Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
Onko Heinolassa neitoa joka haluaa alkaa suhteesee jossa on seksiä joka päivä
25
146
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ilmoitettu tämäkin poistettavaksi.
- AnonyymiUUSI
Tehokkaasti on ylläpito poistanut sedän valheita ja piipityksiä näin viikonloppunakin. Hienoa toimintaa 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Ja Rauno kun uhosi, että jos ylläpito poistaa hänen aloituksiaan, joutuvat he siivoamaan paskaisia vessoja 😁 on se sekaisin tuo koko ukko 🤣
- AnonyymiUUSI
Niin...mites se aloittajan ikähomma menikään? Eilen oli ilmoituksessa syntymävuosi 1967 eli eikös tuosta iäksi tulke 58 vuotta?
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASÄIJÄRANEÄIJÄite kirjoitti:
MÄ OON 48 VUOTIAS
KYLLÄ MÄ IKÄNI TIEDÄNSETÄ TÄYTTÄÄ ELOKUUSSA 49-VUOTTA. SITTEN ONKIN ENÄÄ VUOSI, KUN SETÄ TÄYTTÄÄ PYÖREÄT 50-VUOTTA!
PUOLI VUOSISATAA ILMAN NAISTA! HUH HUH.
VIISIKYMMENTÄ PITKÄÄ VUOTTA NEITSYENÄ. VARMAAN PÄÄSEE KYMPPIUUTISTEN LOPPUKEVENNYKSEEN IHMETELTÄVÄKSI!
HOITAJASETÄ - AnonyymiUUSI
MÄ OON 48 VUOTIAS
KYLLÄ MÄ IKÄNI TIEDÄNSETÄ HOMO RANE EI TIEDÄ MITÄÄN 🤡🤡🤡 VAIKKA ON MINUN OMA HOMO SETÄ 🥰🥰🥰 RANE SAA SPERMAA JOKA PÄIVÄ MINULTA JA VELJELTÄÄN 😍😍😍
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ HOMO RANE EI TIEDÄ MITÄÄN 🤡🤡🤡 VAIKKA ON MINUN OMA HOMO SETÄ 🥰🥰🥰 RANE SAA SPERMAA JOKA PÄIVÄ MINULTA JA VELJELTÄÄN 😍😍😍
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENIHANAA HOMORAKKAUTTA!!!😍🥰😍🥰😍🥰😍
- AnonyymiUUSI
MÄ OON 48 VUOTIAS
KYLLÄ MÄ IKÄNI TIEDÄNMiksi siinä ilmoituksessa oli syntymävuosi 1967??
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siinä ilmoituksessa oli syntymävuosi 1967??
SÄ KUSIPÄÄ ET TAJUA ETTÄ MÄ EN OO TOLLASIA TÄNNE VIESTINY
- AnonyymiUUSI
MÄ OON 48 VUOTIAS
KYLLÄ MÄ IKÄNI TIEDÄNMinä vuonna olet syönyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ TÄYTTÄÄ ELOKUUSSA 49-VUOTTA. SITTEN ONKIN ENÄÄ VUOSI, KUN SETÄ TÄYTTÄÄ PYÖREÄT 50-VUOTTA!
PUOLI VUOSISATAA ILMAN NAISTA! HUH HUH.
VIISIKYMMENTÄ PITKÄÄ VUOTTA NEITSYENÄ. VARMAAN PÄÄSEE KYMPPIUUTISTEN LOPPUKEVENNYKSEEN IHMETELTÄVÄKSI!
HOITAJASETÄHöpö höpö. Äijä on 58 vuotias.
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ ET TAJUA ETTÄ MÄ EN OO TOLLASIA TÄNNE VIESTINY
SÄ SÄ SÄ TUUT TÄNNE MU MU MU ETEE TAA OIKEALLE PUOLELLE PIIPITTÄMÄÄN KERTA
- AnonyymiUUSI
Kohtahan sä saat seksiä laitoksessa, jossa asut. Yöhoitaja spermaa sun perseen.
- AnonyymiUUSI
Joko voisit vastata siihen että miksi laittelet kuvia pienestä munastasi?
- AnonyymiUUSI
S KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES SAATANAN KUSIPÄÄ
Miks kertoisin??
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä niillä teet?
https://aijaa.com/d5vMVB
Kirjoitat tuossa että sain selville susta sen että näytät snäpissä saamasi kuvat iskällesi ja äidillesi
Kun olet jäänyt kiinni lähettämista kuvistasi minimunastasi.
Kai ymmärrät että normaali mies ei tee noin? Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä niillä teet?
https://aijaa.com/d5vMVB
Kirjoitat tuossa että sain selville susta sen että näytät snäpissä saamasi kuvat iskällesi ja äidillesi
Kun olet jäänyt kiinni lähettämista kuvistasi minimunastasi.
Kai ymmärrät että normaali mies ei tee noin?SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
- AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
Miksi haukut minua kun sinä olet se päästäsi sairas joka laittelee kuvia minimunasta alaikäisille?
Miten selität ne kuvat poliisille ja oikeudessa Maijalle?
Tietääkö Vesku että olet pedofiili joka laittelee minimunastaan kuvia alaikäisille?
Pitäisikö minun ilmoittaa hänelle sinusta? Anonyymi kirjoitti:
Miksi haukut minua kun sinä olet se päästäsi sairas joka laittelee kuvia minimunasta alaikäisille?
Miten selität ne kuvat poliisille ja oikeudessa Maijalle?
Tietääkö Vesku että olet pedofiili joka laittelee minimunastaan kuvia alaikäisille?
Pitäisikö minun ilmoittaa hänelle sinusta?SÄ KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
Kerro mitä sinä niillä tiedoilla teet?
Tässä kuvassa viime vuonna kirjoitat snäpissä kuusitoista vuotiaalle että ei ole rikos laittaa itsestään alastonkuvaa jos on kuusitoista https://aijaa.com/ODDOyq
Eli olet jo kahdesti jäänyt kiinni kun laitat tai pyydät alastonkuvia alaikäisiltä.
Kai jopa sinun vammainen ja sairas mielesi tajuaa sen että joudut poliisin kuulusteluihin noista?
045 857 32** Onko tuo Veskun numero vielä, niin kerron sinun puolesta hänelle että olet pedofiili ja mitä olet tehnyt? - AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
Miksi haukut minua kun sinä olet se rikollinen joka on jäänyt kiinni?
- AnonyymiUUSI
Rauno Kajander HINTTIENHUONE HEINOLA
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauno Kajander HINTTIENHUONE HEINOLA
Siltakatu 22 b26 heinola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324201Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122077Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252045Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su461503Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731426- 291315
- 661234
- 821221
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111917Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla26883