Kävin suihkussa, mutta en peseytynyt.

Anonyymi-ap

Kunhan vain hengailin siellä. Jätin myös kuivaamatta, jotta menee lämpöenergiaa veden haihduttamiseen.

Hitsi, kun tuo korvausilma tulee suoraan ikkunoiden kautta. Ulkona on nyt 29⁰c ja sisällä 27⁰c.

>simiti<

12

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänne on lupailtu yöksi vain 16°, joten tuuletan koko yön. Saas nähdä pitäneekö paikkaansa. Nyt sisällä on liian lämmin. Eip ole mittaria minulla, muuta kuin oma tukala oloni. Ja se sanoo, että lämpöä on ihan tarpeeksi ja pikkuisen liikaa...

• Anonyymi

No joo. Nyt mulla sisällä vieläkin 28⁰ ja ulkona enää 25⁰. Enimmillään kävi ulkona 30⁰ eikä pilvenhattaraa missään.

Sitten kun tämä on päätyhuoneisto ylimmässä kerroksessa, niin kesäisinhän se paistaa tähän lähes ympärivuorokautisesti. Öisin vähän vähemmän.

Mutta ei lämpö luita riko. Mönkijä rikkoo. 😁

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

No joo. Nyt mulla sisällä vieläkin 28⁰ ja ulkona enää 25⁰. Enimmillään kävi ulkona 30⁰ eikä pilvenhattaraa missään.

Sitten kun tämä on päätyhuoneisto ylimmässä kerroksessa, niin kesäisinhän se paistaa tähän lähes ympärivuorokautisesti. Öisin vähän vähemmän.

Mutta ei lämpö luita riko. Mönkijä rikkoo. 😁

>simiti<

Heh.. on sullakin oltavat. Ollaan kiitollisia, että tähänkin kesään saatiin lämpöä. Oli jo ikävää palelka koko ajan.. :)

• Olen käynyt lomalla kaksi kertaa päivässä uimassa. En ole ikinä haissut näin pahalle. Kyllä se puhdistautuminen vaatii saippualla jynssäämisen.

• Anonyymi

Jos et käynyt uimahallissa useasti päivässä, niin luonnonvedet on täynnä kalojen ja muiden uimareiden pissaa ja kakkaa. Siitä haju.

En nyt kuitenkaan viitsi saippualla jynssätä useita kertoja päivässä, ellen hikoile tai paskoonnu.
        On mulla tommonen kattopropellikin, mutta kun sitä ei uskalla pyörittää lujaa.
        Se huojuu niin kovasti, että se on tasapaino häiriöinen.
        Ihan kuin omistajansakin, mutta mulla on siitä lääkärinlausunto, mikä lie kattopropellin tekosyy?

>simiti<

• Anonyymi

Epäterveellistä, iho ja huonekalut/tekstiilit myös kärsivät.

- Sheena

• Anonyymi

Mulla on 70 luvun nahkasohvat ja ihokin on pienin tämän organismin murheista.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on 70 luvun nahkasohvat ja ihokin on pienin tämän organismin murheista.

>simiti<

Hyh, en edes uskalla kuvitella hajua ja ajatella pahismikrobeja..

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh, en edes uskalla kuvitella hajua ja ajatella pahismikrobeja..

- Sheena

Ne on kylläkin hyvismikrobeja, jotka sitä metaania ja muita pahanhajuisia kaasuja tuottaa.

Olisi hauska nähdä sinut rikkivetysäiliön lähellä ilman kaasusuotimia. 😁 Silloin vähän ahdisti, kun tuli ammoniakkivuoto ja lähellä ei ollut yhdistelmäpatruunoita moottorimaskiin.

Isollakin miehellä vesi valui silmistä, mutta lopetin tekemisen vasta happimittarin hälyttäessä. Perkele.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on kylläkin hyvismikrobeja, jotka sitä metaania ja muita pahanhajuisia kaasuja tuottaa.

Olisi hauska nähdä sinut rikkivetysäiliön lähellä ilman kaasusuotimia. 😁 Silloin vähän ahdisti, kun tuli ammoniakkivuoto ja lähellä ei ollut yhdistelmäpatruunoita moottorimaskiin.

Isollakin miehellä vesi valui silmistä, mutta lopetin tekemisen vasta happimittarin hälyttäessä. Perkele.

>simiti<

Kirjoita korjaus metaani on etaani, niin poistoon lähtee.

• Anonyymi

Ämpäriin vettä ja jääpaloja ja ranteet vesihanan alle, niin et valita yhtään.
      Helppoa.
      Vilma

• Anonyymi

Junttipoistelija ei tajua e taanin olevan eri asia kuin e tanolin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3064
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1880
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      76
      1596
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1368
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1299
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1099
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      106
      1096
    Aihe