Tänään jo toinen 'lämpöennätys' viikonlopussa. Tuon piti poikkoilla pohjois-pohjanmaalta etelämmäs. Kyllä nyt pikkareissa kuumottaa, siellä täällä. Ei kukaan edelleen usko ilmastohihhuleita, jotka vain lietsovat propakandaa.
Hehhehhohoh
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Ei oo vasemmistomedia päässyt käristyskupoleista meuhkaamaan, mutta varmasti tuleva hellejakso on aivan helvetillinen ja selvä osoitus ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta.
- Anonyymi
Itse itselleen vastaten keskustelussa ei ole erimielisyyksiä.
Olet lapsellinen, mutta minkä teet jo ÄO alkaa seikalla.- Anonyymi
Väärin arvattu, mutta ymmärrän kyllä, että harmittaa tällaiset kelit.
Koleaa ja kosteaa koko juhannusviikko. Parempaa voi kuitenkin olla edessä kun ei eletä 1970-lukua. Silloin 1970-luvulla koko kesä saattoi olla tällaista. Koskahan se kesä tulee? - ihmetteli kansa. Siihen joku, että eihän se nyt enää tule kun se jo oli toissa viikolla tiistaina iltapäivällä. Sinne 1970-luvulle nyt Suomessa haluttaisiin takaisin pontevin ja kunnianhimoisin ilmastotoimin. Onneksi ne pontevat toimet eivät välttämättä auta. Jos aurinkoiset ja lämpimät Suomen kesät eivät olekaan fossiilisten poltoaineiden tuottamia vaan johtuvat ihan muista syistä niin ilmastopolitiikka on turhaa touhua. Ihminen päättää, Jumala säätää, sanoisi uskovainen.
- Anonyymi
Odotan jännityksellä, että ilmoittaako valtamedia taas kesäkuun lämpöennätyksestä Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997