Mietin että olisiko sittenkin viisain mutta päädyin sittenkin otsikkoon.
Älykkyys viittaa ongelmienratkaisu kykyihin ja sitä Eskolla on toden totta ollut.
Viisaita on ollut monia.
Albert Einstainilta kysyttiin kuka on maailman viisain mies. Hän vastasi että kysykää tuota Teslalta.
Esko on hankkinut oikein hyvän toimeentulonsa kertomalla hilpeitä avaruussatuja pölhöille.
Sitä minä pidän älykkyytenä.......
Esko Valtaoja on Suomen älykkäin mies....!
7
215
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pidän älykkäänä sitä tyypiä jonka nimi ei tule edes sinulle mieleen kun noita pohdit.
- Anonyymi
Tässä toinen älykäs ja viisas mies.
https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/137325- Anonyymi
Enqvist on jautaa.
- Anonyymi
Kommenttisi: "Esko on hankkinut oikein hyvän toimeentulonsa kertomalla hilpeitä avaruussatuja pölhöille.
Sitä minä pidän älykkyytenä......." Taas kertoo oikein hyvin sinun älykkyyden puuttaestasi ja erittäin matalasta älykkyysosamäärästä. - Anonyymi
Harmittaako kun et itse hankkinut kunnon koulutusta ja ammattia vaan joudut kituuttelemaan pienellä eläkkeellä tai sosiaalituella? Onko sinulla vielä velkaakin?
- Anonyymi
Yleensä älykkyyteen liittyy myös korostunut rahan tarve - esim. avaruuteen pitää mennä ilman väliä budjetista - tavallinen ihminen kavahtaisi kulunkeja ja jättäisi homman väliin. Tavallinen ihminen myös sulkee mielellään muita ajatuksien perusteella hourulaan tai estää mahdollisuudet edetä uralla: Älykkäimmät ihmiset on kampitettu joskus jo peruskoulussa - absurdia edes etsiä älykkäintä jäljelle jääneiden joukosta.
- Anonyymi
ihan hupiukko se BB nenänpäässä jäpä. En muista enää nimeä. Joku tähtihöhlä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1343693Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,813203SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852614Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72416Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2422334Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392196- 42949
- 95938
- 53829
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16800