testissä: https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/21d19076-6b45-4adb-b5a3-55ca2a590f96
Yllättäen lidlin ongelmajätteet viimeisenä
6
231
Vastaukset
- Anonyymi
Urho voitti ja Lidlin Urhoa aina ostankin eri makuisina , on halpa ja proteiinin ja rasvan suhde parempi kuin kalliimmissa. Nuo Grillimaisterit olen jättänyt Lidliin , yleensä lilluvat maustelitkussa ja muutenkin edustavat eineslinjaa.
- Anonyymi
Uskomatonta valehtelua, lihaa muka 87% vaikka rasvaakin 24%. Ostan aina mahdollisimman vähärasvaista 10-15% tai sitten edes juustoa ihran tilalla. Jauhot tai melkein mikä tahansa parempaa kuin rasva.
- Anonyymi
Ei mieleesi juolahtanut, että grillimakkaroissa käytetään rasvaista lihaa, ei sinne ihraa laiteta.
Ihrat laitetaan meetvursteihin. Kun ostat siankylkeä, saat 100% lihaa, jossa on rapiat 30% rasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mieleesi juolahtanut, että grillimakkaroissa käytetään rasvaista lihaa, ei sinne ihraa laiteta.
Ihrat laitetaan meetvursteihin. Kun ostat siankylkeä, saat 100% lihaa, jossa on rapiat 30% rasvaa.Läski ja ihra eivät ole lihaa, eikä possu ja nauta ole läheskään noin rasvaisia. Ihraa niihin on lisätty että saavat mahdollsimman isot voitot ihmisten terveydestä välittämättä.
- Anonyymi
Jännä juttu kuinka sitkeimmät hönöt eivät pääse yli saksalaisesta ruokakauppaketjusta. Hyvä kun on valinnan varaa ja edes vähän kilpailua, ettei meitä ihan ryötöhinnoilla tapeta, vaikka kotimaiset sitä yrittää.
- Anonyymi
Hyvin pieneen valikoimaan joutuu liiterissä tyytymään jos meinaa saada ostokset halvemmalla kuin s-kaupoissa. Onneksi hedelmät, kasvikset, juurekset ja osa perustarvikkeista yleensä melko edullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662