Erehdyin ostamaan savolaisen Truben lohivoileipäkakun. Muutama suolakalaviipale päällä, kreemiä ja valkoista leipää, vähän sulatejuustoa. Aivan täyttä ku*setusta tällaiset tuotteet. Hävetti helvetisti tarjota vieraille tuollaista mautonta skeidaa.
Varokaa kyseistä tekelettä. Täyttä kuonaa kopiosta. Hävetkää savoveivarit!
Truben voileipäkakku
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat puhua paskaa , kuopiosta ostin Truben lohikakun. Maku vimosenpäälle. Laatu hinta ok. Sama lihakakku ok . Olis kiva nähdä mikä viuhtari siellä inisee ..
Terkut täältä Tampereelta , Savon eväät hyviä . Partasen Ahven ja Muikku kukko ok .
Kahvin kera Vadelmamunkki. ok Huomisaamuksi Lihiksiä , tuunaan ne nakeill ja kurkkusiivulla . Maistuu Darrassa hyvin. Kananmunia keitin ja kuorin aamuksi 30 kpl. - Anonyymi
Voisihan niitä ainakin koristella itse ja miksei täyttääkin. Helppo tehdä itse alusta asti ilman säilöntäaineita.
- Anonyymi
Koristelut ei auta maun ollessa tyhjää. Ajan puutteessa oli pakko ostaa valmis ja käteen jäi pelkkää skeidaa. Hävetkää Truben lierot!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514