Toisilleen tuntemattomat täällä kirjoittelevat

Toivoen huomiota haamuna. Ainoa asia mitä toisesta aistein saamme tietää on heidän osaavan kirjoittaa jotenkuten. Ei kauhean kiinnostavaa.

Sitten on se pieniosa, joka hakee vertaistukea tai yrittää etsiä rakentavaa keskustelua saamalla vain tyhjää vastineeksi.

Suosituin näyttäisi olevan tunteiden ilmaisu toiselle toivoen heidän huomaavan vaikka oikeasti järjellä tietävät huutavan pimeään metsään.

13

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä ole huomannut täällä juuri lemmen leiskuvan. Aika vähän on syntynyt palstapareja, vaikka heitäkin on. Mitäköhän Mikkojuhanille kuuluu? Hänhän taisi olla viimeisin, joka löysi rakkauden. Mutta sitä en tiedä syntyikö se palstalla.

• Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.

Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.

Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.

Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.

Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.

Totta. Epämääräistä huutelua. Ei siinä paljon pareja synny :D

• Palstakamu kirjoitti:

Totta. Epämääräistä huutelua. Ei siinä paljon pareja synny :D

Alitajuntani näköjään kopioi Pirpanan lähettämän, jostain typerästä syystä poistetun viestin.

• Ihminen on monesti riippuvainen kommunikoinnista kanssaihmisten kanssa. Elämässä toiset meistä vain ovat suositumpia kuin toiset, osaavat ehkä kommunikoida paremmin tai tuntevat toisensa muuallakin. ☺️

• Anonyymi

Anteeksi, saanko tiedustella, että mikä näissä massapostaajamiehen profiileissa kiehtoo tai herättää voimakkaita tunteita?

• Anonyymi
        UUSI

Tai lähinnä siinä, että targetoi jotain sen tiettyä profiilia kerrallaan täysin ymmärrystä vailla mikä susi se oli esim🥱

• Anonyymi

Juup, monoloogisuutta ja liikettä ilman päämäärää. Joko valuu tai sitten roiskuu 😁

• Anonyymi

Niin, tiedä sitten syitä. Itse yritän vähän harrastaa sosialisoimista näin keskustellen, kun en erityisemmin ehdi enkä edes halua kuosta ihmisissä irl. Mulla on kotona aikalailla kaikki mitä tarvitsen, vain virkistävät näkökulmat joskus puuttuu. Mä kun en välttämättä tykkää ummehtua yhdenlaiseen näkökulmaan. Välillä tekee hyvää päivittää käsityksiään maailmasta ja kyllä ihmisistäkin, vaikka harvassa ne mieltä ja käsityksiä muuttavat ihmiset ovatkin.

Liian samaa massaa monesti vielä epäkohdissa, joissa pitäisi kyetä ajattelemaan avarammin.

Jasu

• Anonyymi

niin metsä vastaa kuin sinne karjuu, huutaa kaiku vastaa

• Useimmiten saa huutaa yksinään eikä edes kaiku vastaa yhtään mitään. Onneksi ei aina näin kuitenkaan.

• Anonyymi

Minulla ei ole edes housuja jalassa, kun täällä kirjoitan, apua, jos joku pakstalainen sattus näkeen.

• UUSI

Pitääkin vaatia live-kuva aina viestin lähettäjästä viestin lähettämis hetkellä.
        Turvallisuuden vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe