Uuden valtuuston kokoontuminen

Anonyymi-ap

Johan oli vauhdikas aloitus uudella valtuustolla kun Pyhän häviäjät yritti joka käänteessä vittuilla uusille valtuutetuille kaikin tavoin. Kankaanranta puheessaan moitti vaaliliittoja demokratiaa syöväksi jne. No ottaako häntä vaan päähän se ettei Pyhän porukan kanssa vasemmisto eikä vihreät halunneet solmia mitään liittoja mihinkään suuntaan. Ja Kehtasi Luoma-Aho alkaa suoraan mollata Kalliota vaikka itse on pääperkeleenä sössinyt VPK:n kautta asiat niin, että käräjien tuomiota odotetaan.
Kankaanranta yritti jälleen keplotella itsensä Pelsavun johtoon, jotta saisi minimoitua omat mokansa laittomassa irtisanomisessa. Mahtoi olla Kankaanrannalla vaikea selittää paskaa miksi Pelsavua ei ole vieläkään purettu kun todellinen syy on ettei hänen edessään istuneen valtuutetun laitonta irtisanomista ole vieläkään saatu sovittua Kankaanrannan, Nenosen ja Luoma-ahon uppiniskaisuuden vuoksi.

Aika moni kuntalainen toivoo, että tuo sakki joutuu nyt oikeasti vastuuseen tekemistään mokista!

17

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon totta tosiaan kautta kiven ja kannon että hevosen kuivalihavelliä joku vihdoin keittelisi! Ja tarjoaisi meille kaikille sitä! Kuinka vaikeaa sen löytäminen on! Tiedättekö missä sitä säilytetään? ? Kertokaa jo! Liian tuskalliseksi käy tämä piinaava odottaminen!

• Anonyymi

Laitoin irtisanominen? Onko todettu oikeudessa laittomaksi?

• Anonyymi

Hallinto-oikeus kumosi irtisanomisen koska totesi, että kokouksessa on ollut läsnä esteellinen henkilö eli Koskenlaine. Siitä löytyy ihan lehtijuttukin. Saamieni tietojen mukaan Lapha/Savukoski on yrittänyt asiaa sovitella irtisanotun kanssa jo pitkään mutta Pelsavun Pelkosenniemen porukka ei halua antaa periksi sovinnossa koska tietävät, että voivat itse joutua maksumiehiksi. Savukosken kunta olisi jo aikoja sitten maksanut korvaukset ja tätä kautta olisi kuntayhtymäkin purettu jo aikoja sitten.

• Anonyymi

Työoikeus käsittelee asiaa edelleen.

• Anonyymi

Voiko hevosen kuivalihavelliä keitellä sillä välin? Tai tällä välin? Olen odotellut sitä jo aika pitkään!

• Anonyymi

Pekalle: Heitä pois nuo hevosen kuivalihakommentit

• Anonyymi

Kelle? En minä kyllä Pekka ole,joten väärin meni.Kjöh kjöh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle? En minä kyllä Pekka ole,joten väärin meni.Kjöh kjöh.

Joni A voisi sitten lopettaa tuon lapsellisen trollauksen.

• Anonyymi

Osui naulankantaan.

• Anonyymi

Pitäähän se vasaran osua naulan kantaan ,kun hevosen kuivalihoja ripustelee kuivaamaan. Käytättäkö puuvilla vai muovinarua lihoihin? Vai rautalankaa? Kertokaa ,voitteko kertoa? Voitteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän se vasaran osua naulan kantaan ,kun hevosen kuivalihoja ripustelee kuivaamaan. Käytättäkö puuvilla vai muovinarua lihoihin? Vai rautalankaa? Kertokaa ,voitteko kertoa? Voitteko?

Serkkulikka tai täti tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Serkkulikka tai täti tietää.

Onkohan heillä hevosen kuivalihavellin resepti tallessa? Onko ,onko?? Kuka tietää,kertokaa jo!!

• Anonyymi

Onko net jalakapuuhirret valamiina? Nethän piti Pian tuoda torille?? Onko?

• Anonyymi

Opettelisit nyt edes nimen kirjoittamaan oikein. Ihan helvetin nolo tyyppi olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettelisit nyt edes nimen kirjoittamaan oikein. Ihan helvetin nolo tyyppi olet.

Minkä nimen? Mitä houruat? Kerro tarkemmin! Kerro kerro!

• Anonyymi

Tervaa ja höyheniä on koko PPY;lle +MH,PA ,ML

• Anonyymi

Plöplöp.Mitä tarkoittaa nuo plöplötykset? Onko ne jotenkin liittyviä hevosen palleroihin? Hevosen kuivalihavellin tms? Mitä mitä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe