Käytättekös peseentymisessä saunasieniä, sellaisia vettä imeviä ja joissa toinen puoli on karkea vai minkälaisia?
Meikäläinen on juuri niitä käyttänyt, mutta niissä on ongemana, että ajan mittaan karkeampi pesupuoli kuluu ja sitten irtoaa ja jää iholle siitä irtoavaa muovia.
Tuli sitten hakittua tuollainen pesusieni, jossa ulkopinta on pellavaa ja kokeilin, että on ihan karhea pinnaltaan, eikä kulu,k kuten tuo superlooni saunasieni.
https://www.tokmanni.fi/pesusieni-6419860259642?gad_source=1&gad_campaignid=18325356444&gclid=CjwKCAjw3f_BBhAPEiwAaA3K5JM2bGKYMwH5XJ2MIgLFEvsxEOY9GCrfsrQtHAfeJ5jHhCip9_mmPBoCej8QAvD_BwE
Eikä ainakaan irtoa muovia siitä.
Selän pesen sitten sellaisella karhealla harjalla.
Milläs välineillä palstalaiset peseentyy
34
338
Vastaukset
- Anonyymi
Vedellä olen peseskellyt ja vähän saippuaakin kyllä lisännyt...
- Anonyymi
Kai sulla joku peseytymis väline on, ei pelkillä kämenillä mitään tuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kädet riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kädet riittää.
Vaimo on pitkä -kätinen ja kyntinen.
Riittääpi nipin mahan ympäri!
Puhjasta tulloo pätkittäi
- Anonyymi
Ihan vain vettä ja jätän useinmiten saippuankin väliin. Joskus voin käyttää kosteusvoidetta. Vain hiukseni pesen shampoolla.
- Anonyymi
Kyllä pitää olla saippuaa ja kunnon pesusieni, ei muuten tuu puhdasta, jos on hikoillut.
Ensin tietenkin käydään saunassa hikoilemassa, jos on tehnyt hikistä hommaa.
Sitä oikein voi todeta, kun löyly saa hien irtoamaan, kun suolaiset hikipisarat valuvat.
Sen jälkeen pestään keho kunnolla, niin on sen jälkeen puhdas olo.
Ihan turhaa sellainen jokapäiväinen suihkussa käynti, jollei ole hikoillut, vaan pestään kuivaa hikoamatonta kroppaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää olla saippuaa ja kunnon pesusieni, ei muuten tuu puhdasta, jos on hikoillut.
Sitä oikein voi todeta, kun löyly saa hien irtoamaan, kun suolaiset hikipisarat valuvat.
Ihan turhaa sellainen jokapäiväinen suihkussa käynti, jollei ole hikoillut, vaan pestään kuivaa hikoamatonta kroppaa.En todellakaan ala kuivattaa ihoani pilalle saippualla, enkä raapia sitä jollain sienellä. Saunan jälkeen ei tarvitse kuin hellästi ihan vain käsin hieroa ihoa ja kuollut solukko irtoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaa sellainen jokapäiväinen suihkussa käynti, jollei ole hikoillut, vaan pestään kuivaa hikoamatonta kroppaa.Ja hiki lähtee kyllä pois ihan vedellä.
- Anonyymi
Hiukset shampoolla ja hoitoaineella, kainalot ja sääret luonnonsienellä, johon imeytetty suolaa ja tuokusaippuaa ja jalkapohjat hohkakivellä. Muut osat apteekin nestesaippualla ja kädellä.
- Anonyymi
Kysypä meikki ja tupeeasiantuntija dannyn arvio tästäkin.
- Anonyymi
Luonnonsienellä?!??! Nythän ei oikein ole vasta kuin korvasieniä ja eikös ne todettu myrkyllisiksi?!?!?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luonnonsienellä?!??! Nythän ei oikein ole vasta kuin korvasieniä ja eikös ne todettu myrkyllisiksi?!?!?
Ei ollut sittenkään. Olikin se saipouasuti nailonia tai muovia! Ja minä kun kuvittelin peseeni itseäni jollain luonnonmateriaalilla 🤭
- Anonyymi
Ei millään karkeella välineellä. Yleensä ihan käsin tai pesukintaalla. Joskus sellaisella pesukukalla tai -buffilla mikä se on.
Ai?! Peseytyykö palstalaiset..?
Minä kun luulin, etteivät muuta tee kuin seuraavat palstaa silmä kovana ja haisee pahalta..
No, ei ny kuiteskaan. :D
Itse peseydyn päivittäin käsipelillä. Oikein likaiseen käytän kynsiharjaa, joskus pesukinnasta. Saippuapesu kyllä riittää ilman hankaustakin normaalisti.
Mutta kun olen tekeväinen luonne ja rapatessa roiskuu, ni välineet niitten roiskeiden mukaan.- Anonyymi
Pitkävartinen harja, jolla voi pestä selän. Karkein sieni mitä kaupassa on. Sillä muut. Ovat muuten täyttä roskaa entisiin verrattuna. Kohta alkavat hajota, sellaisia hepposia käsitelläkin. Ennen oli kunnollisia niitä keltaisia, joissa oli nystyröitä toisella puolella ja sieleää toisella. Otan uimahallin pesuainetta mutta shampoo ja hoitoaine on mukana. Kotisuihkssa palasaippua, jokin mieto tuoksu. Kasvot puhd maidolla ja kasvovedellä.
On tapana kerran viikossa porstata kunnolla, muilla käynneillä vedellä ja vain kainalot saippualla ja sienellä. Polskahdan veteen missä vain vettä näkyy ja jossa rannasta voi mennä. Oliks tää kysymys vaan naisille, vai eiks miehet sitten koskaan peseyty?
Kyllä mä oon tavannut ja siinä lukis palstalaisille. Kun täällä joku aina kysy, oliks välis, palstanaisille. Mutta mihis on välis kadonnut? Toivottavasti ei mitään ikävää. Aina tulee mieleen, kun ollaan tälläsii yksineläviä, suurin osa meistä.- Anonyymi
james-ewlokuva-jutussa oli hämähäkki joku tarantella joka kutittrlrr ja kiipeilee
- Anonyymi
Oiko sielä hämähäkki oikeen päin?
- Anonyymi
iujwastuub varnaabjub oaeabu aukjnör jyb iku j´kwujjayjsussa¨
- Anonyymi
Saippua ja vesi riittää. Ei pinty paskat edes likaisista töistä, kun käy suihkussa päivittäin ja on aina puhtaat vaatteet.
Nykyään niin helppoa kun on pyykkikoneet.
Ei sillä että olisi tullut ikinä missään avannossa pestyä, mutta on tieto siitä, että joskus piti kaikki pestä käsin, eikä ollut juoksevaa vettä. Kaikki pinttyi likaiseksi eikä hajut enää edes lähteneet pois.- Anonyymi
Juu, eri asia on, jos on likaisissa töissä, niin ymmärtää, että käy töiden jälkeen suihkussa, mutta kun istuu tietokoneen äärellä, eikä hikoile ja iho on kuiva, niin on täysin turhaa käydä suihkussa joka päivä.
- Anonyymi
Aina kun kadunlakaisijarekka menee ohi niin heittäydyn alle.
>simiti< Käytän kroppaani litukan halvinta mahdollista suihkugeeliä ja käsiä. Hiusten pesemiseen sitten panostan ja käytän kampaamotuotteita.
Mulle olennaisinta on tunnelma.
Laitan saunan päälle ja annan sen lämmetä noin 60-asteiseksi, en laita valoja kylppäriin ollenkaan. Sytytän miedosti tuoksuvan kynttilän ja nautin hitaista löylyistä.
Taustamusiikiksi puhelimesta valikoituu jotain kaunista, yleensä Amy Winehouse on sopivaa tunnelmamusiikkia omaan halpisspahan.
Peseydyn kynttilänvalossa ja nautin.- Anonyymi
oaubeoesyreukka juyub hanwa.995 eloku cassakin
oaubwowayeuk
en oikein tiedä niin onko jokukin hauskaa tyttöjen mielestä... jututut onko hauskaa jos sinulla on kauniiy jalatg.... no niin mutta niin cähän sillei
tiedän kai mutta niin hassua sinänäsä - Anonyymi
hyvä sanontakin jollrkin nsiselle_ mielestäni sinulla on kauiiy jalat
Yleensä käyn kerran päivässä suihkussa ja käytän apuna pesusientä. Käytän peseytymiseen avokado saippuaa, kun se on rasvaista ja pitää ihon hyvässä kunnossa. Se on kätevä, kun voi pestä samalla aineella koko kehon.
Sitten kerrean viikossa pidän kunnon puhdistautumishetken. Tuolloin jynssään parranalusihon ensin saippualla, sitten kuorintageelillä ja laitan hoitoainetta. Käyn myös koko kehon läpi pesusienellä, että lähtee kaikki ylimääräinen kuona iholta.
Toki alapesut tulee tehtyä bideellä myös aina tarvittaessa. Puhtaus on puoliruokaa.- Anonyymi
Kevyt lika lähtee painepesurilla, haju hiekkapuhaltamalla.
- Anonyymi
Mulla on sellainen karhea pesuliina, vaaleanpunainen ja vaaleanpunainen pehmeä en tiedä mitä materiaalia, mihin voi laittaa saippua sisälle ja pestä.
Usein pesen ihan ilman pesuliinaakin ihon vaan kädellä saippuiden. Vanha iho kuluu liian rajusta pesusta. 😛
Mulla on paperinen iho eli ohut. Koitan olla armollinen sille.
Jasu Kävin eilen kaverillani ja siellä oli pieni remonttihomma, jonka seurauksena minulla on nyt liimamassaa käsissäni (pesin ne kyllä asetonilla ja fairilla, mutta osa oli ehtinyt kuivaa).
Ja nyt sitten hinkkaan ne liimat teräsvillalla pois.
(olisi tietysti voinut olla hanskat, mutta siellä ei ollut)
((Helsingissä kouluttamassa ja täällä orkideat kukkivat yhä ja runsaampana kuin silloin siinä taannoisessa kuvassa))- Anonyymi
Aloittaja. Välineet kuullostaa jotenkin sellaiselta, että laitetaan jollekin pöydälle kaikenlaista rojua kuin kirurgin veitset ja neulat ja langat.
Olen itse neulonut kasvojen pesua varten puuvillaisen hanskan, mistä puuttuu peukalo.
Sieni, mietotuoksuinen suihkugeeli ja shampoo. Saunon hyvin harvoin, koska en ole sähkösaunafani. En asu rannalla.
Mieluummin usein kuin harvoin.
Taidamme olla sellaista hajuttomuuskansaa. Ei vahvoja parfyymeja tms. saati oman kehon lemahduksia.
Vilma No joo, ihan kädellä mä pesen ja saippualla. Käsi kun kääntyy niin moneen tehtävään. Ja tulee puhdasta, tarvittaessa kynnet apuun. Ja kun oon tällänen luuranko, niin saa kylkiluun välitkin.
Käytättekö sieniä?
Hmm. Madonlakkeja ja semmoisia?
Ai peseytymisestä oli kysymys.
Käytän käsiä, vettä ja kai suihkusaippuana tai suihkushampoona myytävää tavaraa. Joskus varsinaista shampoota. Se käy kaikkeen. Hammastahna on sitten erikseen ja harja ja lankaimet.
Jos on keittiössä kovin rasvaiset kädet, niin sitten niille astianpesuainetta.- AnonyymiUUSI
Mun hoodeilla kasvaa madonlakkeja. Paljo maksat? Ihan normisaippuan ja pesukintaan hinnalla ei lähde.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750