Jonkun tietyn ihmisen puhelinnumeron vaikka olisi salainen numero? Onko Suomessa mahdollista salata puhelinnumeronsa niin ettei sitä kukaan saa mistään. Niin enkä ole mikään vainoaja mut oon miettinyt tätä asiaa jo vaikka kuinka kauan.
Onko mitään numerohakua josta saisi
45
466
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko edes kuullut prepaid liittymistä?
- Anonyymi
Siksihän se on salainen, ettei sitä saa.
- Anonyymi
Juu.
Haet käsiisi ihmisen jonka puhelinnumeron haluat.
Kysyt häneltä mikä hänen puhelinnumeronsa on.
Eli sinä olet se numerohaku.- Anonyymi
Tuskin onnistuu kun en näe enää missään kyseistä ihmistä mutta tuskin tarvitseekaan, muuten se saattaisi mennä vainoamisen puolelle.
Ehkä sieltä Tor verkosta saa. En tiedä sitten miten sinne pääsee. Ton kolmipiikkisen puhelinpistorasian kautta? Niitä kun näyttää olevan joka kämpässä, vaikka eivät vuosiin oo toimineet.
Ei ainakaan mistään virallisesta numerotiedustelusta saa.- Anonyymi
Olen joskus yrittänyt käyttää uteliaisuudesta tuota Tor-verkkoa mutta enhän mä osannut. Sehän on ollut lähinnä rikollisten suosiossa. Käsittääkseni huume ja asekauppiaiden ettei Poliisi pystyisi jäljittämään heitä. Poliisi kuitenkin onnistui hakkeroimaan tämän sipuliverkon. Onkohan tästä aikaa jo lähemmäs 10 vuotta.
- Anonyymi
Lapsellinen kysymys. Ei tietenkään ole
- Anonyymi
Lapsellisesta en tiedä mutta ehkä tyhmä kysymys.
- Anonyymi
Salainen numero on nimensä mukainen salainen eikä sitä saa mistään.
- Anonyymi
Ei edes 0 100 100 vaikka on mainostanut että sieltä löytyy kaikki tai 020202.
- Anonyymi
Sunlaisten vuoksi nuo salaiset numerot on olemassa
- Anonyymi
Kerro toki enemmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki enemmän.
No ettei sitä saa sellaiset jotka eivät osaa olla sitä etsimättä
- Anonyymi
Eiköhän se jollain ole. Se on puhelinnumeron tarkoitus, että sitä jaetaan ihmisille.
Pitäisi olla selvä signaali, ettei sitä saa tiedustelusta: sitä ei haluta jakaa. Se ei ole sinulle, jos sitä ei ole annettu sinulle. - Anonyymi
Tuskin kenenkään ihmisen kotiosoitetta tai puhelinnumeroa annetaan esim mistään väestötietorekisteristäkään jos sieltä kysyy.
Eikös senkin voi halutessaan estää? Mut en tiedä annetaanko numeroa tai osoitetta jos ei ole sitä kieltänyt. - Anonyymi
Ei ainakaan mun numeroa saa laillisesti
muut kuin vaan viranomaiset.
Eikä saa osoitettakaan.- Anonyymi
Ei edes väestötietorekisteristä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista ettet tiedä yhtään mitään mistään asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa. Pitäis olla turvakielto päällä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi tietää kun ei ole ollut tarvetta tietää aikaisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä kuvittelet tietäväsi mitä kukakin tietää ja mistä asioista?
Eikä kaikki ole perehtynyt varmastikaan ihan jokaiseen asiaan maailmassa.
Eikä tarviikkaan olla.
Mun mielestä on hyvä juttu että kysyy kun ei tiedä.
- Anonyymi
Toisaalta hyvin huolestuttavaa jos kenen tahansa tiedot sais helposti tai edes jollain keinolla kun on kaikenmaailman psykopaatteja.
- Anonyymi
No ei tietenkään saa mistään! Sitä varten minullakin on salainen puhelinnumero, ettei kuka tahansa soittele. Myös osoitteeni on salainen.
- Sheena - Anonyymi
Miten itselleen saa prepaid numeron?
- Anonyymi
🤦🏻♂️ Pyydä Irmaa käymään ärrällä ostamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot noin kiinnostunut Irmasta niin mee sen luo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo Irman kanssa tekemisissä, usko jo! Jos haluan prepaidin niin ostan itse!
- Anonyymi
Tosiaan saat kun meet ärrälle ja ostat sellasen.
Tai tilaat netistä.
♥️
- Anonyymi
Kuinka yksinkertainen voi ihminen olla??
- Anonyymi
Ehkä kysyy pelkän kysymisen takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kysyy pelkän kysymisen takia.
Specsavers sieltä saa makkaraa ilmaista
- Anonyymi
Nämä Ensiavunnumerot ja Poliisien numerot tulisi olla salaisia.
Jokaisen tulisi pyytää näitä A 4 paperein.- AnonyymiUUSI
Miten kukaan apua sitten saisi hätätilanteessa? Vaikka yleisestä hätänumerostahan sen Poliisinkin nykyään tavoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miten kukaan apua sitten saisi hätätilanteessa? Vaikka yleisestä hätänumerostahan sen Poliisinkin nykyään tavoittaa.
Se on huono juttu, kun poistivat sen poliisin oman numeron. Monet rikokset on jääny ilmoittamatta, kun eivät kenenkään henkee uhanneet.
- Anonyymi
Mietipä vähän aloittaja.
Jos onnistuisitkin soittamaan ko. numeroon, niin mitenkähän vastaaja suhtautuisi.
Minusta olisi erittäin epämiellyttävää, jos salaiseen numerooni soittaisin joku tuiki tuntematon. Epäasiallista.
Kuten joku kirjoitti salainen numero tarkoittaa salaista.
Toinen asia. Toisen henkilön puhelinnumeroa ei saa luovuttaa eteenpäin kysymättä numeron omistajan lupaa saati sähköpostiosoitteita ei pidä ynnätä muiden postinsaajien kanssa ellei ole lupaa.
Taustalla on idea tietosuojaturvasta.
Vilma
Aloittaja. Älä riko toisen tietosuojaturvaa.- Anonyymi
Ainoastaan poliisi saa salaisen numeron selville tarvittaessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan poliisi saa salaisen numeron selville tarvittaessa.
Ja tämä perustuu varmaankin operaattoreiden velvollisuuteen antaa tiedot Poliisille jotain riittävän vakavaa rikosta epäiltäessä.
- Anonyymi
Poistuminen juhlista onkin taidetta yhtäkaikkisesti.
- AnonyymiUUSI
Joko tiedustelet numeroa yhteiseltä tutulta tai kysyt henkilöltä suoraan. Salainen on salainen.
Sanotaanko näin, että kun tarpeeksi otat vastaan pilasoittoja ja häiriköintiä, niin kummasti se uusi puhelinnumero ja sen salaiseksi pistäminen alkaa kiinnostamaan.
- AnonyymiUUSI
Munkaan numero pitäisi olla missään nähtävillä mutta silti siihen tulee välillä soittoja oudoista numeroista. Varmaan jostain ulkomailta ja joskus joiltain kaupustelijoilta.
Anonyymi kirjoitti:
Munkaan numero pitäisi olla missään nähtävillä mutta silti siihen tulee välillä soittoja oudoista numeroista. Varmaan jostain ulkomailta ja joskus joiltain kaupustelijoilta.
Ihan parasta, kun lehtimyyjät ei enää soittele.
- AnonyymiUUSI
poleasto vpo ,emm' saöa,oest' tao illpsjerraa åooöppm kps pm åeottp ,oml' aööe ,emee kokonaan piiloon
- AnonyymiUUSI
Ei kai? Toivottavasti ei.
Jasu- AnonyymiUUSI
Haluan pitää numeroni salaisena, kun en halua kuka tahansa voi soitella mulle.
Jasu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527