Kertokaa, mikä suhde teillä on romaneihin?
Mikkeli ja romanit
29
373
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kusipäitä. Uuniin.
- Anonyymi
ei kukkaan lue romaaneja
- Anonyymi
Ei minkäänlaista suhdetta, enkä halua että olisi.
- Anonyymi
Ei ole. Sen sanon, että itse ovat maineensa itselleen hankkineet. 99% jos käyttäytyy samanlaisesti, niin se ei sitä 1% pelasta. Jos olisi toisinpäin, niin sitten asia olisi eri.
- Anonyymi
Tämä totta!
- Anonyymi
romaani miehet on hyviä rakastelioita!
- Anonyymi
Olioita just! Saattaapi tällekin mannelle tulla 10 vuoden selibaatti.
- AnonyymiUUSI
Paskahousuja kaikki!
- AnonyymiUUSI
Jotenkin tuntuu, että valtaväestön asenne romaneja kohtaan alkaa kiristyä?
- AnonyymiUUSI
Aivan totta.
- AnonyymiUUSI
Toivoa sopii
- AnonyymiUUSI
Mahdollisimman etäinen...se suhde. Tai sanosko kaukainen.
- AnonyymiUUSI
Tunnen muutaman mustalaisen. Kaikki yhtä luotettavia. Hai sie. Osta hyvä hevonen. Heti, kun oppi oleen syömättä, niin kuoli nälkään
- AnonyymiUUSI
Hevonen?¿
- AnonyymiUUSI
Tuskin ne nyt kummempia on ,kuin muuallakaan. Heissä on huonoja ja hyviä,niin kuin valtaväessäkin.
- AnonyymiUUSI
Annan markka! Ainakun nään romaanin, niin tulee se markan pummiminen mieleen. Siitä jäi tämä kuvä päälle. Anteeks niille romaaneille jotka elävät normaali elämään, mutta kanssa veljenne on tämä kuvan luoneet minun mieleen markan pummamisen.
- AnonyymiUUSI
Onneksi murha.infossa saa vielä keskustella ilman että ropinit ilmiantelee keskustelua.
- AnonyymiUUSI
ihaileva suhde.uljaan näköisiä ovat, naiset kauniita ja miehet komeita. korkeat testotasot miehillä kunnon parrankasvu.
- AnonyymiUUSI
Mustilaisilla on vuosituhantinen hienostunut kultturi ja oma kieli jota kukaan ei osaa. Niille pitäs olla oma maa-alue tai reservaatti tai sellanen. Siellä ne vois harjoittaa omaa kulttuuriaan kenenkään häiritsemättä ja pitää kansallispukuja.
- AnonyymiUUSI
Ja kela maksaa?
- AnonyymiUUSI
Auto täynnä romaaneja,se on kirjasto-auto.
- AnonyymiUUSI
Menossa reservaattiin
- AnonyymiUUSI
Outo kysymys.
Minulla, ei mikkeliläisellä, on parikin mustalaistuttavaa, joiden kanssa nähtäessä vaihdetaan kuulumiset ja jutellaan muutenkin, ihan niinkun valkolaistuttavien kanssa. Siksi en ymmärrä kysymystäsi.- AnonyymiUUSI
Miten niin et ymmärrä? Ymmärsit ja vastasit ymmärrettävästi. Kuulumiset voi vaihtaa, oli se toinen osapuoli vaikka pihapuun orava, mutta älä pyydä sisään ja ala kaveeraamaan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin et ymmärrä? Ymmärsit ja vastasit ymmärrettävästi. Kuulumiset voi vaihtaa, oli se toinen osapuoli vaikka pihapuun orava, mutta älä pyydä sisään ja ala kaveeraamaan..
Juurikin noin!
- AnonyymiUUSI
Ei mikään
- AnonyymiUUSI
Naiset hame haisoo kuselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset hame haisoo kuselle?
Nyt joku peilaa omaa aitoa spurgu elämäänsä manneihin.
Elu ei. Vain seuralaisesi haisee kuselle. Hameen kanssa ja ilman. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joku peilaa omaa aitoa spurgu elämäänsä manneihin.
Elu ei. Vain seuralaisesi haisee kuselle. Hameen kanssa ja ilman.Epäiletkö että kyseessä on hameromaani?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310088- 725116
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494842Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234132Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433852Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363723Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383588- 483263
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443189- 492804