Erehdyin ostamaan savolaisen Truben lohivoileipäkakun. Muutama suolakalaviipale päällä, kreemiä ja valkoista leipää, vähän sulatejuustoa. Aivan täyttä ku*setusta tällaiset tuotteet. Hävetti helvetisti tarjota vieraille tuollaista mautonta skeidaa.
Varokaa kyseistä tekelettä. Täyttä kuonaa kopiosta. Hävetkää savoveivarit!
Truben voileipäkakku
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat puhua paskaa , kuopiosta ostin Truben lohikakun. Maku vimosenpäälle. Laatu hinta ok. Sama lihakakku ok . Olis kiva nähdä mikä viuhtari siellä inisee ..
Terkut täältä Tampereelta , Savon eväät hyviä . Partasen Ahven ja Muikku kukko ok .
Kahvin kera Vadelmamunkki. ok Huomisaamuksi Lihiksiä , tuunaan ne nakeill ja kurkkusiivulla . Maistuu Darrassa hyvin. Kananmunia keitin ja kuorin aamuksi 30 kpl. - Anonyymi
Voisihan niitä ainakin koristella itse ja miksei täyttääkin. Helppo tehdä itse alusta asti ilman säilöntäaineita.
- Anonyymi
Koristelut ei auta maun ollessa tyhjää. Ajan puutteessa oli pakko ostaa valmis ja käteen jäi pelkkää skeidaa. Hävetkää Truben lierot!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858