Minä olen enustannut kylmä kesä ja tulikin lämmintä olenko ennustanut väärin?
En ole ennustanut väärin se on vain hetkellinen se helle jakso se päätyy perjantaina 18.07.2025.
Sen jälken tule taas kylmempää säätä mutta kuiteskin paljon lämpöisempi säätä kun ennen tätä helle jaksoa lämpötila pysy sinä +23.0c - +24.0c.
Mutta manantai 28.07.2025 asti se on kuiteskin vähän lämpöisempi kun mitä se on tähän mennessä ollut mutta ei ihan helle lukemia mutta lähellä helle lukemia eli lämpötila pysy sinä +23.0c - +24.0c.
Sen manantai 28.07.2025 jälken se on taas yhtä kylmä kun tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa.
Mutta tuleko elokuussa lämmin jakso ennen koulun alkamista?
Sittä minä en ole niin varma se lämmin jakso mitä olis pitännyt alkaa elokuussa kun koulut alkaa alkoi jo.
Sen takia kun ne sää blokit antoi jo periksi ja ne lukiutunet suihku virtaukset antoivat jo periksi ja sää asetelma muuttui niin että saatin lämmintä ilma tänne Suomen.
Mutta minä silti ennustetaan että elokuu tule olemaan lämmin kun ne sää blokit antoi periksi ja ne lukiutunet suihku virtaukset anti periksi ja sää asetelma muuttui niin että saatin lämmintä ilma tänne Suomen.
Tämä anta mahdollisuuden sihen että elokuu tule olemaan lämmin.
Se on ainakin lämpöisempi kun mitä kevät ja kesä on ollut tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa.
Eli kevät ja kesä 2025 on ollut kylmä ja sateinen mutta ennen heinäkuun puoli väliä tuli helle jakso joka kesti vikkon sen jälken sää vileni ja tuli kylmempää säätä mutta silti paljon lämpöisempi kun tähän mennessä.
Heinäkuu ja elokuu vaihtessa tule taas yhtä kylmä ja sateinen sää kun tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa mutta elokuun puolessa välissä tule taas vikkon kestävä helle jakso sen jälken tule taas kylmempää säätä mutta paljon lämpöisempi sää kun mitä se on ollut ennen tätä helle jaksoa ja elokuun ja syyskuun vaihtessa tuli taas yhtä kylmä ja sateinen sää kun tähän mennessä ennen tätä helle jaksoa.
Ja tätä pidemmälle en osa ennusta koska ennusteen epä varmuus kasva mutta syyskuun puolessa välissä taas lämpene mutta ei ihan helle lukemia mutta lämpötila pysy +22.0c - +24.0c ja se jatkuu lokakuun alkuun asti ja lokakuun puolessa välissä tule taas pakkasia ja lämpötila pysy sinä +1.0c ja -2.0c välissä ja tätä pidemmälle en osa ennusta.
Loppu kesä syksy 2025 sää ennuste Suomessa.
Anonyymi-ap
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568