Nykyinen hellelämpötila +25 astetta on aivan liian alhainen lämpötila. Ilmaston kiihtyvä lämpeneminen vaatii että hellelämpötila on nostettava vähintään +30 asteeseen. Euroopan lämpötilat ylittyvät toistuvasti jo +40 astetta. Kiihtyvän lämpenemisen vuoksi mittauserot ja määritelmät Eteläiseen Eurooppaan eivät saa ja voi kasvaa liian suuriksi.
Hellelämpötila määriteltävä uudelleen
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän muuteta samalla se ruumiinlämpökin sitten siitä 37°C uuteen 44,7°C.
- Anonyymi
Tulisi edes se +25 astetta Suomeen
- Anonyymi
Mitäpä jos pidettäisiin vertailussa ihan vaan se Celsius-aste lukema? Idiootti yrittää luoda järjestelmää, jonka avulla voidaan sanoa "helteitä ei ole sen enempää kuin aiemminkaan" - vaikka helle-merkintä ei ole enää vertailukelpoinen.
- Anonyymi
Ennemminkin pitäisi laskea hellerajaa, jottei totuus ilmastonmuutoksesta paljastuisi, eikä tuollaisesta hellerajan manipuloinnista myöskään kerrottaisi suurelle yleisölle tai sille keksittäisiin jokin "selitys". Ylipäätään harvat viralliset tilastot ja virallinen data ovat todellisuudessa vertailukelpoisia laskentaperusteiden vuosikymmeniä jatkuneen manipuloinnin takia, Onneksi jotkut harvat viitsivät sentään kerätä ja julkaista epävirallisilla nettisivuillaan vertailukelpoisia mittauksia.
- Anonyymi
"Tältä näyttää juhannusviikko Suomessa, Espanjassa taas jopa 40 astetta."
Kyllä tuota hellerajaa pitää Suomessakin nostaa nyt ja pikaisesti, muuten tulee kesä ilman hellepäiviä ja ilmasto alkaa kylmenemään.- AnonyymiUUSI
Algeriassa lämpötila on aina yli hellerajan mutta ei siellä paikalliset voreka jonnet hötkyile ja ala keksimään jatkuvasti jotain uusia, kuumasyöksy, käristyskupoli, pannulämpötila ym. sanontoja.
Se on mikä se on.
https://cdn.worlddata.info/graphs/klima/algerien-longterm-930.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700