Mitä helvettiä tämän palvelun asiakaspalvelu on? No ei sellasta v*ttu ole. Tässä minä kaikessa rauhassa kysyn ongelmasta kun sovellus ei toimi kunnolla, niin anna kun "Rasmus" Woltilta (taliaivo) ei edes vastaa ja sitten en vielä kaiken kukkuraksi pysty enää kirjautua tililleni?! Ei jamalauta mitä palvelua taas kerran
Wolt suomen huonoin asiakaspalvelu
5
343
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa siirityä Foodoora käyttäjäksi tai käydä itse kaupassa ja valmistaa itse ruoka.
- Anonyymi00003
tai käydä vaikka ravintolassa tai vaikka eduskunnan kahviossa syömässä ilmaiseksi eikö niin!!?
KUNNONKANSALAINEN!!!
- Anonyymi00002
minä tilasin sairaana ruokaa...tovat pilaantuneita sipuleita...asiakaspalvelu valitteli sinisin sydämin ettei voi tehdä mitään koska olisi heti pitänyt havatua. Kerroin ettei sipullit vanhene muutamassa päivässä ...taas valittelut kun näin kävi voi voi.
Hirvee ylimielinen ja epärehellinen palvelu! - Anonyymi00004
Huonointa asiakaspalvelua olen kokenut Traficomissa, ylimielisiä asiakaspalvelijoita jotka purkavat turhautumisensa asiakkaisiin...
- Anonyymi00005
Tule juttelemaan kuumien naisten kanssa nyt! https://Sarah.hoty.lat/Sarah#/?/?/sefy6gpde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715