Toivoen huomiota haamuna. Ainoa asia mitä toisesta aistein saamme tietää on heidän osaavan kirjoittaa jotenkuten. Ei kauhean kiinnostavaa.
Sitten on se pieniosa, joka hakee vertaistukea tai yrittää etsiä rakentavaa keskustelua saamalla vain tyhjää vastineeksi.
Suosituin näyttäisi olevan tunteiden ilmaisu toiselle toivoen heidän huomaavan vaikka oikeasti järjellä tietävät huutavan pimeään metsään.
Toisilleen tuntemattomat täällä kirjoittelevat
13
201
Vastaukset
Enpä ole huomannut täällä juuri lemmen leiskuvan. Aika vähän on syntynyt palstapareja, vaikka heitäkin on. Mitäköhän Mikkojuhanille kuuluu? Hänhän taisi olla viimeisin, joka löysi rakkauden. Mutta sitä en tiedä syntyikö se palstalla.
Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.
Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.
Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.Mu5tasydän kirjoitti:
Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.
Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.
Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.Totta. Epämääräistä huutelua. Ei siinä paljon pareja synny :D
Palstakamu kirjoitti:
Totta. Epämääräistä huutelua. Ei siinä paljon pareja synny :D
Alitajuntani näköjään kopioi Pirpanan lähettämän, jostain typerästä syystä poistetun viestin.
Ihminen on monesti riippuvainen kommunikoinnista kanssaihmisten kanssa. Elämässä toiset meistä vain ovat suositumpia kuin toiset, osaavat ehkä kommunikoida paremmin tai tuntevat toisensa muuallakin. ☺️
- Anonyymi
Anteeksi, saanko tiedustella, että mikä näissä massapostaajamiehen profiileissa kiehtoo tai herättää voimakkaita tunteita?
- AnonyymiUUSI
Tai lähinnä siinä, että targetoi jotain sen tiettyä profiilia kerrallaan täysin ymmärrystä vailla mikä susi se oli esim🥱
- Anonyymi
Juup, monoloogisuutta ja liikettä ilman päämäärää. Joko valuu tai sitten roiskuu 😁
- Anonyymi
Niin, tiedä sitten syitä. Itse yritän vähän harrastaa sosialisoimista näin keskustellen, kun en erityisemmin ehdi enkä edes halua kuosta ihmisissä irl. Mulla on kotona aikalailla kaikki mitä tarvitsen, vain virkistävät näkökulmat joskus puuttuu. Mä kun en välttämättä tykkää ummehtua yhdenlaiseen näkökulmaan. Välillä tekee hyvää päivittää käsityksiään maailmasta ja kyllä ihmisistäkin, vaikka harvassa ne mieltä ja käsityksiä muuttavat ihmiset ovatkin.
Liian samaa massaa monesti vielä epäkohdissa, joissa pitäisi kyetä ajattelemaan avarammin.
Jasu - Anonyymi
niin metsä vastaa kuin sinne karjuu, huutaa kaiku vastaa
Useimmiten saa huutaa yksinään eikä edes kaiku vastaa yhtään mitään. Onneksi ei aina näin kuitenkaan.
- Anonyymi
Minulla ei ole edes housuja jalassa, kun täällä kirjoitan, apua, jos joku pakstalainen sattus näkeen.
Pitääkin vaatia live-kuva aina viestin lähettäjästä viestin lähettämis hetkellä.
Turvallisuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798