Mun kokemuksen mukaan coop lyö pirkan sata nolla. Itse en ole ostanut pirkka tuotteita pitkään aikaan kun vastaavat coop tuotteet ovat todellakin parempia kuin pirkka tuotteet.
Coop vs pirkka
11
419
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ostanut, mutta silti tiedät, että coop on parempi?
- Anonyymi
Kyllä omankin kokemukseni mukaan ovat monet Coop-tuotteet Pirkkaa laadukkaampia ja yleensä jopa halvempiakin. Esimerkiksi säilyketonnikala, suklaalevyt, oliiviöljy ja oliivit.
- Anonyymi
Unohtui mainita kuivapastat ja tomaattisäilykkeet, jotka ovat valovuosia Coopilla Pirkkaa edellä hinta-laatusuhteessa..
- Anonyymi
Kyllä omankin kokemukseni mukaan ovat monet Coop-tuotteet Pirkkaa laadukkaampia ja yleensä jopa halvempiakin. Esimerkiksi säilyketonnikala, suklaalevyt, oliiviöljy ja oliivit.
Missä maassa ne on valmistettu?
- Anonyymi
Ole tarkka, älä ota Pirkkaa.
- Anonyymi
En käy juurikaan ässän kauppoissa joten cooppia en ole ostanut. Joitain Pirkka tuotteita ostan kuten riisikakkuja ja joskus pastaa, kun ovat hyviä.
- Anonyymi
Cooppia en ole kokeillut mutta jos se valovuosia sekä sata parempi ja huomattavasti halvempi kuin Pirkka niin kai se sitten pesee myös kalliit merkkituotteetkin mennen tullen miljoona - nolla.
Markkinahäirikkö joka mullistaa kaiken. - Anonyymi
Itse olen kyllä cooppia ostellut ja minusta ne ovat olleet ihan hyviä tuotteita ja hinnatkin vielä edulliset joten ne kuuluvat edelleen minun ostos listaan.
- Anonyymi
Musta taas Coop on täysin roskaa !
Monessakin maku outo. - Anonyymi
Kyllä coop lyö Pirkan sata nolla. Pirkkaa en syöttäisi edes eläimille.
- Anonyymi
Tämähän on kuin kiistelisi kumpi on parempi, nissan micra vai ford fiesta. Kumpiakaan ei tule ostettua jos edes jotain muuta on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1642994Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332824Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391846Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K251811- 1851694
- 2061536
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3251483- 1011451
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171269Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,711225