Ruoka ei ole ihmisoikeus

Anonyymi-ap

Jokaisen tehtävä on elättää itsensä. Jos ei ole ruokaa, mene töihin. On kohtuutonta että joutuu maksamaan veroja omasta työstä niille jotka eivät tee mitään.

27

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menkää töihin luuserit! Vielä palestiinalaisia lapsiakin pitäisi elättää? Kaula vaan irti niiltä, asia ei kuulu mulle.

• Anonyymi

Näköjään Persuilta on jäänyt lukematta vaatimukset, jos ottaa orpolapsen.
        Hitto niitä ottivat vielä 50 000.

• Anonyymi

Jotenkin tuoksahtaa juttu seltä, että olet itse joutunut juuri töihin, nyt purat v.tutustasi.
      Katsos meillä on pitkäaikaissairaita ja ikänsä takia heikosti työllistyviä.
      Ennen kun alat nillittämään, tiedoksi että olen aloittanut työnteon 1975 ja edelleen työelämässä.

• Anonyymi

Sosiaaliturva pitäisi poistaa Suomesta, ei ole mun asia maksaa muiden eläminen. Jos haluaa ruokaa ja katon pään päälle niin sen eteen pitää säästää ja tehdä töitä.

• Anonyymi

Mitään saamattomien työttömien takia menestyviltä henkilöiltä verotetaan yli puolet pois

• Anonyymi

On kohtuutonta, että ihmiset eivät tajua, ettei töihin vain noin mennä. Terveisin yksi, joka on laittanut yli 1 000 työhakemusta.

• Anonyymi

Työttömät on heikkoja ja heikot kuolee se on luonnonlaki

• Anonyymi

Vielä kohtuuttomampaa on se että Suomi ottaa vuosittain valtavan määrän ongelma maahanmuuttajia suomalaisten veronmaksajien elätettäviksi. Ei ole Suomen tehtävä hyysätä pakolaisia, kun oma maa on veloissa. Suomalaisia lapsia kiusataan vuosia suoraan opettajien silmien alla ja kukaan ei puutu siihen, mutta siitä tulee oikeusjuttu jos muslimille lauletaan koulussa uskonnollisia lauluja.

• Anonyymi

Jokelan massamurha oli täysin oikeutettu tapaus

• Anonyymi

Toivottavasti saatte näitä rikastajia lisää (en ole rasisti)

• Anonyymi

Kerska ym kuninkuuskulutuskisaan kuuluu toki kysyä kenellä on isoin sähkölasku maksettuna. Tämä selvä.

• Anonyymi

Samaa mieltä, jokaisen pitäisi maksaa oma eläminen. Ei ole veronmaksajien tehtävä antaa omasta palkasta niille jotka ei tee mitään.

• Anonyymi

Jos ei ole rahaa ei ole oikeutta elää - ainakaan minun rahoilla

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pidä se turpas kiinni ruma ylipainoinen p2skakasa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä se turpas kiinni ruma ylipainoinen p2skakasa!

Edelliseen

• Anonyymi

Ruoka ja Juoma kuuluu vain niille jotka pystyy itse niistä maksamaan

• Anonyymi

Ihan sama jos 10 miljoonaa afrikkalaista lasta kuolee nälkään. Ei oo mun asia auttaa niitä. Jos mä maksan veroja niin ne käytetään minua oikeasti hyödyttäviin asioihin. Ei lapsille toiselle puolelle maapalloa.

• Anonyymi

Kyllä mun mielestä tässä samassa veneessä ollaan. 😐

Tv TimmyH

• Anonyymi

Ihmisten kärsiminen on iloa silmille

• Anonyymi

Syntymäkään ei ole ihmisoikeus vaan kaikki on tänne joku nussinu!

• Anonyymi

Sodassa vihut poltetaan roviolla ja armoa ei anneta. Siviileiltä sahataan pää irti sahalla vauvasta vaariin niin kuin kuuluukin👍. Ei tulisi kuuloonkaan antaa humanitääristä apua kellekkään.

• Anonyymi

mitä söit viimeksi?

• Anonyymi

Sotilaiden koulutus, kaluston laatu ja manipulaatio on tärkeää mutta humanismi sodassa ei

• Anonyymi

Älä unohda massaa

• Anonyymi

Miksi tätä ei poisteta ja ei en ole työtön vaan olen ollut kesätöissä ja jatkan koulua ensi viikolla.

• Anonyymi

Niinpä, jos tukijullit haluaa tehdä vain pari kk/vuosi töitä viljelijöinä, olkoot syömättä loppuvuoden, ei niitä tukiaisilla kuulu elättää. Suomessa käytetään 1€ ruuan tukiaisiin 3€, naapurimaissa sen sijaan ei makseta kansallisia tukiaisia ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      140
      5886
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      421
      2830
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      142
      2694
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      19
      2148
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      20
      2145
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      74
      1360
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      11
      1147
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1092
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      988
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      86
      937
    Aihe