https://www.is.fi/politiikka/art-2000011326988.html
Jos maailmassa olisi enemmän Mikan kaltaisia miehiä, ei meillä olisi sotia ollenkaan. Koska jos se olisi jäänyt Mikan harteille, ei ruutia olisi keksitty ollenkaan, Kiuru jatkoi.
Kiuru sanoi, että päällisin puolin Aaltola näyttää fiksulta nuorelta mieheltä. Hän kuitenkin jatkoi sanomalla, että on itse ainoa lavalla oleva, joka näyttää siltä, mitä on.
– Minä näytän pieneltä ja vittumaiselta, ja sitähän minä olen!
Rajua tekstiä Krista Kiurusta ja Mika Aaltolasta
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Aaltola tuli rytinällä kansalaisten tietoisuuteen ja oli melkoinen lausuntoautomaatti ja keltainen neste läikkyi otsaluun takana. Nyt vajosi hiljaisuuteen Europarlamenttiin ja nostaa vain palkkionsa muuta ei tee enää.
- Anonyymi
Älä herjaa
Se oli siinä hetkessä mielialalääke - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä herjaa
Se oli siinä hetkessä mielialalääkeEi ole herjaamista, meillä on oikeus arvioida sellaisten henkilöiden toimia joiden palkat me maksamme. Veroeuroja maksan joka kuukausi yhteiseen kassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole herjaamista, meillä on oikeus arvioida sellaisten henkilöiden toimia joiden palkat me maksamme. Veroeuroja maksan joka kuukausi yhteiseen kassaan.
Ok.
Miten islampojat ja jambialaiset saadaan loisimasta punttisaleilta ym..
Suomessa taksit kehitetty raiskaamista varten?
Imaamit julkisuuteen vastaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683