Johan oli vauhdikas aloitus uudella valtuustolla kun Pyhän häviäjät yritti joka käänteessä vittuilla uusille valtuutetuille kaikin tavoin. Kankaanranta puheessaan moitti vaaliliittoja demokratiaa syöväksi jne. No ottaako häntä vaan päähän se ettei Pyhän porukan kanssa vasemmisto eikä vihreät halunneet solmia mitään liittoja mihinkään suuntaan. Ja Kehtasi Luoma-Aho alkaa suoraan mollata Kalliota vaikka itse on pääperkeleenä sössinyt VPK:n kautta asiat niin, että käräjien tuomiota odotetaan.
Kankaanranta yritti jälleen keplotella itsensä Pelsavun johtoon, jotta saisi minimoitua omat mokansa laittomassa irtisanomisessa. Mahtoi olla Kankaanrannalla vaikea selittää paskaa miksi Pelsavua ei ole vieläkään purettu kun todellinen syy on ettei hänen edessään istuneen valtuutetun laitonta irtisanomista ole vieläkään saatu sovittua Kankaanrannan, Nenosen ja Luoma-ahon uppiniskaisuuden vuoksi.
Aika moni kuntalainen toivoo, että tuo sakki joutuu nyt oikeasti vastuuseen tekemistään mokista!
Uuden valtuuston kokoontuminen
9
439
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon totta tosiaan kautta kiven ja kannon että hevosen kuivalihavelliä joku vihdoin keittelisi! Ja tarjoaisi meille kaikille sitä! Kuinka vaikeaa sen löytäminen on! Tiedättekö missä sitä säilytetään? ? Kertokaa jo! Liian tuskalliseksi käy tämä piinaava odottaminen!
- Anonyymi
Laitoin irtisanominen? Onko todettu oikeudessa laittomaksi?
- Anonyymi
Hallinto-oikeus kumosi irtisanomisen koska totesi, että kokouksessa on ollut läsnä esteellinen henkilö eli Koskenlaine. Siitä löytyy ihan lehtijuttukin. Saamieni tietojen mukaan Lapha/Savukoski on yrittänyt asiaa sovitella irtisanotun kanssa jo pitkään mutta Pelsavun Pelkosenniemen porukka ei halua antaa periksi sovinnossa koska tietävät, että voivat itse joutua maksumiehiksi. Savukosken kunta olisi jo aikoja sitten maksanut korvaukset ja tätä kautta olisi kuntayhtymäkin purettu jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Työoikeus käsittelee asiaa edelleen.
- Anonyymi
Voiko hevosen kuivalihavelliä keitellä sillä välin? Tai tällä välin? Olen odotellut sitä jo aika pitkään!
- Anonyymi
Pekalle: Heitä pois nuo hevosen kuivalihakommentit
- AnonyymiUUSI
Kelle? En minä kyllä Pekka ole,joten väärin meni.Kjöh kjöh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelle? En minä kyllä Pekka ole,joten väärin meni.Kjöh kjöh.
Joni A voisi sitten lopettaa tuon lapsellisen trollauksen.
- AnonyymiUUSI
Osui naulankantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875