Tykästyi niin paljon lieksaan. Onhan hän sentään aitonainen
Tuksu muuttaa Jamaliin
10
143
Vastaukset
- Anonyymi
Veispuukissa:
Johanna Mia Tukiainen
6 t ·
Thank you Lieksa in Discovering Finland!!!! 🌸💝💖🎀 Kiitos keikasta Lieksa, Suomi! Xoxo, Johanna Tukiainen
Johanna Mia Tukiainen
9 t ·
Pub Icella, Johanna Tukiainen Show alkaa ihan juuri! 💝💖💝💖💝 Toinen setti on noin tunnin päästä, tervetuloa!
Että sellasta tuksutusta tällä kertaa. - Anonyymi
Onko tuksulla irtorinnat, peruukki, parta ja pållit...?😮
- AnonyymiUUSI
Jatkis ei kyllä tule hyväksymään tätä muuttoa. Tulee lähdöt kuin tökikselle saunalautalta.
- AnonyymiUUSI
Mitä minulla on tekemistä Tuksunkanssa? Ei mitään. Ja milloin olen karkoittanut tökisen sen omalta saunalautaltaa? Joten vain sairaan ihmisen jorinoita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minulla on tekemistä Tuksunkanssa? Ei mitään. Ja milloin olen karkoittanut tökisen sen omalta saunalautaltaa? Joten vain sairaan ihmisen jorinoita.
Tökis ei lähde saunalautalta mihinkään on himosaunoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tökis ei lähde saunalautalta mihinkään on himosaunoja
Jatkis on nykyään Tökiksen kanssa väleissä. Ottanut tökiksen saunamaailmaan töihin. Mihinkä tämä maailma on menossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkis on nykyään Tökiksen kanssa väleissä. Ottanut tökiksen saunamaailmaan töihin. Mihinkä tämä maailma on menossa.
Lopun enteitä on tuo!
Raamatussakin puhutaan leijonista ja lampaista jotka ennen maailmanloppua sovussa käyskentelevät... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopun enteitä on tuo!
Raamatussakin puhutaan leijonista ja lampaista jotka ennen maailmanloppua sovussa käyskentelevät...Lieksassakin susihatut kävelevät sovussa kontiaisten kanssa
- AnonyymiUUSI
Tuksu muuttanut Tikanniemeen. Alkoholia ja jotain muuta meni youtube videolla.
- AnonyymiUUSI
Onko sen monialayrittäjämiehen tiluksilla, videota meni tiktokkiin, siellä alastomana porealtaassa hieman maistissa naiset ja miehet ilkosillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899