Suomalaisen kestävyysjuoksun taso surkeaa

Anonyymi-ap

2.20 maratoonarit maan eliittiä. Voiko surkeampaa olla. Mikseivät juokse 2.05? Minä tiedän miten se tehdään.

20

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi Baltsu

• Anonyymi

2.05 puokki hyvä tavo siulle.

• Anonyymi

On juostava kovempaa. Hidas hölkkä ei kannata.

• Anonyymi

Juu. Pk hölkkä ei kannata. Bati juoksi aina pk:ta ja oli hidas kuin mikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Pk hölkkä ei kannata. Bati juoksi aina pk:ta ja oli hidas kuin mikä.

Juoksiko oikeasti PK sykkeillä 4.40-5.00km/min vauhtia kysyn vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksiko oikeasti PK sykkeillä 4.40-5.00km/min vauhtia kysyn vaan.

Jos eetulle 4.40/km pk:ta niin miksei batille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos eetulle 4.40/km pk:ta niin miksei batille?

Mun pk vauhdit oli tuota luokkaa kun kymppi kulki 34 minuuttiin,mutta onhan ihmiset tietty erillaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pk vauhdit oli tuota luokkaa kun kymppi kulki 34 minuuttiin,mutta onhan ihmiset tietty erillaisia.

Pk-vauhtia ei voi pakottaa kiirehtimällä. Toki joskus voi juosta kynnyksen päälläkin, mutta suurin osa saisi olla alle, varsinkin jos tekee määrää ja kehitystä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pk-vauhtia ei voi pakottaa kiirehtimällä. Toki joskus voi juosta kynnyksen päälläkin, mutta suurin osa saisi olla alle, varsinkin jos tekee määrää ja kehitystä haluaa.

Juoksin Pk lenkkini aina mieluummin liian hiljaa kuin kovaa ja lenkin jälkeen oli aina tunne että lenkki jäi vähän kesken,mutta jos baltsun kymppi kulki 36minuuttiin niin epäilen että oli siinä ja siinä oliko 4.40min/pk vauhtia hänelle.

• Anonyymi

Veikkaan ettei kattonut sykkeitään. Itekin sortunu huippuaikoina juokseen 5min/km lenkillä ja luulee olevansa maajoukkuelainen. En tietenkään jatkanut hölmöilyä.

• Anonyymi

KUKAAN, KOROSTAN, EI SIIS KUKAAN,

juokse ilman napitusta, alle 2,10

Se on hölynpölyä, ettei ilman mikrokäyttöä tuon alle päässyt.

tuon tietää olympitoppenin "valmentajat"

• Anonyymi

Jos natuna koitat, 11 kk ja olet pöydällä

• Anonyymi

Höpö höpö.
        Alle 2.10 mentiin joukolla jo kun dopingia ollutkaan

• Anonyymi

Ongelma on siinä että lahjakkaat juoksijat luulevat harjoittelevansa oikein eivätkä kuuntele viisaampia, hitaampia valmentajia. Alisa Vainio on uupunut, Aki Nummelalla pohje paskana, Mustafa Muusella polvi kipeä.

• Anonyymi

Kaiken täytyy olla dopingia kun tuntematon sotilas keskeytti 5000 m paavon kisoissa.

• Anonyymi

Mutta, Mustafe Mahad Muuse, Musti, sentään yritti ja yrittää vielä uudelleen, Bisletillä, sähköjäniksen tähdittämänä.

Sähköjänis ei häviä kuin sähkökatkon aikana tai kyperhyökkäyksen sattuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, Mustafe Mahad Muuse, Musti, sentään yritti ja yrittää vielä uudelleen, Bisletillä, sähköjäniksen tähdittämänä.

Sähköjänis ei häviä kuin sähkökatkon aikana tai kyperhyökkäyksen sattuessa.

Nykyään joka ukolla on tavo. Tulos dnf. Ei pidä ahnehtia.

• Anonyymi

Ei piä moittia aina. Ensimmäinen suomalainen on päässyt läpi Pattayan Maratonin hyväksytysti.

• Anonyymi

Turha ahnehti. Rennosti hyvä tulee

• Anonyymi

Ei pidä ahnehtia määrää eikä vauhtia. Bati varoittava esimerkki. Tulos oli 1.33 eikä juokse enää ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6654
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3218
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1586
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1523
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1313
    Aihe