Hahaa, en polttanut tänä aamuna aamukahvitupakkaa.

Anonyymi-ap

Viikonlopulta oli tosiaan jäänyt tupakkaa, koska kaljoitellessa on ihan turha taistella tuulimyllyjä vastaan.

Aamulla join kahvituopillisen sangen kuumaa kahvia ja ilman maitoa tokikin, sillä se on ihanaa näillä keleillä.

Kuitenkin katselin tupakka-askia ja oikein nuuhkaisin sitä ah, aina niin hyvää tuoksua. Mutta pysyin lujana ja laitoin 4mg:n nikotiinipussin suuhun. Olisihan yhdessä tupakassa 12mg nikotiinia, en nyt kuitenkaan viitsi kolmea pussukkaa työntää suuhun.

14

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohhoh unohdin >simiti<

>simiti<

• Anonyymi

Ei olis tarvinnu edes signeerata, tekstistä tunnistaa. 😄 Sulla on oma tyyli.. pidä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olis tarvinnu edes signeerata, tekstistä tunnistaa. 😄 Sulla on oma tyyli.. pidä se.

Itse poltin viimeisen tupakkani kesällä v.-81 (rippileiri). Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli. Sain nikotiini myrkytyksen, oksensin mustaa mönjää ja olin vuoteen omana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse poltin viimeisen tupakkani kesällä v.-81 (rippileiri). Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli. Sain nikotiini myrkytyksen, oksensin mustaa mönjää ja olin vuoteen omana.

Niin. Sitä ei pitäisi myöskään syödä 😕

• Anonyymi

Entä jos laittaa samaan aikaan ylä ja alahuuleen vai sätiikö silloin liikaa? Kahvi on maailmankaikkeuden päihdyttävin huume :D!

• Anonyymi

Lainaan Wikipedian artikkelia nikotiinista (C10H14N2):

"Nikotiini vapauttaa aivoissa dopamiinia. Lähinnä tästä johtuu nikotiinin käytön mielihyvää aikaansaava vaikutus.[6] Nikotiini toimii parasympatomimeettinä ja on useimpia nikotiinireseptoreita aktivoiva molekyyli, eli agonisti,[7] ja suurissa määrin saatuna voi aiheuttaa myrkytyksen. Nikotiini aiheuttaa riippuvuutta vieroitusoireidensa kautta.[8]"

Höh. Eikö dopamiinikiksit saa aikaan myös työnarkomanialla ja s**tanallisella kuntosalitreenillä? Dopamiiniahan syntyy kaikesta saavuttamisesta. Vaikka miesten metsästyksestä!

🦄

• Anonyymi

Totta turiset. Aivothan tuottaa mokomaa milloin mistäkin syystä.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset. Aivothan tuottaa mokomaa milloin mistäkin syystä.

>simiti<

Puhun vain totta.

Näiden neljän välittäjäaineen tuotanto täytyy pitää optimaalisena, jotta olo on hyvä:

- Dopamiini (C8H11NO2)
        - Endorfiinit (erilaisia polypeptidejä, jotka sitoutuvat opioidireseptoreihin)
        - Oksitosiini (C43H66N12O12S2)
        - Serotoniini (C10H12N2O)

Jokainen tahollaan googletelkoon, millä ne saa nousemaan. Itse olen pahasti dopamiiniriippuvainen. Mutta en metsästä miehiä. Enkä käytä nikotiinia.

🦄

• Anonyymi

Sehän oli niin, että paheiden summa on vakio. Ihmiset jotka eivät tupakoi urheilevat tao panevat kuin kanit 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli niin, että paheiden summa on vakio. Ihmiset jotka eivät tupakoi urheilevat tao panevat kuin kanit 🤔

Asian voinee muotoilla myös siten, että useimmat ihmiset tavoittelevat mielihyvää. Mielihyvän lähde vain vaihtelee. ☺️

Mielihyvän leimaaminen "paheeksi" sekoittaa toisiinsa kaksi asiaa, jotka voivat olla toisistaan täysin erillisiä:

1) mielihyvän tavoittelu ilman, että loukataan kenenkään muun valinnanvapautta tai oikeutta mielihyvän tavoitteluun

2) mielihyvän tavoittelu muista (ihmisistä, eläimistä ja luonnosta) piittaamatta

Lähi-idästä peräisin olevat uskonnot (kristinusko, islam) karsastavat usein tuota 1-tyypin mielihyvää, tai sen olemassaolo voidaan niissä jopa kieltää. Ainakaan sitä ei nähdä uskonnollisena hyveenä vaan puhtaasti materiaan liittyvänä ja siten ns. henkeä alempiarvoisena asiana.

Tällainen asenne johtunee siitä, että kurjuudessa eläviä ihmisiä on helpompi hallita (vihan, helvetin, jumalan tms.) pelolla. Silloin näiden uskontojen dogman näkökulmasta on "loogisempaa" uskotella, että kaikki mielihyvä olisi tuota 2-tyypin mielihyvää, vaikka se ei olisikaan totta.

🦄

• Mikä on parasta tupakkaa? Ite olen poltellut fiiliksen mukaan joko punaista Norttia tai Marlboroa. Toki myös pikkusikareista maistuu Al Capone Original, mutta kun ovat kalliita...

• Anonyymi

Jos aikoo lopettaa tupakoinnin, kannattaa ostaa 3 askia laatikoston ylimpään laatikkoon ja unohtaa ne.
        Onnea yritykselle!
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Jos aikoo lopettaa tupakoinnin, kannattaa ostaa 3 askia laatikoston ylimpään laatikkoon ja unohtaa ne.
        Onnea yritykselle!
        Vilma

Olen luovuttanut lopettamisen suhteen. Olin välillä pari vuotta polttamatta, mutta mikään ei tuota yhtä suurta nautintoa kuin polttaminen. Lopettamisen sijaan säätelen tupakoiden määrää. Yksi töistä tullessa. Yksi nukkumaan mennessä.

Toki vaarallista leikkiä terveydellä, mutta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe