2.20 maratoonarit maan eliittiä. Voiko surkeampaa olla. Mikseivät juokse 2.05? Minä tiedän miten se tehdään.
Suomalaisen kestävyysjuoksun taso surkeaa
17
147
Vastaukset
- Anonyymi
Moi Baltsu
- Anonyymi
2.05 puokki hyvä tavo siulle.
- Anonyymi
On juostava kovempaa. Hidas hölkkä ei kannata.
- Anonyymi
Juu. Pk hölkkä ei kannata. Bati juoksi aina pk:ta ja oli hidas kuin mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Pk hölkkä ei kannata. Bati juoksi aina pk:ta ja oli hidas kuin mikä.
Juoksiko oikeasti PK sykkeillä 4.40-5.00km/min vauhtia kysyn vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksiko oikeasti PK sykkeillä 4.40-5.00km/min vauhtia kysyn vaan.
Jos eetulle 4.40/km pk:ta niin miksei batille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eetulle 4.40/km pk:ta niin miksei batille?
Mun pk vauhdit oli tuota luokkaa kun kymppi kulki 34 minuuttiin,mutta onhan ihmiset tietty erillaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pk vauhdit oli tuota luokkaa kun kymppi kulki 34 minuuttiin,mutta onhan ihmiset tietty erillaisia.
Pk-vauhtia ei voi pakottaa kiirehtimällä. Toki joskus voi juosta kynnyksen päälläkin, mutta suurin osa saisi olla alle, varsinkin jos tekee määrää ja kehitystä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pk-vauhtia ei voi pakottaa kiirehtimällä. Toki joskus voi juosta kynnyksen päälläkin, mutta suurin osa saisi olla alle, varsinkin jos tekee määrää ja kehitystä haluaa.
Juoksin Pk lenkkini aina mieluummin liian hiljaa kuin kovaa ja lenkin jälkeen oli aina tunne että lenkki jäi vähän kesken,mutta jos baltsun kymppi kulki 36minuuttiin niin epäilen että oli siinä ja siinä oliko 4.40min/pk vauhtia hänelle.
- Anonyymi
Veikkaan ettei kattonut sykkeitään. Itekin sortunu huippuaikoina juokseen 5min/km lenkillä ja luulee olevansa maajoukkuelainen. En tietenkään jatkanut hölmöilyä.
- Anonyymi
KUKAAN, KOROSTAN, EI SIIS KUKAAN,
juokse ilman napitusta, alle 2,10
Se on hölynpölyä, ettei ilman mikrokäyttöä tuon alle päässyt.
tuon tietää olympitoppenin "valmentajat"- Anonyymi
Jos natuna koitat, 11 kk ja olet pöydällä
- Anonyymi
Höpö höpö.
Alle 2.10 mentiin joukolla jo kun dopingia ollutkaan
- Anonyymi
Ongelma on siinä että lahjakkaat juoksijat luulevat harjoittelevansa oikein eivätkä kuuntele viisaampia, hitaampia valmentajia. Alisa Vainio on uupunut, Aki Nummelalla pohje paskana, Mustafa Muusella polvi kipeä.
- AnonyymiUUSI
Kaiken täytyy olla dopingia kun tuntematon sotilas keskeytti 5000 m paavon kisoissa.
- AnonyymiUUSI
Mutta, Mustafe Mahad Muuse, Musti, sentään yritti ja yrittää vielä uudelleen, Bisletillä, sähköjäniksen tähdittämänä.
Sähköjänis ei häviä kuin sähkökatkon aikana tai kyperhyökkäyksen sattuessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, Mustafe Mahad Muuse, Musti, sentään yritti ja yrittää vielä uudelleen, Bisletillä, sähköjäniksen tähdittämänä.
Sähköjänis ei häviä kuin sähkökatkon aikana tai kyperhyökkäyksen sattuessa.Nykyään joka ukolla on tavo. Tulos dnf. Ei pidä ahnehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup232544- 1472125
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121537Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 651151
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1001121Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561024- 611000
- 68972
- 2841