Pumppuvoimalat ilta, vastustajat äänessä

Anonyymi-ap

Kulttuuritalolla saatiin aimo annos vihreää siirtymää. Pumppuvoimaloiden vastustajat olivat koonneet äänekkäimmät rivinsä rouva Iivarin johdolla. Vihreä aate nosti tunteet iholle, meissä on voimaa, tap tap. Miljoonien verotulot kuitattiin naurellen. Tärkeintä on muinaissaamelaisia koskeva tutkimus, lakimetsien suojelu ja kaavoituksella kiristäminen. Voimayhtiöt esiintyivät maltillisesti. Rahaa tarjottiin miljoonatolkulla ja 10 vuodeksi työtä.

27

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastustajien parasta esitti Anita Ruokamo. Epäili että metsän kasvu häiriintyy kun voimalat jyllää.

• Anonyymi

Olen kuullut, että Ruokamoa ei valita kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi, vaikka oli Keskustan ääniharava, eikä Iivaria valtuuston puheenjohtajaksi, vaikka oli koko kaupungin ääniharava.

Syy: MASSAT LIIKKUVAT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut, että Ruokamoa ei valita kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi, vaikka oli Keskustan ääniharava, eikä Iivaria valtuuston puheenjohtajaksi, vaikka oli koko kaupungin ääniharava.

Äänet kerää ryhmä, yhdessä. Ei voi olla että kaksi pumppuvoimaloiden vastustajaa on tärkeimmät päättäjät. Nyt on pakko valita Heikki ja Sari. Anita ja Sirpa ovat maine riski. Ihan oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on Ruokamo itse...olemalla tuulivoiman-, pumppuvoiman ja muunkin vastustaja pahimmoiltaan tökerösti. Terävä tekninen tietämys puuttuu.
        Edellinen vaalikausi meni Nivalan taluttamana pienemmällä äänimäärällä. Kertoo paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänet kerää ryhmä, yhdessä. Ei voi olla että kaksi pumppuvoimaloiden vastustajaa on tärkeimmät päättäjät. Nyt on pakko valita Heikki ja Sari. Anita ja Sirpa ovat maine riski. Ihan oikeasti.

Koleran ja Ruton väliltä on paha valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Massaliike toi hyvän maineen Kemijärvelle. Realistiset ja bisnes elämän kannalta nerokkaat hankkeet toivat meille yritysystävällisen kaupungin imagon ja uusia työpaikkoja. Bioref ja Massaliike on mun ihanteet eikä ne antaudu koskaan! Yhteismetsä myös on mun ihanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on Ruokamo itse...olemalla tuulivoiman-, pumppuvoiman ja muunkin vastustaja pahimmoiltaan tökerösti. Terävä tekninen tietämys puuttuu.
        Edellinen vaalikausi meni Nivalan taluttamana pienemmällä äänimäärällä. Kertoo paljon.

Omituinen höpöttäjä koko Ruokamo.

• Anonyymi

Voimayhtiöt koijaa apinaa. Pelkkiä puheita

• Anonyymi

Sedimentit lepää Kemijärven syvänteissä niitä erikseen tutkimatta, 17 metriä vettä lopputalvestakin päällä ja +4 asteinen vesi painavimpana pohjassa kesää talvea. Tuo on fakta. Niitä olosuhteita eivät pumppuvoimalatkaan muuksi muuta.

• Anonyymi

Kemijärven Elohopea kalaa ei saa syödä. Nyt ymmärtää meikäläinen. Kiitos tiedoista Pumppuvoimaloiden vastustajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kemijärven Elohopea kalaa ei saa syödä. Nyt ymmärtää meikäläinen. Kiitos tiedoista Pumppuvoimaloiden vastustajat.

Sen vuoksi ammattikalastus onkin Kemijärvellä vähintäänkin huteralla pohjalla. Sitä mainetta ei pumppuvoimalat tärvele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen vuoksi ammattikalastus onkin Kemijärvellä vähintäänkin huteralla pohjalla. Sitä mainetta ei pumppuvoimalat tärvele.

Ei täällä ole yhtään oikeaa kalastajaa. Palojärvi on ihan vitsi. Eläkkeellä oleva johtaja Tapiolasta. Täyttä luffia oli koko olen kalastaja Saksan tv vouhotus. Iivari pilasi kalastajien maineen ja kukaan ei uskalla syyä Kemijärven kalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä ole yhtään oikeaa kalastajaa. Palojärvi on ihan vitsi. Eläkkeellä oleva johtaja Tapiolasta. Täyttä luffia oli koko olen kalastaja Saksan tv vouhotus. Iivari pilasi kalastajien maineen ja kukaan ei uskalla syyä Kemijärven kalaa

Vesistä ja kaloista saadaan tarvittaessa tutkimustietoa, silloin tiedetään kuka on pilannut vesien maineen. Onhan aina ollut tiedossa Enson jättämät jätteet. Tiedossa on ollut sekin että järveen tulee joka kevät uusi sulamis vesi. Kemijärvessä on humuspitoinen vesi johon herkästi sitoutuu myrkylliset jäänteet jota sulamisvedet tuovat tullessaan.

Eihän näitä tule laittaa kenenkään syyksi vaan tutkia vedet ja kalat onko väitteisiin perää.
        Ympäristö keskus olisi puolueeton tutkija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vesistä ja kaloista saadaan tarvittaessa tutkimustietoa, silloin tiedetään kuka on pilannut vesien maineen. Onhan aina ollut tiedossa Enson jättämät jätteet. Tiedossa on ollut sekin että järveen tulee joka kevät uusi sulamis vesi. Kemijärvessä on humuspitoinen vesi johon herkästi sitoutuu myrkylliset jäänteet jota sulamisvedet tuovat tullessaan.

Eihän näitä tule laittaa kenenkään syyksi vaan tutkia vedet ja kalat onko väitteisiin perää.
        Ympäristö keskus olisi puolueeton tutkija.

Nimi onkin saneerattu ELY keskukseksi.

• Anonyymi

Eikös se ollu Lehtolainen jolla maailman ennätys elohopeassa!

• Anonyymi

Pitäs olla merkintä. Kala on pyydetty Isonsillan yläpuolelta. Se on puhdasta. Piilopadon haukea kannattaa varoa. Älä syö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäs olla merkintä. Kala on pyydetty Isonsillan yläpuolelta. Se on puhdasta. Piilopadon haukea kannattaa varoa. Älä syö.

En ole kymmeniin vuosiin syönyt piilopadon haukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kymmeniin vuosiin syönyt piilopadon haukea.

Kukaan järkevä ei syö haukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan järkevä ei syö haukea.

Varsinkin Kemijärven haukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin Kemijärven haukea.

Kemijärven made on pahin. Nielee kaikki saasteet pohjalta.

• Anonyymi

Tehas tulee.

• Anonyymi

Uusi kaupunginhallituksen puheenjohtaja tuo tehtaan! Massaliike ei antaudu koskaan! Toiset räjäyttää kuin koirat toiset kävelee ylväänä edessä kuin uljaat nerot, joita kateelliset valittajat kadehtii!

Kunnia Massaliikkeelle, häpeä sen vastustajille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi kaupunginhallituksen puheenjohtaja tuo tehtaan! Massaliike ei antaudu koskaan! Toiset räjäyttää kuin koirat toiset kävelee ylväänä edessä kuin uljaat nerot, joita kateelliset valittajat kadehtii!

Kunnia Massaliikkeelle, häpeä sen vastustajille!

Otappa iltalääkkeet jotta helepottaa.

• Anonyymi

Anita ja Sirpa ohjaavat Kemijärven onnelaan. Vihreä voima tuo ennennäkemätön matkailijavyöryn. Onnenmaa odottaa meitä kaikkia. Soudamme sinisellä Ämmänselällä ja aurinko leiskuu taivaalla. Ah kuinka olemme onnellisia.

• Anonyymi

Heikki nuijitaan maanantaina pormestariksi.

• Anonyymi

Ei ihan tippunut valtuustosta, vaikka Persut kaikkensa yritti.

• Anonyymi

Kyllä ja loppuu pumppuvoimaloista huutaminen. Tarvitsemme työllisyyttä ja Kemijoki OY:n hankkeet viedään läpi. Ei Anitaa voi valita hallituksen puheenjohtajaksi, joka vastustaa voimayhtiöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe