Miksi minä lihon pienestä, mutta Hele ei isostakaan määrästä?

Anonyymi-ap

Oon 12 vuotias ja en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä kun silloin kun minä syön herkkuja esim 500g irtokarkkia, niin lihon heti paljon. Mutta kun siniverkkarimiehen lapsi Hepe on saanut niin HIRVEÄSTI herkkuja videoilla (ja tuntuu että muutenkin elämässä) niin miksi hän vain pysyy hoikkana?

5

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori piti sanoa otsikoksi että miksi minä lihon pienestä mutta Hepe ei isostakaan määrästä.

• Anonyymi

Perityt geenit, liikunta myös vaikuttaa. Jitkut eivät lihoa koskaas. Syövät läskiä ja suklaata . Tousille riittä vähäisestäkin. Aineenvaihdunta on myös ratkaiseva tekijä. Pitäisi syödä monipuolisesti, ettei tulisi puutostiloja. Puutoskin voi aiheutta ylipainoa, turvotusta. Syö karkkien sijasta daateleitä, hunajaa, tummaa suklaata. Ruokavalioon kalaa, pinaati, kananmunat, ölju, mantelit muun ruokavalion lisäksi.
      Tiesitkö että hyvä mieli ja nauraminen auttaa polttaman kaloreita myös. Eli maseentuneisuus autta vaan painon nostoa. Etsi miellekästä tekemistä.
      Älä vertaa itsensä muihin. Kehittää sen sijaan omia tottumuksia ja elömäntyyliä, ruokailu ja liikunta m6kaan lukien. Oppiminen vaatii aivotyötä ja siksi, että aivot kunnolla toimisivat, aivot tarvitsevat makeaa. Siksi kouluiässä iskee makeannälkää. Se on luonnollista. Liiku vaan enemmän ja käytä keinovärikarkkien sijasta suklaata, hunajaa ja daateleitä. Koko elimustö voitaa.

• Anonyymi

Höpöhöpö, 70-80-luvuilla ja sitä ennen ei ollut lihavia juuri ollenkaan, eikä varsinkaan lapsissa, mikä ne geenit ykskaks muuttanut?

Pelkästään väärästä ruuasta, liiasta syömisestä ja vähästä liikunnasta se lihominen johtuu.

• Anonyymi

Mutta harrastan monia eri liikuntaharrastuksia ja syön terveellisesti. En liho silloin mutta sitten heti kun syön vähänkin mitään herkkua siihen päälle niin lihon.

• Anonyymi

Lopeta karkin napostelu tai rajoita kertaan viikossa ja korkeintaan 100 grammaa kerrallaan.

Puolen kilon karkkimäärä lihottaa kenet tahansa.
        Netin somesaasta ei läheskään aina ole totta. Mistä sen voit todentaa syökö se "Hepe" oikeasti itse kaiken vai meneekö karkit ja herkut muille jakoon tai jonnekin kaapin perukoille, ellei jopa roskiin?
        Kyseessähän on puhtaasti rahan ansaitsemisen vuoksi tehtyjä somevideota joita ei kannata ottaa todesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16