Että miksi tällä palstalla puhutaan paljon juttuja, jotka eivät liity mitenkään sinkkuuteen? Muilla palstoilla ei paljon puhuta aiheista, jotka eivät liity palstan aiheisiin mitenkään.
Olen miettinyt
71
599
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se johtuu yksinäisyydestä. Tai sinkuilla on enemmän aikaa kirjoitella täällä niitä näitä. Joku on voinut alkujaan kirjoitella sinkut-palstalla mitä lystää ja muut lukijat ovat lukeneet sekä omaksuneet saman käytännön. Sinkku, tuo Jumalasta seuraava, kerran tuhannessa vuodessa Feeniksin lailla uudestisyntyvä tarunhohtoinen olento 🔥🛐.
- Anonyymi
yksinäisyys, tylsistyminen, ylimääräistä aikaa käytettävissä
- Anonyymi
älä ainakaan mnieti awllaista jos syöt miljoonia tonneja jorai paradtamonin särkylääkettäkin
- Anonyymi
Kumma juttu
Mulle ei tule mieleen yhtään kirjoittamaani juttua, jossa aiheena olisi sinkkuus.
Mielestäni tämä on lähes järkyttävä havainto.
(naurua)- Anonyymi
Joo
Yritän korjata tilanteen, sillä muuten fiktiivinen olemassaoloni saattaa olla tässä kontekstissa varsin kyseenalainen.
Eli perusteeton.
(reps)
No jos ei ois sinkku, niin ei ehtis pohtia kaikkia epäkohtia. Lappais vain zombin lailla ostoskärryt täyteen ja elämässä pyöris päivät samalla tavalla. Mutta kun on sinkku, tulee astelleeksi, ettei tää järjetön työnteko ja järjetön kuluttaminen olekaan se elämän tarkoitus. Ja sillon on tärkeetä tuoda epäkohtia esiin, eikä vaan hautoa niitä pään sisällä.
- Anonyymi
Mjoo
Jos tuosta nyt irrottaa tuon pointin, niin se on se että sinkut eivät halua olla zombeja, vaan ihmisenä kehittyneitä individuaaleja.
(hihitystä) - Anonyymi
Ei se parisuhteessa eläminen tarkoita, että molempien täytyy muuttua zombeiksi. Elämää voi jatkaa kuten ennenkin, mikä on ihan suotavaakin suhteen terveyden kannalta. Jos molemmat jämähtää sohvalle tuijottelemaan realitypaskaohjelmia ja shoppailemaan, se suhde kuivuu pystyyn ennen pitkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se parisuhteessa eläminen tarkoita, että molempien täytyy muuttua zombeiksi. Elämää voi jatkaa kuten ennenkin, mikä on ihan suotavaakin suhteen terveyden kannalta. Jos molemmat jämähtää sohvalle tuijottelemaan realitypaskaohjelmia ja shoppailemaan, se suhde kuivuu pystyyn ennen pitkää.
toinen niistä voi hoitaa sen zombina oleilun
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään tarvi. Mä tunnen yhen Pasin, niin asu vaimon ja muksun kanssa sellasessa vanhassa rämpässä talossa ja ajeli vanhalla rämällä autolla. Sellasta elämää mä kyllä arvostan.
Mutta sitten on taas sellasia kyllästyneitä vanhoja pareja ja siirappisia nuoria pareja, joilla ei tosiaan näytä elämässä juuri muuta olevan kun realityt ja shoppailu.
- Anonyymi
On täällä muitakin vastaavia asiapalstoja
ainaskin maailman menoa, huuhaa, trollaus, puuta heinää, Pieriksen faktanurkka......
Osa vaan on niin suuria, ettei anonyymikirjoittajat tunnista toisiaan, niin silloin ei kiinnosta,
Ja sinkuissa viihtyjät vaikkapa, aktiivi kirjoittajapiiri on niin pieni ja sisäänlämpiävä, että useimpia kiinnostaa arvailla ilman tunnistenikkiäkin, kuka mitäkin soopaa toisistaan on suoltanut, niin että täällä SE kiinnostaa, ja siitä syystä ketjujen määrä suhteessa kirjoittajamäärään on melkeinpä älytön
Niin, ja tietenkin silloin suuri osa on aivan muuta kuin otsikon aihetta.
Ja se, että varsi naista'
psykologia asiatuntemusta pienessä piirissä ei paljo löydy, kokemusasiantuntemusta ehkä kylläkin jos joku niistä jaksaa kirjoitaa - Anonyymi
Elämme sekavia aikoja. Sinkkujen palstalla on sekavia juttuja eli ehkä sinkkujen ajatuksenjuoksukin on sekavaa tai muuten vaan kompleksista. Monimutkaisuus voi olla selittävä tekijä sinkkuudelle sillä ihmissuhteet ovat muutenkin jo vaikeita, ilman "sekavuutta". Tykkään siitä kuinka koen olevani erilainen normaaliin nähden 💖. J. Karjalainen - Sekaisin. https://www.youtube.com/watch?v=P4adkQatx4Y .
"Jotkut menee sekaisin, alkoholista." Kiintoisaa, vain "jotkut". Viinamies on ilmeisesti harjoitellut viinankestävyyttä ja nostanut tolejaan. Itsekään en enää nykyisin oksentele ryypätessäni. Tolejen lisäksi kokemus ja virheistä opeikseen ottaminen voi selittää osallani tuota. Nuo riimit voivat tarkoittaa sitäkin että ne menevät sekaisin ketkä ryypiskelevät. Kaikkihan eivät ryypiskele. Osa on jopa raivoraittiita, hulluuden partaalla siis.- Anonyymi
” Nuo riimit voivat tarkoittaa sitäkin että ne menevät sekaisin ketkä ryypiskelevät. Kaikkihan eivät ryypiskele. Osa on jopa raivoraittiita, hulluuden partaalla siis.” Sinäpä sen taas palstasetä sanoit, kikakika.
- Anonyymi
Siis sinunhan on PAKKO olla sinkku, että voit kirjoittaa Sinkut-palstalla. Mielipiteitähän täällä SIIS ei voi vaihtaa suhdestatuksesta riippumatta. SIIS tuliko tämäkään asia SELVÄKSI.
SIIS J. Karjalainen SIIS HÄN. - Anonyymi
Edellisten kommenttien lisäksi siksi
kun työelämästä osaksi tai kokonaan joutilaat (eläkeläiset, tukityöläiset, syrjäytyneet jne ) on mahdollista komentoida täällä, kun ei poisteta jos ei riko pahasti sisältösääntöjä - Anonyymi
takkaus tappaa on pasholsisen merkki skksud kuin Randalll Flabgb
- Anonyymi
Älä mene sinne sitten
- Anonyymi
Joka ketju täynnä ohista ja vielä kaikilla palstoilla. MT:t pilannut useimmat ja sitten on nämä pätiät...kun tämä on KESKUSTELUPALSTA niin voin vastata kaikkiin ja keksiä loput.Koska minun mielipiteeni on kaikille tärkeä.
- Anonyymi
jos olen niin yleistervveellinen en siis pääse ilmaisiin erokote jutuihin
- Anonyymi
Ehkä siinä ei ole paljon puhuttavaa? Muu arki saattaa mietityttää ja puhututtaa enemmän myös sinkkuja, jotka hekin toivottavasti elää muutakin elämää kuin sinkku leimaa ylläpitävää.
Se nyt on kuitenkin vain asema, status jolla ei ole sen enempää monille väliä, kun parisuhdettakaan vatvoa ikään kuin jonain spektaakkelimaisena ihmeenä. Se on vain sen hetkinen tilanne, olla sinkku. Ei muuta.
Jasu - Anonyymi
Jospa tämä on se terveellisin vaihtoehto, tai sanotaan niin että vähiten terveydelle haitallinen mitä sisältöön tulee 😁.
No täältähän löytyy mitä ikinä hakeekaan, laidasta laitaan...tynnyrin pohjalta kaavitusta egopaisuttelun kautta pakkomielteisiin, valitse omasi...tai polkusi.
Jokainen valinta on yhtä turvallinen sillä se ei vie mihinkään 😂- Anonyymi
Juurikin näin
Tässä on niin kuin monenlaisia väyliä pällisteltäväksi, eikä millään tuloksella ole merkitystä.
Minusta tuntuu, että käytän tätä alustaa eräänlaisena itseilmaisun ihmemaana, missä jäljellä ei ole niin väliä, vaan hauskanpidolla ja sekoilulla.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Tässä on niin kuin monenlaisia väyliä pällisteltäväksi, eikä millään tuloksella ole merkitystä.
Minusta tuntuu, että käytän tätä alustaa eräänlaisena itseilmaisun ihmemaana, missä jäljellä ei ole niin väliä, vaan hauskanpidolla ja sekoilulla.
(naurua)Noh koukeroita kehiin, anti palaa :)
- Anonyymi
Se johtuu siitä sinkku on vapaa ihminen (toisin kuin parisuhteessa oleva), ja voi siksi tehdä ihan, mitä haluaa.
Miten saan naisen ?
Mistä saan naisen?
Miksi en saa naista?
Milloin saan naisen?
Palstalla puidaan jatkuvasti sinkkuuden polttavia kysymyksiä.- Anonyymi
Sinkkuna voi haaveilla parisuhteesta jonkun ihanan ihmisen kanssa jolta saa rakkautta. Parisuhteessa olevat haaveilee sinkkuna olemisen vapaudesta.
- Anonyymi
Ei välttämättä noinkaan. Minä pidän sinkkuja yhtälailla ihmisinä, yksilöinä ja tärkeinä kun meitä, jotka ollaa lähes aina ja läpi elämän parisuhteessa, olipa he sinkkuja siksi, ettei ole löytynyt sopivaa tai ei halua ketään löytääkkään. Ihmisiä yhtä kaikki.
Oikeastaan ainoa asia mikä mulla tökkää ja tiputtaa eti asteikolle ihmisen on ihmisen käytös ja muihin ihmisiin ja eläimiin kohdistama toiminta. Mikään titteli ja status, edes se parisuhdestatus ei vaikuta mun ihmisarvostukseen. Vain se miten täällä elää ja muita elollisia käsittelee ja kohtelee.
Huonosti muita kohtelevat on minusta aina niitä alikehittyneitä ihmisiä, olkoon he rikkaita, hyper terveitä tai mitä tahansa upeaa mielestään. Ovat he paskaa joka kiertää kaukaa. Jos käytös muuttuu ja elämänasenne paremmaksi, saatan muuttaa suhtautumistani.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä noinkaan. Minä pidän sinkkuja yhtälailla ihmisinä, yksilöinä ja tärkeinä kun meitä, jotka ollaa lähes aina ja läpi elämän parisuhteessa, olipa he sinkkuja siksi, ettei ole löytynyt sopivaa tai ei halua ketään löytääkkään. Ihmisiä yhtä kaikki.
Oikeastaan ainoa asia mikä mulla tökkää ja tiputtaa eti asteikolle ihmisen on ihmisen käytös ja muihin ihmisiin ja eläimiin kohdistama toiminta. Mikään titteli ja status, edes se parisuhdestatus ei vaikuta mun ihmisarvostukseen. Vain se miten täällä elää ja muita elollisia käsittelee ja kohtelee.
Huonosti muita kohtelevat on minusta aina niitä alikehittyneitä ihmisiä, olkoon he rikkaita, hyper terveitä tai mitä tahansa upeaa mielestään. Ovat he paskaa joka kiertää kaukaa. Jos käytös muuttuu ja elämänasenne paremmaksi, saatan muuttaa suhtautumistani.
JasuJa sinkkuudesta haaveilen harvoin. Lähinnä silloin kun tuntuu, että voimavarani on koluttu loppuun enkä jaksa kantaa enempää kun jo kannan. Jos toinen tuntuu mielummin makaavan minun kannettavana, tulee hetkiä kun uuvun siihen tilanteeseen ja tunteeseen. Silloin mietin miten helpompaa olisi kantaa vain itseään, kun omat tekemisensä osaa hoitaa niin, että selviää.
Jasu
- Anonyymi
Aloittajalle.
Aika rajoittunut asenteesi ei ole sinulle hyväksi.
Pitääkö sinkun mennä sinkkutynnyriin?
Vilma- Anonyymi
Ei tarvitse.
- Anonyymi
kaasveistaniinjos tkee voi tulla Sauron, ei dinosaurus vaan Saueon.
- Anonyymi
Sen vuoksi että hetikään jokaiselle sinkkuus ei ole ongelma. Deittalilee vain siellä täällä yhden vakituisen tai useamman tilapäisen kanssa ja asuu yksin.
Muuten voi jutella mitä mieleen tulee tai kommentoida sitä joka on jollekin toiselle tullut mieleen. On täällä ihan hyviäkin aloituksia. - Anonyymi
minä kun niin voi sattua silmiä vähän kun joku leikkauskin oli mutta ei satu paljoa
Minusta tässä palstassa on parasta juuri aiheiden monipuolisuus ja se, että jos tekee jotain havaintoja tai muuten vaan askarruttaa joku asia, niin voi kysyä muiden mielipiteitä. Olipa kyse vakavasta tai kevyestä aiheesta.
Eikä tämä palsta ainakaan vielä ole niin sekopäinen kuin vaikka ikävä-palsta, jossa itse ainakin kohtasin aikanaan niin häijyä kohtelemista, että oksat pois.
Jos nyt jostakin nettikiusaamisesta voi jäädä ikuiset traumat, niin ainakin omalla kohdallani tuo toteutui juuri ikävä-palstalla mellastavan ihmisen toimesta. En tiedä joko ko. palsta on siistiytynyt, koska en siellä enää kirjoita.- Anonyymi
"En saa naista" on turhankin yleinen aloitus.
- Anonyymi
Niin ja naiset saa kyllä miestä aina, jos haluavat.
- Anonyymi
naisten on niiin vaikeaa ymmärtää sitä..
- Anonyymi
Mä oon mies.
- Anonyymi
Ei kun en minä olekkaan se valittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naisten on niiin vaikeaa ymmärtää sitä..
Mitä o vaikea ymmärtää kaikkia vai vaa miehiä
Kaikki asiat liittyvät sinkkuuteen. Tai sitten ei mikään liity sinkkuuteen. Kun ei sinkkuus ole mikään harrastus, jonka välineistä voisi puhua. Onko politiikka-sateenvarjon alla keskustelu koskien nukkuvien puoluetta tai Aku Ankan poliittisista teoista? Tai jos lähempää hakee verrokkia, niin esim. parisuhde määrittelee keskustelun aihepiirin jotenkin parisuhteeseen kuuluvaksi. Mutta kun sinkulla ei sillä hetkellä sellaista ole niin kyseessä on täydellinen anti-aihe, joka mahdollistaa kaikenlaisen vatvomisen ja oman napanöyhtänsä pyörittelyn.
- Anonyymi
pöeytlp tuhj,' liom Tee,ii eöo et poleom u,,'rr' sdopota-
- Anonyymi
Erilaisten juttujen puhuminen on kivaa, siksi. Kaikki täällä eivät myöskään ole sinkkuja juuri tällä hetkellä, mutta kaikki ovat varmasti joskus olleet.
- Sheena Ensisijaisesti ajateltuna tämä on kuin onkin keskustelualusta. Siis Suomi24.. eli täällä on tarkoitus keskustella. Kuinka paljon luulet olevan mielekästä keskustelua pelkästä sinkkuudesta? Siis mielekästä ja keskustelua herättelevää.. ei oikeastaan loppujen lopuksi ihan niin hirmuisesti.
Ja on tosi, ettei kaikki ole sinkkuja jotka tänne kirjoittaa. Mutta tarviiko olla?
Mielipiteenäni sanon vain, että täällä on hyvä pössis ja voi kirjoittaa kaikesta mieltä askarruttavasta tai vaikka ihan muuten vaan. Ei pidä olla niin rajoittunut ja kaavamaisesti ajatteleva, että täällä saa kirjoittaa vaan sinkut ja pelkästään sinkkuudesta. Sinkkuus on ihan hyvä aihepiiri ja sana on vapaa, jos joku siitä haluaa keskustellä.
Itse koen, et sinkku on ensisijaisesti ihminen yhden hengen taloudessa. Eli omavarainen ja omavaltainen ihminen jolla varmasti on muutakin ajateltavaa ja keskusteltavaa kuin vain sinkkuus.
Mikään monimuotoinen keskustelu ei ole pahasta. Niin kauan, kun se on asiallista.- Anonyymi
Yhden hengen talous
Taloutta jos mitä ei ole yhdessä pisteessä, vaan se tuntuu vaanivan kaikkialla.
Mjaa-a
No siis en osaa keskustella asiasta, mutta nyt on jokin sellainen päästetty irti, joka näyttää.
Kyllä tässä on prkl opittavaa.
Eli rajoillamme savuaa.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden hengen talous
Taloutta jos mitä ei ole yhdessä pisteessä, vaan se tuntuu vaanivan kaikkialla.
Mjaa-a
No siis en osaa keskustella asiasta, mutta nyt on jokin sellainen päästetty irti, joka näyttää.
Kyllä tässä on prkl opittavaa.
Eli rajoillamme savuaa.
(hihitystä)Onko Venäjä yhden hengen talous?
En minä tajua.
(naurua)
- Anonyymi
Niin.
Osa meistä on 24/7/365 sinkkuja ja ehkäpä yksinään taloudessa. Mitäpä tästä olotilasta enempää avautumaan.
Palsta.
Pikku-Pirpana on joskus maininnut paikan Sinkkula.
Onko Sinkkula kuin Muumimaa Naantalissa? Aamuauringon säteen kirkastaessa laiturin ja meren, varhaiset liikkujat kokoontuvat rannalle keskustelemaan yön tapahtumista. Synkeän ja ehkä myrskyisen yön.
Vai onko Sinkkula nukkekoti, jonne voi piiloutua sadekuuron yllättäessä päiväseltään. Siinä iltapäiväkahvin ohella voi vaihtaa kuulumisia.
Sitten kun sade lakkaa, kokoontuvat sinkut kylän kaivolle kuten radio-ohjelmassa "Kankkulan Kaivolla."
Tippavaaran vanhan isännän johdattelema keskustelu rönsyilee päivän ajankohtaisista aiheista kunkin henkilökohtaisiin ongelmiin.
Ja takaisin.
Sitten kun teekannu on tyhjentynyt kullakin, tarinat vaihdettu ja kaveria tsempattu, onkin aika jo vetäytyä yöpuulle odottelemaan uuden aamun valkenemista Yksinäisten Vuorten takaa...
Mies 65Mä en muista kuka ton jutun oli keksiny, mutta aika mukava sitä ketjua oli lukea, ja mua kovasti nauratti. Jos jostain sen sais kaivattua esiin?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä en muista kuka ton jutun oli keksiny, mutta aika mukava sitä ketjua oli lukea, ja mua kovasti nauratti. Jos jostain sen sais kaivattua esiin?
No nimi ainakin kuvastaa tätä toimintaympäristöä osuvasti.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nimi ainakin kuvastaa tätä toimintaympäristöä osuvasti.
Mies 65Mistä jutusta te puhutte?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä jutusta te puhutte?
No mulle tuli siitä sinkkula ketjusta just toi muumimaailma mieleen. Jokaisella siellä oma talo.
No onneks mä en siinä ollu.
Oli sellasta viihdettä. En vaan kirveelläkään muista kuka sen kirjoitti.JeroP kirjoitti:
No mulle tuli siitä sinkkula ketjusta just toi muumimaailma mieleen. Jokaisella siellä oma talo.
No onneks mä en siinä ollu.
Oli sellasta viihdettä. En vaan kirveelläkään muista kuka sen kirjoitti.Tuo oli Dissen ja Harmiksen satuilua sinkkukirjottelijoista. Todella viihdyttävää tarinointia. Sinkkulat oli kylä, jossa kirjoittelijat asuivat ja kohelsivat. Todella hauska tarina.
Oliko reportaasi sinkkulasta.. katson jos löydän...Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuo oli Dissen ja Harmiksen satuilua sinkkukirjottelijoista. Todella viihdyttävää tarinointia. Sinkkulat oli kylä, jossa kirjoittelijat asuivat ja kohelsivat. Todella hauska tarina.
Oliko reportaasi sinkkulasta.. katson jos löydän...Tässä..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18254594/repertaasi-sinkkulasta
Hauska disukan tarina.
Onhan noita muitakin, missä horistaan mitä milloinkin sattuu, korkeintaan puoliksi palstan nimeen liittyviä asioita. Siihen nähden sinkuissa puhutaan kiitettävän paljon sinkkuuteen liittyvistä murheista, toki lähinnä seksin puutteesta, mutta kuitenkin.
S24:ssa on aina ollut mukana anarkiaa, joka asettuu jollekin palstalle ja ryhmäytyy, alkaa pulisemaan kaikkea sikin sokin ja sitten palstan kävijämäärä ja vilkkaus kasvavat, joskus huomattavastikin. Sitten aikanaan tulee kehityskaaren väistämätön lakipiste ja alkaa hidas liuku kohti unohdusta. Joskus kehityskulku alkaa aiemman tuhon jälkeen uudelleen, joskus ei. Sinkut-palsta ohitti viimeisimmän syklinsä lakipisteen viime vuoden keväällä/kesällä ja olemme menossa kohti pohjaa.Joo mä muistan. Paljon oli puhenaihetta, mutta loppu. Oisko kun merkittäviä täältä kadonnut, niin ku susi ja orginalli?
JeroP kirjoitti:
Joo mä muistan. Paljon oli puhenaihetta, mutta loppu. Oisko kun merkittäviä täältä kadonnut, niin ku susi ja orginalli?
Se on se lakipisteen jälkeinen hidas liuku unohdukseen, hiljalleen kirjoittajia katoaa oikean elämän rientoihin ja pikkuhiljaa perässä hupenevat nekin jotka enimmäkseen vain lukevat ja satunnaisesti lyhyesti kommentoivat. Ihan tavallinen elonkierto palstalla ja tuhaksta nousee Feeniks-lintu taas joskus, jollain palstalla, paljon vanhoja tuttuja ilmestyy taas mukaan ja uusia putkahtelee kuin sieniä sateella.
Ei ole niinkään kyse joistain yskittäisistä tuotteliaista hahmoista, vaan ihan yleisestä "sen jutun" loppuunkulumisesta. Sitten tulee taukoa ja jonain päivänä oman henkisen "palstatilin" saldo on nollaantunut, onkin taas ihan kivaa käydä turisemassa joka päivä palstalla kaikenlaista.
- Anonyymi
Nää on näitä nykyajan tarina tupia kun ei ihmiset kehtaa kasvotusten totuutta itsestään sanoa
- Anonyymi
Tää on ainut tupa, jossa joku vastaa vaikkei tietäis toisesta juuri mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkulan satumetsä.
Sakean puuston seasta Öntti saattaa vastata. Tietämättä edes kysymystä.
Mutta vanhat puut tietävätkin. Vastauksen jo ennen kysymystä.
Mies 65 - Anonyymi
22:04
Yleistämistä?
Jotkut kehtaa, jotkut eivät.
Keneltä valtakirja puhua muiden suulla.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toiset avautuu toisista, vaikka ei tietäis mitään. Sirkus tämä o
- Anonyymi
ehkä joku pelijuttukin vcoisi ollaq hauska ryrröjenkin miwlwesrä
- Anonyymi
oma ilmaasrointijurru öllöa olw ryhmä kuin mweuan omiaeH
Ei tämä ole koskaan ollut mikään sinkkujen mesta. Täällä on aina käynyt vaihtelevaa porukkaa ja kaikesta on saanut turista. Ehkä enemmänkin sellainen suomi24:n yleinen kohtaamispaikka.
- Anonyymi
kaikki asiat kaikkiin asioihin vähän kuin atomikin liittyy elämään
- Anonyymi
Koska, olen kirjoittanut tähtitiede palstalla kakun leipomisesta, niin ei siihen kukaan ole vastanut.
Sinkku palstalla sentään vastataan lähes jokaiseen viestiin.
Siinä nähdään, että kaikilla muilla palstoilla ollaan tiukkapipoja, sinkkupalstalla ei!- Anonyymi
Joo,
Ja osa on ihan paljainpäin.
Eikö joululeipomusten tähtipullat olleet tiedettä?
Mies 65
- Anonyymi
”Ikävä” aihealue on myös sellainen ns.keskustelupalsta jossa ghostatut, varatut yms kaipailee ja keskustelee ties mistä
- Anonyymi
jaa keskustelee 🤔
- AnonyymiUUSI
Koko elämähän liittyy joko sinkkuuteen tai ei sinkkuuteen riippuen siitä onko vai eikö ole parisuhteessa.
- AnonyymiUUSI
miksi tinder ei liity sinkkuuteen seliträ
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820