Jos kerrot, että olet putsannut jonkun vaikean tahran ruokasoodalla, niin hän vastaa:
-Joo, minä olen AINA käyttänyt ruokasoodaa. Nytkö vasta huomasit?
Sitten kerrotkin erehtyneesi ja tarkoititkin oksaalihappoa.
-Niin olikin, oksaalihapollahan minä tosiaan olen AINA putsannut.
>simiti<
Onko teillä sellaista kaikkitietävää kaveria?
15
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile vaihtaa vielä kerran aineen nimi vaikka "erikoismäntysuopaan" ja katso mitä se sanoo. Tietääkseni erikoismäntysuopaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Oletko käyttänyt etikkaa kohta sanot että olet🤔
- Anonyymi
etkö ota vastaan palautetta jos ei ole samaa mieltä 😂
- Anonyymi
Kemian prosessinhoitajat ovat kaikentietäviä. Siksi asiaa kannattaa painottaa palstalla. Ministeriainesta. Pitää vaan päästä ensin .... vaikka ehdokkaaksi.
Juu. Oli sellainen työkaveri, joka pikkuisen pisti paremmaksi joka asiassa. Ja aina samaa mieltä. Superrasittava.
- Anonyymi
Joskus syyllistyn itsekin moiseen. Joku kertoo jutun ja minulle sattunut paljon mehevämpi mutta tätä juttua liippaava. Harmittaa jälkeenpäin kun tajuan että vesitin hänen hyvän juttunsa. Olen ottanut opikseni.
Ei ihan sitä mitä aloittaja tarkoitti mutta vastaan siihen. Joo besservissereitä on, onneksi sitä en itse.- Anonyymi
Tuo on ihan normaali ilmiö, jota kuulee kaupassakin, kun mummot kertoo vaivoistaan, johon toinen vastaa korottamalla, minulla taas on sellainen vaiva ja lääkitys jne.
- Anonyymi
Ei, kaikki on ihan aikuisia ja täysjärkisiä.
- Anonyymi
Ei onneksi, riittää kun puoliso on kaikkitietävä besserwisseri. Siinä on kuule riittävästi vitutusta välillä kerrakseen.
Jasu - Anonyymi
Kyllä, vanhempi sukulaisnainen, peruskoulun opettaja, " Besserwisser "
- Anonyymi
Näkökanta numero kaksi eli arvaapa miten pitkästyttävää sen kaikkitietävän mielestä on kuulla jo osaamiaan asioita, kaksiulotteinen opettaa kolmiulotteiselle kolmiulotteisuutta 😁
- Anonyymi
Juho
- Anonyymi
Narskuille on ominaista päteä ja väittää vaikka mitä uskomuksiaan ehdottomiksi totuuksiksi. Jos joku harrastaa sellaista pätemistä häiritsevän paljon niin se voi hyvinkin kertoa narsismista. Narskun on saatava aina viimeinen sana ja ne tykkää väitellä vaikka maailman ääriin saakka, kunnes saavat tahtonsa läpi. Rinnastettavissa huomionhakuiseen pikkulapsen kirkumiseen.
- Anonyymi
Mua itseä on joskus sanottu kaikkitietäväksi ja ärysttäväksi sen takia. Ehkä se johtuu kuukkeloimishalusta, eli jos en jotain tiedä, niin kuukkeloin asioita ihan mielenkiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036