Miksi pitäisi?
Eikö harrastajien saa antaa harrastaa ilman että siihen sotketaan ideologista hömppäkarnevaalia?
On aivan varmaa etta on paljon uihmisä harrastustensa parissa joita ei vähääkään kiinnosta tasa-arvohumppa, vaan harrastus antaa menstymisen ja onnistumisen tunteen.
Voittamnen on se juttu, ei tasa-arvo.
Millaista urheilu olisi jos kaikki aitajuosijat juoksivat maaliviivan yli samaan aikaan.
Tai kaikki heittolajit pyrkisivät siihen että kiekko, kuula tai keihäs saataisiin puoamaan samalle viivalle mahdollismman lähelle.
Yksikään urheilija ei urheile tasa-arvon vuoksi vaan voittaakseen.
Miksi Pesäpalloliitto ei ole mukana Helsinki Pridessa?
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tasa-arvo on niitä jo komministisen manifestin ajoita kumpuanivia idelogioita.
Pridella ei kuitenkaan ole pääaiallisesti tasa-arvoa korostava, vaan ihmisten eriarvoisuutta korostava SETA ry, propaganda juhla.
Metodina kytetään natsi saksata perytyvää toisto-menetelmää
Pitämällä asia julkisuudessa saadaan peitettyä tosiasialliset tavoitteet.
SETAn tavoite on uudelleenohjelmoida kasvavien nuorten seksuaalisuus.
Pride on liike ja tapahtuma, joka juhlistaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia ja ylpeyttä. - Anonyymi
Näiden homojuhlien takana on oikeasti se, ettei vain haluta luopua omasta, syntisestä elämäntyylistä eli homoudesta. Ja vaaditaan painostamalla ja haukkumalla eli henkisellä väkivallalla ihmisiä hyväksymään se, että itse halutaan jatkaa saman sukupuolen kanssa makaamista.
Se on sama kuin ukko, joka on murhannut 10 ihmistä vaatii, että "Teidän on pakko hyväksyä minut sellaisena kuin olen", "Minä olen vain syntynyt tällaiseksi", "Se on tasa-arvoa, että minä saan olla murhaaja" ja vaatii toisia hyväksymään se, että hän vaan saa jatkaa murhaamista ja murhata kenet haluaa. Haukkuu vielä toisia suvaitsemattomiksi rasisteiksi.
Kun eihän tässä ole kyse siitä, että ei hyväksyttäisi ihmistä ihmisenä vaan siitä, että ei hyväksytä tekoa. Se on ihan eri asia.
Sitä paitsi psykologia tuntee sen, että homoksi ei synnytä kohdussa vaan kehdossa. Homouden takana on vääränlainen lapsi-vanhempi -suhde. Yksi tekijä on ainakin se, että poika ei ole saanut riittävästi isän rakkautta. Voi olla, että isä ei ole ollut kuvioissa koskaan. Tai isä on asunut samassa taloudessa, mutta on julma, kova ja rakkaudeton poikaa kohtaan. Silloin voi käydä niin, että poika alkaa hakea rakkautta muualta: toisilta miehiltä. Kyse ei silloin ole rakkaudesta vaan pikemminkin neuroosista. Homo itse ei välttämättä edes itse tajua, että tässä on tämmönen kuvio takana vaan voi aidosti luulla, että on syntynyt homoksi, koska on koko elämänsä elänyt ilman riittävää määrää isän rakkautta. Homot myös usein sanovat, ettei heitä ole hyväksytty lapsuuskodissa sellaisina kuin ovat, mutta kyse ei ole homouden hyväksymisestä vaan siitä, ettei heitä ole hyväksytty omana itsenään ihmisenä. Homous on tullut kuvioihin vasta vanhempana.
Toinen tekijä, joka tunnetaan on ylilempeä äiti. Tiedän erään lesbon, jonka äiti on ylisuojeleva ja pelkää jatkuvasti lesbon suunnilleen kuolevan. Sitten hän vaatii lesbotyttärelleen kaikenlaisia oikeuksia, mutta ei oikeastaan velvollisuuksia. Äiti vaatii, että toisten pitää auttaa ja palvella lesboa kaikissa hänen mielenliikkeissä. Ja lesbo saa tehdä kaikkea mitä haluaa eikä hänellä ole juurikaan velvollisuuksia hoitaa omia asioitaan. Äiti on hoitanut kaiken, koska on ylilempeä.
Ja jos joku ei minua suvaitse, eikä näitä minun sanoja eikä suvaitse sitä etten hyväksy homoutta, niin kuin en murhaakaan, niin katsokoot peiliin: Siellä se suvaitsematon ihminen katselee.
Sitä paitsi minulla on Suomen lain mukainen sananvapaus. Ja jos joku ottaa viestini pois, hän rikkoo sananvapautta eli Suomen lakia. Jos joku perustelee homouden hyväksymättömyyttään uskonnolla, niin Suomessa on myös uskonnon vapaus. Meillä toisinajattelijoilla on oikeus sanoa oma mielipide ja meillä on sanan- ja uskonnonvapaus. Teille ei ole annettu oikeutta rajoittaa, tuomita ja haukkua meitä.
Jokainen pitäköön huolen omasta vaelluksestaan.
Sitä paitsi mikä hyväksynnän haku homoilla ja lesboilla oikein on? Että kaikkien pitää hyväksyä heidät. On ihan normaalia, että kaikki ei hyväksy kaikkia. Ei meitä muitakaan kaikki hyväksy. Mitä sitten? Se on normaalia.
Hyväksyttekö itse kaikki? Myös ne, jotka eivät homoutta hyväksy? Suurinta erilaisuuden hyväksyntää on se, että itse hyväksyy myös sen, joka ei sinua itseä hyväksy.
Jos olet nyt sinut itsesi kanssa niin et sinä tarvi toisten hyväksyntää. Eikä sitä pidä vaatia. Se on pakottamista. Pakottaminen on väärin. Anna toisten olla hyväksymättä homoutta tai lesboutta ja elä itse omaa elämääsi. Heillä on oikeus omaan mielipiteeseen ja uskontoon. Anna kaikkien kukkien kukkia ja sateenkaaren värien näkyä. Homon ja lesbon tulee hyväksyä se, että suurin osa maailman ihmisistä ei koskaan tule hyväksymään homoutta. Piste. Joissain maissa homot tapetaan. Homon tai lesbon joku voi hyväksyä ihmisenä, mutta saman sukupuolen kanssa makaamista ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919