Loppu kesä syksy 2025 sää ennuste Suomessa.

Anonyymi-ap

Minä olen enustannut kylmä kesä ja tulikin lämmintä olenko ennustanut väärin?

En ole ennustanut väärin se on vain hetkellinen se helle jakso se päätyy perjantaina 18.07.2025.

Sen jälken tule taas kylmempää säätä mutta kuiteskin paljon lämpöisempi säätä kun ennen tätä helle jaksoa lämpötila pysy sinä +23.0c - +24.0c.

Mutta manantai 28.07.2025 asti se on kuiteskin vähän lämpöisempi kun mitä se on tähän mennessä ollut mutta ei ihan helle lukemia mutta lähellä helle lukemia eli lämpötila pysy sinä +23.0c - +24.0c.

Sen manantai 28.07.2025 jälken se on taas yhtä kylmä kun tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa.

Mutta tuleko elokuussa lämmin jakso ennen koulun alkamista?

Sittä minä en ole niin varma se lämmin jakso mitä olis pitännyt alkaa elokuussa kun koulut alkaa alkoi jo.

Sen takia kun ne sää blokit antoi jo periksi ja ne lukiutunet suihku virtaukset antoivat jo periksi ja sää asetelma muuttui niin että saatin lämmintä ilma tänne Suomen.

Mutta minä silti ennustetaan että elokuu tule olemaan lämmin kun ne sää blokit antoi periksi ja ne lukiutunet suihku virtaukset anti periksi ja sää asetelma muuttui niin että saatin lämmintä ilma tänne Suomen.

Tämä anta mahdollisuuden sihen että elokuu tule olemaan lämmin.

Se on ainakin lämpöisempi kun mitä kevät ja kesä on ollut tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa.

Eli kevät ja kesä 2025 on ollut kylmä ja sateinen mutta ennen heinäkuun puoli väliä tuli helle jakso joka kesti vikkon sen jälken sää vileni ja tuli kylmempää säätä mutta silti paljon lämpöisempi kun tähän mennessä.

Heinäkuu ja elokuu vaihtessa tule taas yhtä kylmä ja sateinen sää kun tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa mutta elokuun puolessa välissä tule taas vikkon kestävä helle jakso sen jälken tule taas kylmempää säätä mutta paljon lämpöisempi sää kun mitä se on ollut ennen tätä helle jaksoa ja elokuun ja syyskuun vaihtessa tuli taas yhtä kylmä ja sateinen sää kun tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa.

Ja tätä pidemmälle en osa ennusta koska ennusteen epä varmuus kasva mutta syyskuun puolessa välissä taas lämpene mutta ei ihan helle lukemia mutta lämpötila pysy +22.0c - +24.0c ja se jatkuu lokakuun alkuun asti ja lokakuun puolessa välissä tule taas pakkasia ja lämpötila pysy sinä +1.0c ja -2.0c välissä ja tätä pidemmälle en osa ennusta.

0

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        89
        6052
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        334
        5309
      3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        21
        2686
      4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        51
        2615
      5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        84
        1875
      6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        105
        1697
      7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        114
        1571
      8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        18
        1533
      9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
        Kemijärvi
        124
        1454
      10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
        Ikävä
        135
        1413
      Aihe