Testailen tämän palstan toimintaa

.. josko uudella rekulla olisi parempi toimivuus. Epäilen sitä että turhaa leikkimistä kuitenniin.

No minulla oli tylsää.

65

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitänee vielä kirjoittaa joku viestikin..

• Hitto.. vellikello toimi.

• Todella hämmentävää.

• Pirppis kirjoitti:

Todella hämmentävää.

Se meinaan toimii..

• Pirppis kirjoitti:

Se meinaan toimii..

Korjaan.. se toimii satunnaisesti. Eli ei toimikaan. :(

• Pirppis kirjoitti:

Korjaan.. se toimii satunnaisesti. Eli ei toimikaan. :(

Minulle tulee osa viesteistä vellikelloon, osa ei. Ärsyttää kun jää sitten vastaamatta.

• Palstakamu kirjoitti:

Minulle tulee osa viesteistä vellikelloon, osa ei. Ärsyttää kun jää sitten vastaamatta.

Tuo ei ole vain ärsyttävää, voisin käyttää valikoidun repertuaarin kirosanoja kuvaamaan miltä se minusta tuntuu. Mutta kun poistobotti on aika herkkä...

• Anonyymi

Oliko pikku tarkkailijan taustalla pyöreä ikkuna, laivalla otaksun. - cu-

• Häh?? Selvennä pliis.. tarkkailijan toki ymmärsin, mutta mikä ympyrä ja laivalla..?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Häh?? Selvennä pliis.. tarkkailijan toki ymmärsin, mutta mikä ympyrä ja laivalla..?

Eli siinä vanhassa kuvassa takanasi näytti olevan pyöreä ikkuna ja siitä tulkitsin laivan hytin. Muistaakseni laivoissa oli pyöreät ikkunat. Joo, tämä pätkähti yhtäkkiä muistiin tässä yhteydessä. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Eli siinä vanhassa kuvassa takanasi näytti olevan pyöreä ikkuna ja siitä tulkitsin laivan hytin. Muistaakseni laivoissa oli pyöreät ikkunat. Joo, tämä pätkähti yhtäkkiä muistiin tässä yhteydessä. - cu-

Tarkkailijakuva on minun ensimmäisen luokan koulukuva. Vuodelta -81. Mutta profiilikuva oli silloin pyöreä eikä kantikas. Johtuosiko se muistikuva siitä..?

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

jaah täsätä ikkunasta kurkistaapi jin ja jang jos oikein tulkitsin 😁

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jin_ja_jang#:~:text=Jinjangia hyödynnetään perinteisessä kiinalaisessa lääkinnässä,sekä ruokavalion ja elämäntyylin muutokset.

Juu.. uskon vahvasti dualismiin ja siihen että kaikella on kääntöpuolensa. Siihen tuo symboli on kuvaava.

-cu- vain viittasi vanhaan lapsuudenkuvaani joka minulla oli aikoinaan profiilissa. Poistin sen, sillä satiin paljon valituksia siitä, että mun ja Randen profiilit meni helposti sekaisin. Eli vaihdoin sen yleisön pyynnöstä...

• Anonyymi
        Pirppis kirjoitti:

Juu.. uskon vahvasti dualismiin ja siihen että kaikella on kääntöpuolensa. Siihen tuo symboli on kuvaava.

-cu- vain viittasi vanhaan lapsuudenkuvaani joka minulla oli aikoinaan profiilissa. Poistin sen, sillä satiin paljon valituksia siitä, että mun ja Randen profiilit meni helposti sekaisin. Eli vaihdoin sen yleisön pyynnöstä...

No nyt muistan, pellavapäitä kumpikin...olin itsekin nappulana, kumma juttu miten aika on tummentanut. Murrosiässä varmaan ne suurimmat värimuutokset siinä vaiheessa kun hormonit oikein lähtevät jylläämään

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt muistan, pellavapäitä kumpikin...olin itsekin nappulana, kumma juttu miten aika on tummentanut. Murrosiässä varmaan ne suurimmat värimuutokset siinä vaiheessa kun hormonit oikein lähtevät jylläämään

Mä taisin tummua jo ennen varsinaista teiniyttä. Olin pikkuisena sellainen suklaasilmäblondi .. pikkuruinen ja söpö.

Suklaasilmät on edelleen, mutta söpöys on kohtalaisen karissut jo vuosien myötä. Tilalle on tullut tämä valloittava persoonani. :)

• Anonyymi
        Pirppis kirjoitti:

Mä taisin tummua jo ennen varsinaista teiniyttä. Olin pikkuisena sellainen suklaasilmäblondi .. pikkuruinen ja söpö.

Suklaasilmät on edelleen, mutta söpöys on kohtalaisen karissut jo vuosien myötä. Tilalle on tullut tämä valloittava persoonani. :)

😄no sitten sulle käynyt yhtä hullusti kuin meikäläisellekin, äidin komeasta pojasta kasvoi jotain ihan muuta ja jäljelle jäi vain tämä hurmaava luonteeni ja loistavan huono huumorintajuni jonka kanssa ihmiskunta joutuu tekemään tuttavuutta palstalla lähes päivittäin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

😄no sitten sulle käynyt yhtä hullusti kuin meikäläisellekin, äidin komeasta pojasta kasvoi jotain ihan muuta ja jäljelle jäi vain tämä hurmaava luonteeni ja loistavan huono huumorintajuni jonka kanssa ihmiskunta joutuu tekemään tuttavuutta palstalla lähes päivittäin 😂

Minä taidan pitää siitä huonosta huumorista itsekin.. :)
        Sinua olen alkanutkin pikkuisen piikittelemään jotta huumorikukkasesi alkaisi kukkimaan.. ihan kuule siksi kun annoit minulle luvan siihen.. joten aika lailla oma häpeäsi.. tai no.. minun häpeäni...

Onnekseni en juurikaan osaa hävetä mitään. Mielestäni se on aika turha tunne jos osaa olla rehellinen itselleen. Meinaan vaan, että silloin kun on rehellinen itselleen, on harvemmin mitään hävettävää.

• Anonyymi
        UUSI
        Pirppis kirjoitti:

Minä taidan pitää siitä huonosta huumorista itsekin.. :)
        Sinua olen alkanutkin pikkuisen piikittelemään jotta huumorikukkasesi alkaisi kukkimaan.. ihan kuule siksi kun annoit minulle luvan siihen.. joten aika lailla oma häpeäsi.. tai no.. minun häpeäni...

Onnekseni en juurikaan osaa hävetä mitään. Mielestäni se on aika turha tunne jos osaa olla rehellinen itselleen. Meinaan vaan, että silloin kun on rehellinen itselleen, on harvemmin mitään hävettävää.

Minähän nautin pienestä piikittelystä, se jos mikä saa ponit laukkaamaan ☺️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän nautin pienestä piikittelystä, se jos mikä saa ponit laukkaamaan ☺️

Ai, lyöt vettä kuumalle kiukaalle..? Lissee löylyä ettehei tule kylymä!

No juu...
        Osaan kuulemma tahtomattanikin olla veetumainen, joten saat si sanoa jos menee yli.

😄

• Katsotaampa, pystynkö oikeasti olemaan kahdella sivulla samanaikaisesti rekkautuneena ja kirjoittelemaan itselleni...

• Ei pysty. Mahdottomuus. Kun käyttää toisella sivulla rekkua, toinenkin päivittyy samaksi. Eli se niistä salaliittoteorioista. Muka multinikki.. pah.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei pysty. Mahdottomuus. Kun käyttää toisella sivulla rekkua, toinenkin päivittyy samaksi. Eli se niistä salaliittoteorioista. Muka multinikki.. pah.

Pystyy jos vaan tekee sillattis, no antaa olla.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei pysty. Mahdottomuus. Kun käyttää toisella sivulla rekkua, toinenkin päivittyy samaksi. Eli se niistä salaliittoteorioista. Muka multinikki.. pah.

Avaat ensiksi netin kahdella eri käyttäjätilillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Avaat ensiksi netin kahdella eri käyttäjätilillä.

Jaa, kun en osaa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mikään ei ole mahdotonta - terveisin multinikkimies :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei se kamera puhelimessa turhan päiten ole, iriksen tunnistustekniikalla toimii ja kosketusnäytön puolella sormenjälkitunnistus pitää lopuista tunnistuksista huolen, nappaa näyttökuvan painalluksista 130 kertaa sekunnissa :D
        Lisäksi seuraavalla kertaa kun käyt verikokeessa niin samalla verenkiertoon ujutetaan nanobotti joka on erikoistunut lukemaan rem unen aikaista aivotoimintaa :D
        -terveisin multinikkimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kamera puhelimessa turhan päiten ole, iriksen tunnistustekniikalla toimii ja kosketusnäytön puolella sormenjälkitunnistus pitää lopuista tunnistuksista huolen, nappaa näyttökuvan painalluksista 130 kertaa sekunnissa :D
        Lisäksi seuraavalla kertaa kun käyt verikokeessa niin samalla verenkiertoon ujutetaan nanobotti joka on erikoistunut lukemaan rem unen aikaista aivotoimintaa :D
        -terveisin multinikkimies

Tarkoitatko aloittaja siis sitä, että olet se kuuluisa palstasetä, joka on esiintynyt kymmenillä eri nikeillä täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko aloittaja siis sitä, että olet se kuuluisa palstasetä, joka on esiintynyt kymmenillä eri nikeillä täällä?

Aloittaja olen minä ja en ole esiintynyt koskaan. En esitä. Joten se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö näkijä pysty näkemään, tietäjä tietämään :D
        terveisin multinikkimies

• Pujottelijan puhe poistettiin pois palstalta

• Huomasin saman..

• Pirppis kirjoitti:

Huomasin saman..

Minulle sattui tänään aamulla hassuja, luulin että on perjantai. Hämmästyin suuresti kun totuus valkeni

• pujotteIija kirjoitti:

Minulle sattui tänään aamulla hassuja, luulin että on perjantai. Hämmästyin suuresti kun totuus valkeni

No kunhan et ensiviikolla unohda torstaina, että on torstai.

• Pirppis kirjoitti:

No kunhan et ensiviikolla unohda torstaina, että on torstai.

En voisi unohtaa. Onko aikataulu jo selvillä?

• pujotteIija kirjoitti:

En voisi unohtaa. Onko aikataulu jo selvillä?

Eipä ole aikataulusta vielä puhetta ollut..

• Pirppis kirjoitti:

Eipä ole aikataulusta vielä puhetta ollut..

Keskustellaan siitä selvästi ennen torstaita

• pujotteIija kirjoitti:

Keskustellaan siitä selvästi ennen torstaita

Juu. Keskustellaampa hyvinkin..

• Vastauksien haku ei toimi vieläkään.. mikä minulle ei ole iso juttu jos vellikello vaan toimisi..

• Hmh, itseä taas huvittais muuten vain vaihtaa nikkiä, kun tuntuu aiheuttavan niin paljon paskaa asennetta ja ennakkoluuloja. Kiva kuva sulla. ☺️

• Tää nikki toimii paremmin kuin vanha. Se on selviö, mutta en vielä ole päässyt kaikista jutuista ihan konsensukseen .. :)

• Oma viestihistoria on näkyvissä uudessa profiilissa. Sitä kautta pystyy hyppäämään kyseiseen ketjuun ja kommenttiin.

• Viestihistoria löytyy uuden profiilin alta. Uusimmat kommentit osiosta. Vanhalla rekulla tätä toimintoa ei ole.

• Tämä rekkuprofiili jotenkin tunnistaa ketjut jotka olen lukenut toisella rekulla. En ymmärrä miten..

• Anonyymi

Ei täällä oikeasti ole muita kuin minä. Olen kymmenillä rekisterihahmoilla ja anonyymina. Jänskättää, että milloinhan mode tajuaa tämän, kun ip on kaikissa eri ja vieläpä kierrätetty eri palvelimien kautaa.
      BUAHAHHAA!

>simiti<

• Hähää! Pitäisikös minunkin opetella nörttiyksiä ihan sen takia, kun voin sitten liittyä seuraasi multinikkeilemään?

• Anonyymi

Että osaa olla mieeeleenkiintoisaaaaa.

• Anonyymi

Mikäpä sinusta ei olisi myrkyllinen ihminen mielenkiintoisaa mitä tulee tämän äijän tyhjänpäiväisiin keskusteluihin itsensä kanssa tietäen pakkoajatuksesi näitä sen luomia profiileja kohtaan. Sanon tietäen kun se näkyy täällä erittäin selvästi. Paranemisia👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäpä sinusta ei olisi myrkyllinen ihminen mielenkiintoisaa mitä tulee tämän äijän tyhjänpäiväisiin keskusteluihin itsensä kanssa tietäen pakkoajatuksesi näitä sen luomia profiileja kohtaan. Sanon tietäen kun se näkyy täällä erittäin selvästi. Paranemisia👍

8:32
        Mitäs satuilet keitetystä lampaanpäästä.
        Helle sulattanut joiltain järjen hiputkin.
        Mieeeelenkiintoista tuo minäminäminä, muttei mitään asiaa.

• Tunnustan, Olen Gattino, Turhis on yksinkertainen, helppo ja hauska.
      Siksi on Turhis. Turhis jatkaa...
      (Tänään on kännätty)

• Tere,tere. Kiitos tunnustuksestasi. Otan sen lämpimästi vastaan.

• Pirppis kirjoitti:

Tere,tere. Kiitos tunnustuksestasi. Otan sen lämpimästi vastaan.

Turhis aloitti jo viime kesänä, viestiarkistossa nuo viestit eivät kuitenkaan näy.

Tänä kesänä Turhis tuli taas.
        Kyseessä on jonkinlainen kausiluontoinen jakomielisyys.

Erityisesti tykästyin Turhiksen nauruun 😄🧸🧸🧸
        Sillä tuntuu olevan hauskaa ihan yksinään. :)

• Gattino kirjoitti:

Turhis aloitti jo viime kesänä, viestiarkistossa nuo viestit eivät kuitenkaan näy.

Tänä kesänä Turhis tuli taas.
        Kyseessä on jonkinlainen kausiluontoinen jakomielisyys.

Erityisesti tykästyin Turhiksen nauruun 😄🧸🧸🧸
        Sillä tuntuu olevan hauskaa ihan yksinään. :)

Kyllä vain viestiarkisto on luettavissa tuolla uudessa profiilissa jo viime vuodelta.. kävin vilasemassa. En juurikaan lukenut niitä, mutta sen hokasin, ettei Turhis ole turhan korrekti.. mikä ehkä ihan hyvä.

• UUSI
        Pirppis kirjoitti:

Kyllä vain viestiarkisto on luettavissa tuolla uudessa profiilissa jo viime vuodelta.. kävin vilasemassa. En juurikaan lukenut niitä, mutta sen hokasin, ettei Turhis ole turhan korrekti.. mikä ehkä ihan hyvä.

"Turhis ole turhan korrekti.. mikä ehkä ihan hyvä."

Kun kuulee, että toinen on viettänyt kaksoiselämää jo vuoden, se on varmasti hämmentävää.
        Ole huoleti. Turhis on vastuullinen ja omaa korkean moraalin.

Olisi kiva olla fiktiivinen hahmo, eläytyä erilaisiin persooniin, mutta kuitenkin niin, että kaikki ymmärtävät kuka olen.
        Se ei olisi valehtelua, jota inhoan, vaan jonkinlaista näyttämötaidetta.

Dialogi fiktiivisen hahmon kanssa voisi toimia. Sille lässytetään kuin joulupukille, vaikka kaikki tietävät että äijä on naapurin setä.

Mutta juuri nyt tämä idea tuntuu rasittavalta. 😊

• UUSI
        Gattino kirjoitti:

"Turhis ole turhan korrekti.. mikä ehkä ihan hyvä."

Kun kuulee, että toinen on viettänyt kaksoiselämää jo vuoden, se on varmasti hämmentävää.
        Ole huoleti. Turhis on vastuullinen ja omaa korkean moraalin.

Olisi kiva olla fiktiivinen hahmo, eläytyä erilaisiin persooniin, mutta kuitenkin niin, että kaikki ymmärtävät kuka olen.
        Se ei olisi valehtelua, jota inhoan, vaan jonkinlaista näyttämötaidetta.

Dialogi fiktiivisen hahmon kanssa voisi toimia. Sille lässytetään kuin joulupukille, vaikka kaikki tietävät että äijä on naapurin setä.

Mutta juuri nyt tämä idea tuntuu rasittavalta. 😊

Eihän Gattinokaan ole sun ensimmäinen nikki.. nyt en muista mikä olit aiemmin..

Taidan minäkin siirtyä tähän Pirppikseen kun tuntuu toimivan paremmin kuin vanha rekku.
        Ja minusta nähden ole just niin jakomielinen kuin haluat. Ei haittaa pätkääkään minua.
        Et ole varmastikaan ainoa.
        Ei ole oma juttuni, mutta jokainen tyylillään.

Ja juu tuo tarve näytellä eri hahmoja.. itseltäni puuttuu se kyky kokonaan. En osaa, joten en ymmärrä sitä ollenkaan.

Se, etten ymmärrä sitä ei tee siitä paheksuttavaa. Simppelisti en vaan ymmärrä. Se on kai vajavaisuuttani, mutta olen sen elämältä oppinut, ettei kaikkea tarvii aina ymmärtää. Asioita vain on.

Olin ihan hyvää pataa myös palstan tunnetun multinikkimiehen kanssa pitkään, mutta sitten mielipiteeni loukkasi häntä. Aika pahastikin taisi loukkaantua. No, en voi mielipiteilleni mitään ja jos minun ei sallita olla minä itse, niin samapa tuo sitten.

Jos sinun itseesi kuuluu tuo "näyttämötaide" niin mikäpä minä sitä arvostelemaan. Joten anna palaa vaan. Toteuta itseäsi.

• Anonyymi

Multi-Nick.

hmmmmmmm... näyttää toimivan, tuli mieleen että pitäisikö kokeilla kuuluisaa namer3-tietokoneohjelmaani joka muodostaa palstan nimistäkin omia yhdistelmiään, nimiä toisten nimistä, on pitkä aika ja on eri koneella tuo koodi eli noin 3 metrin etäisyydellä kone jossa tuo on eli en jaksa.

Noh 1st aamu kun joku hiton hiusmurtuma oli olkapäässä pystyn nostamaan kättä ylöspäin ainaisesti järkyttävää vihlovaa kipua olkapäässä.

Taisin törmätä johonkin oveen yön pimeydessä olkapää osui ja... aina pitäisi pitää käsi edessä jotta näkee pimeydessä vastaan tulevat esteet...

• Paska tsäkä jos loukkasit olkapääsi.
        Ite en harhaile yöllä pimeässä ollenkaan, mulla on yövalona sellainen himmeä ledikranssi. Antaa sen verran valoa tupaan, ettei tule kompuroitua pimeässä.

• Anonyymi

Aloituksen otsikko on virheellinen.
      Pitäisi olla, että tulin kirjoittamaan tänne lähinnä itsestäni...
      Mieeeelenkiintoista

• Anonyymi

Hienoa että jaksat olla edelleenkin mielenkiinnostunut aiheesta :D

• Anonyymi

Jos tekee aloituksen niin sori vaan aika helposti keskustelee myös itsestään.
        Ei siinä voi oikein kenenkään muun puolesta puhua.

• Loistavaa kritiikkiä! Piti ihan antaa peukutus...

Minäpä puhun tästälähtien vain sinusta ja sinun puolestasi.. ok? Sinun asioistasi ja sinusta. Sitähän vissiin kaipaat?

En ala oikeasti looseriksi joka tekee oletuksia toisten asioista. Olen alani asiantuntija vain yhdessä asiassa; ja se on minä. En voi kertoa kenenkään muun elämäntarinoita täällä. Se olisi noloa. Ja jopa törkeää ilman lupaa.

Sikseen, minua aika vähät kiinnostaa ruikuttaa toisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. En osaa olla katkera elämällekään, joten en voi kiukutella siitäkään täällä.

Toisekseen, olen täällä palstalla ihan oma itseni kaikkine mielipiteineni. Ja jokaisella saa olla omat mielipiteensä, kuten minullakin. Ja sinulla.

Minä keskityn puhumaan itsestäni ja sinä keskityt tässä kommentissasi puhumaan minusta. Pikkuisen voisit kuitenkin miettiä noin niinkuin aikuisten oikeasti mitä kritiikkisi oikeastaan koskee.. sitä että keskustelen vain omista lähtökohdistani. Itse pidän sitä verrattain mainiona asiana.

Mielipiteenäni keskusteleminen on juurikin mielipiteiden vaihtamista. Sinä sanot oma kantasi ja minä omani.. siitä syntyy se keskustelu.

Olet ehkä tottunut vain peesaileviin ihmisiin ja saatat itsekin olla sellainen, niin ymmärrän, että yksilö, joka ei sitä harrasta alkaa ärsyttämään.

Tai sitten sinulla on henkilökohtainen ongelma minua vastaan ja siksi et kykene asialliseen keskusteluun kanssani.
        Oikeasti en tiedä, mutta väliäkö tuon...

• Anonyymi
        Pirppis kirjoitti:

Loistavaa kritiikkiä! Piti ihan antaa peukutus...

Minäpä puhun tästälähtien vain sinusta ja sinun puolestasi.. ok? Sinun asioistasi ja sinusta. Sitähän vissiin kaipaat?

En ala oikeasti looseriksi joka tekee oletuksia toisten asioista. Olen alani asiantuntija vain yhdessä asiassa; ja se on minä. En voi kertoa kenenkään muun elämäntarinoita täällä. Se olisi noloa. Ja jopa törkeää ilman lupaa.

Sikseen, minua aika vähät kiinnostaa ruikuttaa toisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. En osaa olla katkera elämällekään, joten en voi kiukutella siitäkään täällä.

Toisekseen, olen täällä palstalla ihan oma itseni kaikkine mielipiteineni. Ja jokaisella saa olla omat mielipiteensä, kuten minullakin. Ja sinulla.

Minä keskityn puhumaan itsestäni ja sinä keskityt tässä kommentissasi puhumaan minusta. Pikkuisen voisit kuitenkin miettiä noin niinkuin aikuisten oikeasti mitä kritiikkisi oikeastaan koskee.. sitä että keskustelen vain omista lähtökohdistani. Itse pidän sitä verrattain mainiona asiana.

Mielipiteenäni keskusteleminen on juurikin mielipiteiden vaihtamista. Sinä sanot oma kantasi ja minä omani.. siitä syntyy se keskustelu.

Olet ehkä tottunut vain peesaileviin ihmisiin ja saatat itsekin olla sellainen, niin ymmärrän, että yksilö, joka ei sitä harrasta alkaa ärsyttämään.

Tai sitten sinulla on henkilökohtainen ongelma minua vastaan ja siksi et kykene asialliseen keskusteluun kanssani.
        Oikeasti en tiedä, mutta väliäkö tuon...

Puhu oikeasti kuten olisit tuo tyyppi joka syyttää sua itsesi esiintuomisesta.

Se voisi minusta mennä näin:

Ahdistun kun joku personoi itsensä nimimerkin alle ja inhoan kun en itse pysty siihen. Voisin kertoa itsestäni kyllä kaikkea, mutta enyä jos joku tunnistaa, entä jos en olekaan mitä luulen?

Ärsyttää kun en voi olla mitä olen, joten dissaan ja huutelen mitä vaan voin anomuumina..

Känni ja huutelu ärsyttävile tyypeille...ihsnaa....

• Anonyymi kirjoitti:

Puhu oikeasti kuten olisit tuo tyyppi joka syyttää sua itsesi esiintuomisesta.

Se voisi minusta mennä näin:

Ahdistun kun joku personoi itsensä nimimerkin alle ja inhoan kun en itse pysty siihen. Voisin kertoa itsestäni kyllä kaikkea, mutta enyä jos joku tunnistaa, entä jos en olekaan mitä luulen?

Ärsyttää kun en voi olla mitä olen, joten dissaan ja huutelen mitä vaan voin anomuumina..

Känni ja huutelu ärsyttävile tyypeille...ihsnaa....

Aika hyvä.. mutta minullapa ei tuo sanansäilä ole noin hallussani. :) sulla taasen aina ollut.

• Anonyymi

Tuskin tätä saittia halutaan parantaa....

Äppien puolelle valuu keskustelut....

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisiköhän sitä myös tehdä uusi nikki, jos kerran toimii paremmin 🤔 Vanhaan kun ei enää pääse kirjautumaan, niin se on menneen talven lumia.

On todella hankala välillä keskustella, kun ei näe onko tullut kommentteja ja vaikka näkisi, keskustelut hukkuu herkästi. Saattaa mennä hyviä keskusteluja ohi suun ja sitähän me emme halua 😁

Aletheias

• UUSI

Ei toi vellikello ole sen parempi, mutta viestihistoriaansa pääsee käsiksi, joten keskustelut löytyvät sitä kautta helpommin.

Vähemmän pläräämistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10