Johan oli vauhdikas aloitus uudella valtuustolla kun Pyhän häviäjät yritti joka käänteessä vittuilla uusille valtuutetuille kaikin tavoin. Kankaanranta puheessaan moitti vaaliliittoja demokratiaa syöväksi jne. No ottaako häntä vaan päähän se ettei Pyhän porukan kanssa vasemmisto eikä vihreät halunneet solmia mitään liittoja mihinkään suuntaan. Ja Kehtasi Luoma-Aho alkaa suoraan mollata Kalliota vaikka itse on pääperkeleenä sössinyt VPK:n kautta asiat niin, että käräjien tuomiota odotetaan.
Kankaanranta yritti jälleen keplotella itsensä Pelsavun johtoon, jotta saisi minimoitua omat mokansa laittomassa irtisanomisessa. Mahtoi olla Kankaanrannalla vaikea selittää paskaa miksi Pelsavua ei ole vieläkään purettu kun todellinen syy on ettei hänen edessään istuneen valtuutetun laitonta irtisanomista ole vieläkään saatu sovittua Kankaanrannan, Nenosen ja Luoma-ahon uppiniskaisuuden vuoksi.
Aika moni kuntalainen toivoo, että tuo sakki joutuu nyt oikeasti vastuuseen tekemistään mokista!
Uuden valtuuston kokoontuminen
17
939
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon totta tosiaan kautta kiven ja kannon että hevosen kuivalihavelliä joku vihdoin keittelisi! Ja tarjoaisi meille kaikille sitä! Kuinka vaikeaa sen löytäminen on! Tiedättekö missä sitä säilytetään? ? Kertokaa jo! Liian tuskalliseksi käy tämä piinaava odottaminen!
- Anonyymi
Laitoin irtisanominen? Onko todettu oikeudessa laittomaksi?
- Anonyymi
Hallinto-oikeus kumosi irtisanomisen koska totesi, että kokouksessa on ollut läsnä esteellinen henkilö eli Koskenlaine. Siitä löytyy ihan lehtijuttukin. Saamieni tietojen mukaan Lapha/Savukoski on yrittänyt asiaa sovitella irtisanotun kanssa jo pitkään mutta Pelsavun Pelkosenniemen porukka ei halua antaa periksi sovinnossa koska tietävät, että voivat itse joutua maksumiehiksi. Savukosken kunta olisi jo aikoja sitten maksanut korvaukset ja tätä kautta olisi kuntayhtymäkin purettu jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Työoikeus käsittelee asiaa edelleen.
- Anonyymi
Voiko hevosen kuivalihavelliä keitellä sillä välin? Tai tällä välin? Olen odotellut sitä jo aika pitkään!
- Anonyymi
Pekalle: Heitä pois nuo hevosen kuivalihakommentit
- Anonyymi
Kelle? En minä kyllä Pekka ole,joten väärin meni.Kjöh kjöh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle? En minä kyllä Pekka ole,joten väärin meni.Kjöh kjöh.
Joni A voisi sitten lopettaa tuon lapsellisen trollauksen.
- Anonyymi
Osui naulankantaan.
- Anonyymi
Pitäähän se vasaran osua naulan kantaan ,kun hevosen kuivalihoja ripustelee kuivaamaan. Käytättäkö puuvilla vai muovinarua lihoihin? Vai rautalankaa? Kertokaa ,voitteko kertoa? Voitteko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se vasaran osua naulan kantaan ,kun hevosen kuivalihoja ripustelee kuivaamaan. Käytättäkö puuvilla vai muovinarua lihoihin? Vai rautalankaa? Kertokaa ,voitteko kertoa? Voitteko?
Serkkulikka tai täti tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Serkkulikka tai täti tietää.
Onkohan heillä hevosen kuivalihavellin resepti tallessa? Onko ,onko?? Kuka tietää,kertokaa jo!!
- Anonyymi
Onko net jalakapuuhirret valamiina? Nethän piti Pian tuoda torille?? Onko?
- Anonyymi
Opettelisit nyt edes nimen kirjoittamaan oikein. Ihan helvetin nolo tyyppi olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettelisit nyt edes nimen kirjoittamaan oikein. Ihan helvetin nolo tyyppi olet.
Minkä nimen? Mitä houruat? Kerro tarkemmin! Kerro kerro!
- Anonyymi
Tervaa ja höyheniä on koko PPY;lle +MH,PA ,ML
- Anonyymi
Plöplöp.Mitä tarkoittaa nuo plöplötykset? Onko ne jotenkin liittyviä hevosen palleroihin? Hevosen kuivalihavellin tms? Mitä mitä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772