Eurooppaan hiipivä islam on vaarallinen kehitys koko Euroopalle. Sen mukana tulee elementtejä, jotka eivät sovi humanistis-liberaaliin eurooppalaiseen kultuuriin. Tämä kehitys on pysäytettävä ja Euroopan olisi huolehdittava, ettei se ota enempää pakolaisia islamilaisista maista.
Islam vaarantaa eurooppalaisen demokratian; se on nähtävissä jos monissa maissa missä on paljon islaminuskoisia. Esim. Ranskassa on alkanut kehitys, joka johtaa väistämättä yhteiskunnallisiin ristiriitoihin ja konfliktiin. Ei vielä, mutta jo lähitulevaisuudessa. Suomen ja monien muiden maiden tulisi ryhtyä vastatoimiin estääkseen tämän kehityksen jos sen alkuvaiheessa.
Esim. islamissa naisella on huono asema (vaikka Isra Lehtisen kaltaiset yrittävät vakuuttaa jotain muuta).
Koraani esim. suosittelee hakkaamaan vaimoja, jos nämä eivät tottele miehiään: Sura An-Nisa 4:34 (jos naiset eivät tottele miehiään/kapinoivat miehiään vastaan, teidän tulee puhua heille, sitten hylätä heidät vuoteessa, ja sitten hakata heitä. Mutta jos he tottelevat teitä, niin sitten ette saa vahingoittaa heitä).
Juuri tämmöisten koraaninkohtien takia, naisten elämä on useimmissa islamilaisissa maissa kärsimystä tai täyttä helvettiä?
Tämänkaltaiset käsitykset eivät sovi Eurooppaan!
Eurooppalaiset on havahduttava nousevaan ongelmaa, ja ryhdyttävä aktiivisesti vastustamaan islamin leviämistä Euroopassa.
Hiipivä islam - vaara Euroopalle
6
334
Vastaukset
- Sepon karannut järki
Sepolla kuumuus näköjään sumentanut arvostelukyvyn.
- Seppo
Vastaa asiallisesti viittaamiin kohtiin, äläkä vain ylimalkaisesti ja ylimielisesti ohita ilmiselviä ongelmia.
- jatkuvasti
Islamin todellinen luonne on monille pimeydessä. Se on onnistunut pysyttelemään uskonnon nimikkeen alla, vaikka se on todellisuudessa vallankumousta. Eräät vielä vaativat sille pyhyyttä, ettei sitä saisi arvostella eikä loukata.
Islam toimii kyllä itseään vastaan nykyajassa, kun vain pidetään esille kaikkia niitä asioita, mitä islamiin kuuluu. Tällaista kriittistä keskustelua on ilmeisesti pidetty vasta pari vuotta.
Ehkä joskus tulevaisuudessa ollaan valmiita tekemään ratkaisuja näiden tietojen pohjalta.olet oikeassa, islamin luonne on todellakin monille pimennossa , se on täälläkin luettavissa päivittäin.
- islam
Islam yrittää näyttää luomu uskonnolta ulos päin. Kilpeä kiilotellaan ja selvää terrorismin yhteyttä vähätellään. Islam on helvetin iso ja huonosti johdettu kansan kiihotus väline. Oikeassa johdossa se voisi olla tasa vertainen, muiden uskontojen kanssa. Nyt se on sekopää johtajien käsi kassara euroopassa.
- erkki-petteri laine
Ei se mitään hiivi, se kolistelee ja rymistelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000