Wolt suomen huonoin asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Mitä helvettiä tämän palvelun asiakaspalvelu on? No ei sellasta v*ttu ole. Tässä minä kaikessa rauhassa kysyn ongelmasta kun sovellus ei toimi kunnolla, niin anna kun "Rasmus" Woltilta (taliaivo) ei edes vastaa ja sitten en vielä kaiken kukkuraksi pysty enää kirjautua tililleni?! Ei jamalauta mitä palvelua taas kerran

6

512

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa siirityä Foodoora käyttäjäksi tai käydä itse kaupassa ja valmistaa itse ruoka.

• Anonyymi00003

tai käydä vaikka ravintolassa tai vaikka eduskunnan kahviossa syömässä ilmaiseksi eikö niin!!?

KUNNONKANSALAINEN!!!

• Anonyymi00006

Oletteko huomanneet kuinka pahalle wolt kuskit haisee. Kaukaa jo haju tulee vaatteet likaiset ja suihku jäänyt väliin en kyllä tilaa osaan itse käydä kaupassa.

• Anonyymi00007

Kyllä tollaset paska hommat joutaa mamuille haisevat tosi pahalle huhhh. Eivät ym,ärrä hygienian päälle mitään mahtaa ruoka olla likaista kuka viran omainen tarttuu tähän paskalle haiseviin mamuihin hyi helkatti

• Anonyymi00002

minä tilasin sairaana ruokaa...tovat pilaantuneita sipuleita...asiakaspalvelu valitteli sinisin sydämin ettei voi tehdä mitään koska olisi heti pitänyt havatua. Kerroin ettei sipullit vanhene muutamassa päivässä ...taas valittelut kun näin kävi voi voi.
      Hirvee ylimielinen ja epärehellinen palvelu!

• Anonyymi00004

Huonointa asiakaspalvelua olen kokenut Traficomissa, ylimielisiä asiakaspalvelijoita jotka purkavat turhautumisensa asiakkaisiin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe