan mietin että saisiks mää mun youtube channelille seuraajia jos tekisin sellasen jutun, että jossain matalassa tilassa, missä katto on tooosi lähellä päätä niin menis kyykkyyn ja hyppäis sillee et löis päänsä siihen kattoon sitten? Haluisko joku nähä?

17

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita linkkiä palstalle, jos olet vielä elosssa tuon jälkeen 🤪

• Anonyymi

Miksi edes hypätä kattoon? Mainostat vain olevasi S24palstalainen ja linkität youtube-kuvaa itsestäsi, niin saat jo tältä palstalta satoja katselukertoja.

• Anonyymi

https://www.youtube.com/@Onkohyvä/shorts

Näemmä tuollaisilla videoilla saa katsojia ja tilaajia.
      Alle puolen minuutin videoita, 35 videota, 4850 tilaajaa ja 10 000 - 30 000 katsleukertaa jokaisella videolla.

• Anonyymi00009

tubessa kun katsoo/selaa noita shorts videoita, niin mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin se että kohdalle osuu suomalainen video jossa puhutaan suomea, välittömästi scrollaan pois

• Anonyymi

Kokeile. Mä olen kuvannu jotain videoita faceen, mutten youtubeen varmaan ikinä tohtisi.

Jasu

• Anonyymi

Ja siis vaikka minunkin videot ovat julkisia, niin ei niitä kukaan osaa katsoa ellei tiedä nimeäni. 😅

Ehken siis youtubessa missä yleisöä on sikkenä enemmän haluisi saada julkisuutta.

Jasu

• Anonyymi

Juu, meikäläisestä ei olis kyllä laittamaan youtubeen omaa pärstääni.
        Se kyllä karkottas suurimman osan tilaajista, kun pelivideoita olen youtubeen tehnyt.
        Alussa selostin videolle, mutta lopetin selostamisen, koska en keksi mitään puhumista ja
        en ole lahjakas puhumaan, kuten jotkut lahjakkaat, jotka osaavat selostaa videota.
        Tilaajia on vasta vähän yli 300, eikä ole viimeaikaisilla videoilla edes montaa katsojaa, joka ei olkeen motivoi tehdä montaa videota viikossa.
        Lopetin vidoen lopussa videon katselusta kiittämisen, kun totesin, ettei monikaan miljoonia tilaajia kanavallaan videoita tekevä kiitä videon katselusta, niin miksi minunkaan pitäisi kiittää muutamaa videon katsojaa, ei kiitos lisää tilaajia, eikä katsojia.
        Huomaisn myös, että jotkut, joilla on pelivideoillaan miljoonia tilaajia, eivät puhu vidoella mitään, joten ei ole ainakaan siitä kiinni, että pitäs selostaa pelaamistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kyllä karkottas suurimman osan tilaajista, kun pelivideoita olen youtubeen tehnyt.
        Alussa selostin videolle, mutta lopetin selostamisen, koska en keksi mitään puhumista ja
        en ole lahjakas puhumaan, kuten jotkut lahjakkaat, jotka osaavat selostaa videota.
        Tilaajia on vasta vähän yli 300, eikä ole viimeaikaisilla videoilla edes montaa katsojaa, joka ei olkeen motivoi tehdä montaa videota viikossa.
        Lopetin vidoen lopussa videon katselusta kiittämisen, kun totesin, ettei monikaan miljoonia tilaajia kanavallaan videoita tekevä kiitä videon katselusta, niin miksi minunkaan pitäisi kiittää muutamaa videon katsojaa, ei kiitos lisää tilaajia, eikä katsojia.
        Huomaisn myös, että jotkut, joilla on pelivideoillaan miljoonia tilaajia, eivät puhu vidoella mitään, joten ei ole ainakaan siitä kiinni, että pitäs selostaa pelaamistaan.

No mä taas saatan osata puhua, mutten tykkää olla kameran edessä näytillä. Valokuvat vielä menee joo, mutta videolle esiintyen niin ei onnistu. 😅

Ei meistä kaikista vaan ole mediaan tähdiksi. 😛

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mä taas huomasin, että noi videot kerää enemmän katsojia, joissa on mun naama siinä alussa. Vaikka en mä sitä niin mielellään siihen laita, kun en omasta naamasta tykkää.

Toi loppu mun mielestä kaipaa jotain loppukausetta, niin siks siinä usein kiitän. Ainakin jos pitkä video. Tietää että nyt ollaan lopussa.

• Anonyymi

Entä puolentoista tunnin yhtäjaksoinen rant kaivellen kaikki vanhat jutut esiin?

• Anonyymi00010

Ei youtubella juurikaan tienaa, jollakin Kick suoratoisto alustalla tienaa.
      Siinäkin piti olla jonkun verran seuraajia, katsojia ja aktiivinen chatti, niin sai sopimuksen, jonka jälkeen maksavat tuntipalkkaa.
      Yksi kick suoratoistolähetystä pitävä, jolla katsojia lähetyksissä 100-300 välillä, 11 400 seuraajaa ja piti viikon stiimiä, niin tienasi yli 1000 euroa ja koko vuoden tienestit päälle 80 000€, vaikkei livelähetyksiä ole edes montaa kertaa viikossa.

Mistähän se kick saa niin paljon tuloja, että on varaa maksaa lähetysten pitäjille noin suuria summia.
      Kun eihän jollakin toisilla sivuilla mainosten/videoiden katselsuta makseta edes senttiä/mainos ja täälläkin toisessa keskustelussa todettiin, ettei kukaan maksa mainosten katselusta euroja.

• Anonyymi00011

En ole edes kuullut tuommoisesta kuin kick. En tiedä muuta kun youtuben, ja tiktokista olen kuullut kun se on esillä kokoajan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En ole edes kuullut tuommoisesta kuin kick. En tiedä muuta kun youtuben, ja tiktokista olen kuullut kun se on esillä kokoajan.

Kick on suora toisto kanava. Pottu koira pitää siellä lähtystä ja tienaa kymmeniä tuhansia vuodessa. Thaimaan matkalla piti livelähetystä ja yli 1000€/päivä tienasi.
        Kymmeniä tuhansia tienaa vuodessa ja katsojat lahjoittaa rahaa tuntipalkan lisäksi.
        Tuntipalkka on päälle 200€.
        Kick on rappiostiimaajien kanava eli suurin osa ryyppää ja rellestää.
        Tosin Monnirs ei ryyppää, vaan pitää livelähetystä, kommentoi katsojien viestejä, videoita, kokkaa ja yli 100 000 tienaa vuodessa. Katsojia on lähetyksessä yleensä vajaa 2000.
        Ensi kuussa lähtee Aasian kiertueelle.

Yksi suomalainen stiimaaja pyöräilee Brasiliassa ja oli viidakossa pyöräilemässä, hirvee ylämäkeen ja soratie.
        Joutu yöpymään teltassa, kun alko tuleen pimeä ennen majoitus paikkaa.

• Anonyymi00012

minäkin voisin ehkä vilkaista kanavaasi että kun, niin omalla bluray-jutulla pääsen katsomaan youtubejAKIN, JOS haluan.

Ei olla tyhmiä kuin Timo!

• Anonyymi00013

Ei haluta. Onks tää miten vanha aloitus mihin vastaan? Löin pääni jo muutenkin melkeimpä. Löysin vahingossa jotain, mikö olisi pitänyt tietää aina. En tajua miksi en ajatellut sitä koskaan. Nyt olen poissa tolaltani. Ihan sama mitä kirjoitan, kunhan kirjoitan.

• Anonyymi00015

Aika vanha, joutuu siks tekeen monesta aiheesta uuden aloituksen, koska vanhaa ei enää löydy, vaikka olis vaan kaks viikkoa sitten tehty, että siksi palstalla on uusia alotuksia vanhoista jo kerran puhutuista aiheista.

• Anonyymi00016

Seuraajia ei kyllä helposti kerry kanavalle.
      3 vuotta on kanavalle videoita tehnyt ja vaan 308 tilaajaa.
      Pelivideoita olen tehnyt, mutta ei hirveästi ole katsojia videolle ja
      tilastoissa videota katsotaan alle minuutin, vaikka olis 10 minuutin video, ettei
      ole edes järkeä tehdä yli 20 min videoita.
      Meikäläisen kanavalla menee varmaan 10 vuotta, et tulee 1000 tilaajaa.

Ihmettleen vaan, että sellaiset suomalaiset videot saa muutmaasa kuukaudessa yli 1000 tilaajaa, sellasia matsäkone, puunkaato,traktori ja konevideoita,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe