Alkaako persut taas esittää duunarin ylintä ystävää kannatusalhossaan?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2af1e032-9a8c-4742-b0fe-054cae36708d
Lestapersu pöyristyi
5
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"SY ehdotti tiistaina, että ainakin helatorstai ja loppiainen siirrettäisiin viikonloppuun, kuten ennen vuotta 1992. Tämä voisi tarkoittaa sitä, että esimerkiksi vappupäivä tai joulupyhät voisivat olla arkipäiville osuessaan normaaleja työpäiviä."
?- AnonyymiUUSI
Jeesuksen ristuksen astumisen päivänä ei ainakaan töitä pidä tekemän. Pääsiäisenä niin ku ja sillee.
- AnonyymiUUSI
Mitä tästä jumalattomasta menosta riikkalandiassa sanoo kirkkoväki?
- AnonyymiUUSI
Persueliitti porskuttaa rahaeliitin asialla.
Rivipersu joutuu pakittelemaan ja esittämään kansan ystävää, jos meinaa uusia hillopaalunsa eduskunnassa. - AnonyymiUUSI
Simula lakkaa antamasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217