Eipä täältä homojen ja mielenvikasten palstalla muutenkaan oo tervejärkisiä
Ois ihme jos täältä löytyis tervejärkisiä neitoja.
Terveisin: 48 vuotias setä Heinola
Eipä Heinolassa asuvia neitoja täältä löydy jotka haluaa hellää seksiä
19
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No onko sinusta tervejärkistä laittaa kuvia minimunastaan kuusitoista vuotiaille tai pyytää kuusitoista vuotiailta alastonkuvia ja väittää että se on laillista kunhan tyttö on kuusitoista?
- AnonyymiUUSI
Onhan se ANNA KUSIPÄÄ!
- AnonyymiUUSI
Minä vuonna setä on syntynyt?
Paula- AnonyymiUUSI
1967 eli on jo 58 vuotias ukko!
- AnonyymiUUSI
Ettet vain itse olisi homo ja mielenvikainen, kun joka päivä täällä piipität valheitasi samalla nolla tuloksella? Johtuskohan seuranhakijasta, ettei seuraa sinulle löydy? Kuka tuollaisen haluaa riesakseen?
- AnonyymiUUSI
Ihme olisi se, jos sinä saisit täältä tai muualtakaan seuraa.
- AnonyymiUUSI
TÄSSÄ https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1408848586097985&locale=fi_FI 🤡🤡🤡🤡 MINUN RAKKAAN SETÄ RANEN KUVA
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
TÄSSÄ https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1408848586097985&locale=fi_FI 🤡🤡🤡🤡 MINUN RAKKAAN SETÄ RANEN KUVA
Eipä paljon kiihota tuon näköinen ukko. Moona 19v
Anonyymi kirjoitti:
Eipä paljon kiihota tuon näköinen ukko. Moona 19v
EIKÄ MUA KIINNOSTA JAKO RASIAT
ETKÄ SÄ OO MUA IKINÄ NÄHNYT KASVOTUSTEN- AnonyymiUUSI
48VUOTIASÄIJÄRANEÄIJÄite kirjoitti:
ETKÄ SÄ OO MUA IKINÄ NÄHNYT KASVOTUSTENNo joko vastaat että miksi lähettelet minimunastasi kuvastasi alaikäisille?
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASÄIJÄRANEÄIJÄite kirjoitti:
ETKÄ SÄ OO MUA IKINÄ NÄHNYT KASVOTUSTENMiksi toljotat noissa kuvissa yrmynä? Silmät seisoo päässä. mutta mulukku ei...
- AnonyymiUUSI
HOMOSETÄ EI SAA SEURAA EDES GAYCHATISTA VAIKKA KUINKA YRITTÄÄ
- AnonyymiUUSI
RAKAS HOMO SETÄ RANE 🤡🤡🤡 NYT SINULLA PÄÄ SEKAISIN HOMOHAN SINÄ OLET RAKAS 😍😍😍 SPERMAAMME SETÄÄ JOKA PÄIVÄ SEN VELJEN KANSSA
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Aloittaja: miksi SÄ olet tällä palstalla?
Onneks mulla on parempaakin tekemistä ku roikkua täällä KUSIPÄITTEN ja MIELENVIKAISTEN ja homojen palstalla
- AnonyymiUUSI
Eipä näytä olevan. Mitäs jos pitäisit aluksi vaikka muutaman kuukauden tauon?
- AnonyymiUUSI
Sinähän olet homo,mielenvikainen ja pedofiili
- AnonyymiUUSI
EI SULLA OO. ROIKUT VUOSIKYMMENTEN AJAN GAYCHATEISSA. TULOKSETTA
- AnonyymiUUSI
Vasta 13 vuotta täältä neitosia etsinyt,eikä ole löytynyt,
eikä tule löytymäänkään.Koita vielä vaikka seuraavat 26 vuotta etsiä,
ei kyllä löydy vieläkään.Siinähän sitten piipität.
Piippiipiippiippiipippipipiipppiipppippipipipipippipiiiiipp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324181Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122057Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko241982Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su461433Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731426- 291285
- 661234
- 821221
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111917Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla26823